چه کانکس هایی را میتوان با هزینه کم خرید

دلیل نگارش این مقاله و ارائه 6 مدل کانکس و یا سازه های پیش ساخته قابل خرید با کمترین قیمت این است که هدف بسیاری از ما از خرید آپارتمان و استفاده چند ساله یا موقت از آن است و می توانیم با کمک و اطلاعاتی که از این مقاله به دست می اوریم با انواع مدل های کانکس ارازن قیمت آشنا شویم و آن ها را خریداری کنیم.

شناختن این سازه ها کار سختی نبوده و به راحتی میتوان با نام، مشخصات و فروشنده های آن ها شد اما به دلایل مختلف از جمله تصاویر مدل های مختلف واحد مسکونی و ساختمان های پیش ساخته موجود به صورت آنلاین و یا در کاتالوگ سازندگان باعث می شود فرد راه را اشتباه برود و لوکس ترین و مجهزترین آن را مشخص کند و به دلیل قیمت آن نتواند بهترین تصمیم را بگیرد و حتی از خرید کانکس صرف نظر کند.

همانطور که گفتیم این افراد نا امیدانه خریدهای خود را رها میکنند و یا گاهی اوقات بسیار بیشتر از نیاز خود هزینه خرید میکنند و برای کالای مشابهی که نیازهای ما را برآورده می کند از مدل های گران تر خرید میکنیم که همان امکانات را می شد با هزینه کمتر و با قیمت مناسب تری خریداری کرد.

چه کانکس هایی را میتوان با هزینه کم خرید

ما قرار است در این مطلب به شما یک شرکت تولیدی کانکس معرفی کنیم که در دهه های گذشته بیش از چندین هزار مشتری راضی داشته است. این به عنوان راهنمای قابل اعتماد در اختیار شما قرار گرفته است که بتوانید از مجموعه ی خوب خرید کنید. لازم به ذکر است محصولات معرفی شده در سایت مامیس کانکس با همان مشخصات و قیمت و امکانات طراحی میشوند و هدف از قرار دادن این اطلاعات در سایت مامیس چیزی به غیر از معرفی محصولات نبوده و به هیچ عنوان این شرکت قصد فروش سازه هایی که با مشخصات درج شده در سایت مطابقت نداشته است را ندارد.

انواع کانکس ارزان قیمت

همانطور که عرض کردیم خانواده کانکس های بسیار گسترده بوده دارای مدل های خیلی زیادی است که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند و با قیمت های مختلف به بازار عرضه میشوند. ما در ادامه قصد داریم چند تا از ارزان ترین این سازه ها را بررسی کنیم.

کانکس 6 متری

شاید شما هم بخواهید یک اتاق کوچک به عنوان فضایی برای مطالعه یا تبلیغ دروس دانشگاهی خود در گوشه حیاط یا حتی پشت بام داشته باشید یا شاید بخواهید یک استند برای محافظت از گروه خود با کمترین قیمت، ابعاد داشته باشید در این صورت کانکس 6 متری آن چیزی است که نیاز شما را بر طرف میکند عکس کانکس شیش متری را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

این اتاق کوچک به طول 3 متر و عرض 2 متر دارای 2 پنجره و یک درب آلومینیومی دیواری و عایق بندی در دیوارها و سیستم برقی کامل است که عمر مفید آن در صورت عدم جابجایی مکرر حداقل 5 سال خواهد بود. قیمت این آپارتمان شش متری خیلی کمتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید به طور کلی در این تاریخ با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت متریال ها نمیتوان قیمت مشخصی داد. البته این محصول دارای انواع دیگری با مشخصات متفاوت و قیمت بالاتر نیز می باشد اما موضوع این مقاله ارزان ترین و کمترین می باشد که در اینجا نیز در نظر داریم از آوردن محصولات مشابه با قیمت بالاتر صرف نظر کنیم.

کانکس 15 متری

این محصول اتاقی به طول 6 متر و عرض 2.4 متر با دو پنجره نورگیر و یک در است. برای استفاده به عنوان اتاق گوشه باغ و یا محل نگهداری محیط بان یا کارگران کارگاه ساختمانی مناسب است.

کانکس نگهبانی سبک وزن

فضای کوچک 2×2 متر با پنجره در سه طرف و درب محفظه ای است که در بیشتر مواقع می توان از آن به عنوان محفظه امنیتی استفاده کرد. کانکس دارای مدل های مختلفی است که کانکس نگهبانی سبک به دلیل وزن پایین و استفاده کمتر از متریال های آهنی و … دارای قیمت کمتری نسبت به دیگر سازه ها است.

چه کانکس هایی را میتوان با هزینه کم خرید

کانکس ویلایی ارزان قیمت

یکی از گمراه کننده ترین چیزها در مورد خرید کانکس و مدل های مختلف آن، خرید سازه پیش ساخته برای باغ است. در بسیاری از موارد، ما به دنبال یک اتاق 12-20 متری با سرویس بهداشتی و مخزن آب هستیم که بتوان آن را با کمترین قیمت خریداری کرد و به باغ خود برد تا وقتی به آنجا رسیدیم مقداری بتوانیم استراحت کنیم و با خیال راحت آرامش داشته باشیم.

خرید کانکس ویلایی به این دلیل از مدل های بسیاری زیادی وجود دارد بسیار کار دشواری بوده و در صورت کمی بی اطلاعاتی گمراه خواهیم شد. بنابراین بهترین کار این است که قبل از خرید از مجموعه های مختلف یکبار با مجموعه مامیس کانکس مشاوره رایگان داشته باشید و نظرات کارشناسان این مجموعه را در رابطه با کانکس متناسب با نیاز ها و بودجه ی خود بدانید. سپس تصمیم نهایی بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما سعی کردیم شما با با کاربرد ترین و ارزان قیمت ترین مدل های کانکس آشنا کنیم که میتوان با قیمت بسیار کم آن ها را خریداری کرد و در مدت زمان کمی در محل مورد نظر نصب کرد. این کانکس ها که در ابعاد کوچکی وجود دارند به دلیل قیمت پایینشان بسیار محبوب هستند. مجموعه تولیدی مامیس کانکس بهترین شرکت در این زمینه بوده و شما میتوانید هر مدل کانکسی که نیاز دارید را از مامیس بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت محصولات مامیس و همچنین خدماتی که این شرکت به شما ارائه میدهد و میتوانید از سایت آن ها به آدرس mamisconex.com دیدن فرمایید یا به راحتی با شماره تلفن های 55935891-021 یا 09128986198 تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان این شرکت بهره مند شوید. ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟