کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

امروزه اهمیت اشیا و نحوه چیدمان آن‌ها در فضای داخلی خانه و محل کار در القای حس آرامش برای ساکنین آن‌ها بر کسی پوشیده نیست و استفاده از شیشه به عنوان عنصری تزئینی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش آن داشته باشد.

تولید باکس‌‌های شیشه‌ای ایده‌ای نو و خلاقانه در این راستا است که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی انواع کاربرد آن‌ها بپردازیم.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

کاربردهای مختلف باکس‌های شیشه‌ای

در این مقاله می‌خواهیم شما را با کاربردهای مختلف باکس‌های شیشه‌ای آشنا کنیم. این جعبه‌های زیبا علاوه‌براینکه می‌توانند به عنوان جعبه‌ی کادو نیز استفاده شوند، با توجه به اشکال، ابعاد و سایزبندی آن‌ها می‌توانند کاربردهای متنوع و جذاب دیگری نیز به همراه داشته باشند از جمله‌:

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس‌ شیشه‌ برای حلقه ازدواج:

فرض کنید عروس و دامادی قصد دارند مراسم نامزدی خود را متفاوت و خاص برگزار کنند. به یاد ماندنی‌ترین لحظه این روز مهم برای عروس، داماد و بستگان آن‌ها، لحظه رونمایی از حلقه‌های ازدواج است. جعبه‌های شیشه‌ای به دلیل شفافیت و طراحی منحصر‌بفردشان می‌تواند جلوه زیباتری به این لحظه بدهد بطوریکه که هیچگاه از ذهن بیننده پاک نشود. به علاوه قراردادن حلقه‌های ازدواج در باکس شیشه‌ای موجب ثبت عکس‌های یادگاری زیباتری می‌گردد.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای گیفت‌های یادگاری:

در سال‌های اخیر مرسوم گشته که در جشن‌های مختلف به مهمانان، هدایایی به رسم یادبود تقدیم می‌کنند. برخی از این گیفت‌ها شامل شیرینی‌جات فانتزی و تنقلات و برخی دیگر شامل اشیای کوچک زینتی و گلبرگ‌های رنگی می‌باشند. تهیه و تزئین گیفت‌های جشن به کمک باکس شیشه‌ای کاری بسیار آسان و دل نشین بوده که سبب طراحی گیفتی کاملا متفاوت و به یادماندنی می‌گردد.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای نگهداری انواع زیورآلات:

بعد از خرید جواهرات و بدلیجات لوکس و دلخواهتان، یکی از نکات مهم و قابل توجه، مراقبت و نحوه نگهداری از آن‌ها می‌باشد. در این مرحله، جواهرات و بدلیجات به هیچ عنوان نباید در معرض مواد شیمیایی، مواد آرایشی، گرد و غبار هوا و همچنین اصابت فیزیکی قرار گیرند. جعبه‌های شیشه‌ای لوکس در این زمینه نیز نگرانی شما را برطرف کرده و با استحکام بالایی که دارند به عنوان یک محافظ شیک و مقاوم برای نگهداری انواع زیورآلات شما بر روی میز آرایش عمل می‌کنند.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای گل و هدیه:

بدون تردید می‌توان گفت گل‌ها باارزش‌ترین هدیه‌های طبیعت به ما و سمبلی از زیبایی هستند. از گذشته تا به امروز، دادن گل در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه، راهی برای بیان عواطف و احساسات مثبت درونی، تداوم نشاط و سرزندگی، تحکیم دوستی و مهر و محبت می‌باشد. پس چه بهتر که با تزئین گل در جعبه‌های متنوع شیشه‌ای، زیبایی و تاثیرگذاری هدیه دادن و مهمتر از آن، ماندگاری این هدیه را چندین برابر کنید. همچنین می‌توانید با خشک کردن گل‌هایی که یادآور خاطرات خوش شما هستند و نگهداری آن‌ها در جعبه‌های شیشه‌ای، خاطراتتان را برای همیشه جاودانه نمایید.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای ساخت تراریوم:

مزایای نگهداری گل و گیاه در خانه بر هیچکس پوشیده نیست. نگهداری گیاهان در منزل یا محیط‌های کاری از یک سو سبب طراوت روح، افزایش نشاط و زیبایی ظاهری محیط‌های بسته شده و از سوی دیگر سبب کاهش آلودگی هوای داخل محیط می‌گردد. امروزه نگهداری گیاهان در منزل به روش‌های مختلفی از قبیل نگهداری در آب، در گلدان با خاک‌های متنوع، بصورت آویز یا رومیزی و همچنین تراریوم صورت می‌پذیرد. استفاده از باکس‌های شیشه‌ای برای خلق تراریوم به دلیل استحکام شیشه و طراحی‌های متنوعی که می‌توان با آن‌ها انجام داد بسیار گسترده شده است.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای نمایش سنگ‌های زینتی و اشیای لوکس:

برای داشتن دکوراسیونی متعادل، باکس‌های شیشه‌ای رومیزی به عنوان یک محفظه نمایش شیک و لوکس برای محصولات خاص و زینتی موجود در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند تا این اشیا نمایی طبیعی و هماهنگ با سایر المان‌های منزل داشته باشند. مانند نگهداری انواع صدف‌های دریایی، انواع عتیقه جات و انواع سنگ‌های زینتی.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای نگهداری لوازم خیاطی:

باکس‌های شیشه‌ای وسیله‌ای جهت نگهداری و دسترسی آسان به انواع لوازم خیاطی می‌باشند.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای برای پیاده‌سازی ایده‌های هنری:

به کمک زبان هنر این فرصت را به سایر انسان‌ها می‌دهیم تا آنچه را که ما احساس می‌کنیم، احساس کنند. در واقع هنر پناهگاه امنی برای حفظ احساسات و عواطف شخصی هر فرد بوده و وسیله‌ای برای رهایی از قید و بند مشکلات روزمره می‌باشد.

احتمالا درباره هنر ویترای شنیده‌اید. هنر ویترای یا نقاشی روی شیشه، تزئین ظروف شیشه‌ای با رنگ و نقاشی هنری می‌باشد که قرن‌ها در میان ملل مختلف رایج بوده و محبوبیت قابل توجهی دارد. به کمک جعبه‌های شیشه‌ای و کمی شناخت از علم رنگ‌ها و هنر نقاشی، می‌توانید یک اثر هنری زیبا و خارق‌العاده خلق کنید.

یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه کاربرد باکس‌های شیشه‌ای، ساخت چراغ‌های تزئینی است. درخشش نور در شیشه همواره چشم اندازهای بدیعی در محیط ایجاد می‌کند. ساخت چراغ‌های تزئینی به کمک انواع ریسه‌های نوری و باکس‌های شیشه‌ای به سادگی امکان‌پذیر بوده و به عنوان یک عنصر دکوارتیو می‌تواند در نورپردازی محیط منزل و مجالس جلوه‌ای زیبا ایجاد نماید.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

باکس شیشه‌ای پذیرایی:

از گذشته تاکنون مهمان‌نوازی ایرانیان زبانزد عام و خاص بوده است و پذیرایی از مهمان در ایران باستان جزء اصول مهم اخلاقی به شمار می‌رفت.  یکی از این اصول انتخاب ظروف پذیرایی می‌باشد، بطوریکه در مناسبت‌های مختلف از ظروف متناسب با آن مناسبت استفاده می‌گردید. اگر شما قصد دارید میزبانی‌تان بدون عیب و نقص برگزار گردد می‌بایست در وهله اول به ظروف پذیرایی و نحوه چیدمان آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد. زیرا آنچه که در نگاه اول توجه مهمانتان را جلب می‌کند همین ظروف پذیرایی است که نشان دهنده درجه اهمیت میزبان به مهمان است.

جعبه‌های شیشه‌ای یک ایده فوق‌العاده زیبا به عنوان ظروف پذیرایی می‌باشند. شما می‌توانید از این باکس‌ها به اشکال مختلف استفاده نمایید. به عنوان مثال فرض کنید که میزبان یک جلسه کاری مهم هستید و اقلام پذیرایی شما محدود به چای و شکلات می‌باشد، در این زمان می‌توانید تی‌بگ‌ها‌ و شکلات‌‌ها را در این جعبه‌ها به سادگی چیده و جلوه خوشایندی به میز کاریتان بدهید.

حال فرض کنید میزبان یک مهمانی خانوادگی هستید و انواع تنقلات مانند آجیل، مغزهای خوراکی، میوه‌های خشک، انواع کوکی و شیرینی‌جات جزء اقلام پذیرایی می‌باشند. استفاده از باکس‌های شیشه‌ای به عنوان ظروف آجیل‌خوری به دلیل شفافیت‌شان می‌توانند جلوه زیباتری به تنقلات مهمانی شما بدهند.

کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

استفاده از باکس شیشه‌ای به عنوان جعبه‌ی کادو و هدایای مخصوص برای عزیزانتان:

هدیه دادن یکی از زیباترین فرهنگ‌های مردم هر کشوری است. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از زمان باستان تابحال آداب و رسوم مخصوص و ویژه‌ای در این زمینه داشته‌اند و جالب است بدانید در گذشته ، ایرانیان اعیاد بسیار زیادی داشته‌اند و در هر عید معمولا هدایای فراوانی به همدیگر می بخشیدند. البته در حال حاضر نیز در ایران جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود و در این روزهای خاص، کادوهای مختلفی به عزیزانمان تقدیم می‌کنیم. از جمله عید نوروز، ولنتاین، جشن‌های عروسی و سالگرد ازدواج، جشن‌های عقد و جشن‌های میلاد ائمه و همچنین روز تولد افراد و …

چون کادوها طبیعتا به افراد خاص زندگی‌مان تقدیم می‌شوند لذا توصیه می‌شود از جعبه‌های زیبا و مجلل‌تری برای ابراز احساساتتان به طرف مقابل استفاده نمایید. یکی از بهترین و بیشترین کاربردهای باکس‌های شیشه‌ای، کادو و هدایای شما عزیزان است. باکس‌های شیشه‌ای با توجه به نمای کاملا شفاف، اشکال هندسی شیک و متنوع، سایزبندی‌های مورد دلخواه و همچنین استحکام آن‌ها می‌توانند خاطره‌ای به یادماندنی برای شما به ارمغان بیاورند.

به عنوان مثال شما می‌توانید گل‌های رز را با چینش مناسب درون باکس‌های شیشه‌ای قرار دهید و به مادر گرامی یا همسر عزیزتان هدیه دهید.

 کاربرد باکس‌ های شیشه‌ای

کاربردهای دیگر باکس‌های شیشه‌ای:

1.استفاده برای قرعه‌کشی‌ها

2.استفاده در ادارات به عنوان جعبه‌های نظرسنجی از کارمندان

3.استفاده برای جمع‌آوری آرای انتخابات

4.استفاده به عنوان گنجه یا جعبه‌ی نگهداری لوازم مهم و باارزش

 

طریقه‌ی شستشو و تمیز کردن باکس‌های شیشه‌ای:

یکی از دغدغه‌های کاربران قبل از خرید جعبه‌های شیشه‌ای ترس از شکستن یا تغییر شکل ظاهری در هنگام پاک کردن آن‌ها می‌باشد. ما به شما می‌گوییم اصلا نگران نباشید چرا که باکس‌های شیشه‌ای در عین ظرافت منحصربه‌فرد خود، هم جنس قوی‌ای دارند و هم به خوبی و به آسانی قابل شستشو هستند. تنها کافیست با یک دستمال نمدار اقدام به تمیز کردن آن‌ها کنید.

دقت داشته باشید که توصیه می‌شود درهنگام پاک کردن باکس‌های شیشه‌ای، از ریختن آب روی آن‌ها و یا شستشوی باکس با مواد شوینده اجتناب کنید.

 

باکس‌های شیشه ای را از کجا تهیه کنیم؟

در صورتی که شما کاربران گرامی علاقمند به خرید باکس‌های شیشه‌ای هستید می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی جویا به آدرس www.jooyashop.com اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی جویا بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین وبسایت فروش محصولات هنری دست ساز و دکوراتیو می‌باشد که اولین و پرتنوع‌ترین فروشگاه باکس‌های شیشه‌ای دست‌ساز به شمار می‌آید و روزانه مشتریان بسیار زیادی از سرتاسر کشور را به خود جذب می کند.

شما همچنین می توانید باکس مورد علاقه‌ی خود و با سایزهای مد نظرتان را در این پایگاه سفارش دهید تا در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان برای شما عزیزان طراحی و ارسال شود.

علت محبوبیت فروشگاه جویاشاپ، پشتیبانی مشتریان بصورت تلفنی و همچنین اینترنتی، کیفیت عالی محصولات، مقرون بصرفه بودن بهای تمام شده‌ی خرید محصولات برای مشتری و مهمتر از همه تنوع مدل‌های باکس‌های شیشه‌ای و سایر محصولات دکوراتیو آن برای منزل می‌باشد. همچنین با اولین خرید از وبسایت جویاشاپ می‌توانید از تخفیف ۱۰ درصدی در خریدتان بهره‌مند شوید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟