کات استند و کاربردهای استند و ماکت شهدا

یکی از استندهای جذاب و پرطرفدار که به صورت ایستاده و برش خورده طرح دلخواه را به نمایش می گذارد کات استند است. این سازه که جلوه ی خاصی برای مخاطبان دارد در طرح های مختلف مانند ماکت شهدا تهیه و عرضه می شود. در این مطلب درباره ی این محصول زیبا و کارآمد خواهید خواند.

کات استند و کاربردهای استند و ماکت شهدا

كات استند چیست ؟

این سازه متشکل از کارتن پلاست و پایه بوده که دور تا دور طرح مورد نظر به وسیله ی برش لیزر بریده می شود و به صورت ایستاده در معرض نمایش مخاطبان قرار می گیرد. کاربران می توانند در كات استند شهدا طرح های دلخواه خود مانند ماکت شهدا و شخصیت های مختلف را با توجه به سایز دلخواه پیاده کنند.

چاپ كات استند به وسیله ی دستگاه چاپ سیلک و به روزترین سیستم های چاپ دیجیتال انجام می گیرد. این سازه با کمترین قیمت تبلیغاتی بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. برش دور طرح زیبایی خاصی به محصول می بخشد.

برش های اندازه واقعی

در ساخت كات استند برش های سفارشی در اندازه واقعی تولید می شود. تمام تلاش سازندگان بر ارائه بهترین برش های اندازه واقعی برای مراسم، همایش، مهمانی، تبلیغات، ماکت شهدا (انواع استند شهدا و مزایای استفاه از استند تبلیغاتی) و یا رویدادها متمرکز است. گزینه های زیادی برای شخصی سازی برش های مقوایی در اندازه واقعی ارائه می شود. انواع مختلفی از مواد، گزینه‌های متن و سبک‌های برش برای هر طرح در اندازه واقعی اعمال می گردد.

مواد ساخت

پایه های ایستاده در اندازه های واقعی با مواد مختلف تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. استاندارد و مقرون به صرفه ترین ماده موجود برای کات استند مقوای روکش شده است. این گزینه برای استفاده در فضای داخلی و جابجایی متوسط ​​بهترین است. همه مواد با جوهرهای ضدآب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش با کیفیت تجاری چاپ می شوند. برش اندازه واقعی شما در برابر نور خورشید محو نمی شود و برای سال های زیادی عالی به نظر می رسد.

برای بالاترین کیفیت چاپ با اندازه طول عمر از فوم استفاده می شود. این یک ماده بسیار مسطح است و واضح ترین کیفیت تصویر را برای برش اندازه واقعی شما فراهم می کند. برای ماندگاری كات استند در برابر عناصر محیط مانند باد و باران و استفاده از آن برای چندین رویداد، جنس پی وی سی توصیه می شود. این ماده از نظر ساخت شبیه مقواست، اما در برابر عناصر نفوذ ناپذیر بوده و از مقوای معمولی دوام بیشتری دارد.

پایه های برش مقوایی شامل یک پایه محکم با برش های تمام اندازه های واقعی است. برش های کات استند به سرعت با پایه ای که به طور دائم متصل شده است، تنظیم می شوند.

کات استند و کاربردهای استند و ماکت شهدا

گزینه های متن

راه‌های مختلفی برای افزودن متن به پایه‌ای با اندازه واقعی ارائه می‌ شود. به راحتی می توان متن مورد نظر شما مانند کلام شهدا را در یک حباب گفتار، حباب فکر یا علامت چاپ کرد و به ماکت شهدا زیبایی خاصی بخشید. اگر قصد دارید از پایه‌ای با اندازه واقعی خود برای تبلیغات یا نمایشگاه تجاری استفاده کنید، بهترین گزینه کات استند است. این برش ها هر رویدادی را زنده می کنند و برای سال های آینده نیز ماندگار و قابل استفاده هستند.

نکات قابل توجه

ابتدا از خود بپرسید که از کات استند برای چه چیزی استفاده می کنید. اگر این یک کالای یکبار مصرف است، باید مواد یکبار مصرف و ارزان‌تری را در نظر بگیرید. با این حال، اگر قصد دارید بارها و بارها از آن استفاده کنید، بهتر است جنس های مقوم تر را سفارش دهید. همچنین در مورد حمل و نقل آن فکر کنید. ممکن است بخواهید طرح شما قابل تا شدن باشد که حمل و نقل آن آسان‌تر شود.

معمولاً مردم به دنبال کات استند در اندازه واقعی هستند، اما به ندرت به ارتفاع و عرض واقعی فضایی که برش را نشان می دهند فکر می کنند. ملاحظات کوچک مانند اندازه، اگر قبل از چاپ، ارسال و نمایش برش در نظر گرفته نشوند، اغلب به مشکلات بزرگی تبدیل می شوند.

کیفیت تصویر

شما می خواهید تصویری را برای کات استند یا ماکت شهدا انتخاب کنید که نه تنها واضح باشد، بلکه به شما کمک کند تا یکپارچگی ساختاری برش سفارشی تان را حفظ کند. اگر تصویری از فردی که روی یک پا ایستاده یا بازوهایش را صاف نگه داشته است انتخاب نکنید، بریدگی شما بیشتر دوام خواهد داشت. شما همچنین می خواهید عکسی با بالاترین وضوح ممکن را انتخاب کنید. برای هر کار چاپ با فرمت گسترده، تصاویر باید حداقل 300 نقطه در اینچ باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟