پنج راز درگوشی برای خرید مبل

خرید مبل یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی خانه رویایی شماست. شما در پذیرایی روی مبل می‌نشینید، کتاب می‌خوانید، غذا می‌خورید، تلویزیون نگاه می‌کنید و با خانواده وقت می‌گذرانید. مسلم است که باید در خرید آن دقت به‌خرج داد؛ چرا که قرار است سال‌ها برای شما کار کند.

در ادامه چند راهنمایی آسان برای یک خرید عالی نوشته شده است. آن‌ها را آویزه گوش خود کنید.

پاهات به زمین می‌رسه؟

پنج راز درگوشی برای خرید مبل

در خرید آنلاین مبل باید به یک سری نکات توجه کرد؛ یکی از آن نکات، ابعاد بخش‌های مختلف مبل است. عرض محل نشیمن مبل، حداقل 60 سانتیمتر است.  این مقدار فضا آنقدر کافی هست که راحت بنشینید. اما عمق نشیمن‌ها متفاوت است. پس سبک‌های مختلف را نگاه کنید. شما باید مطمئن باشید که تکیه‌گاه خوبی برای کمرتان انتخاب می‌کنید. وقتی صحبت از ارتفاع مبل می‌شود، باید گفت بیشتر مدل‌ها 50-45 سانتیمتر ارتفاع دارند. ارتفاع خوب و بد هم وجود ندارد. برای هر فرد با توجه به جثه و نحوه کاربری مبل، متفاوت است. پس قبل از خرید، بخش ویژگی‌های محصول را به‌خوبی مطالعه کنید. و از مناسب بودن آن برای همه اعضای خانواده مطمئن باشید. در آخر، اگر می‌خواهید روی مبل دراز بکشید، عرض آن را بدون احتساب دسته مبل اندازه بگیرید. طبیعتا درازای مبل باید بیشتر از قد رعنای شما باشد!

خرید انواع مبل کلاسیک و راحتی از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ (ارسال رایگان به سراسر کشور)

 

برای بدنه، خوب خرج کن!

پنج راز درگوشی برای خرید مبل

هرچه می‌توانید برای کیفیت یک بدنه مبل مناسب خرج کنید. با این کار سالیان دراز روی مبلتان لم می‌دهید اما ترق‌وتروق نمی‌شنوید. به گارانتی مبل دقت کنید. برخی از تولیدکنندگان، اعتماد زیادی به محصولشان دارند و گارانتی طولانی‌مدت می‌دهند. تمام محصولات دکورشاپ، گارانتی یک ساله دارند.

توی تشک هم مهمه‌ها!

پنج راز درگوشی برای خرید مبل

فراموش نکنید موادی که داخل تشک مبل را پر کرده، به اندازه ظاهرش مهم است. شما می‌توانید جنس تشک مبل را در بخش توضیحات تکمیلی محصول بخوانید. تشک‌هایی که از پر انباشته شده‌اند، خیلی راحتند. اما زود می‌خوابند و باید هر چند وقت یک‌بار دستی به سرشان کشید. فوم و فیبر هم با گذشت زمان صاف شده و شکل خود را از دست می‌دهد. ترکیب فوم و پر با هم گزینه‌ی خوبی‌ست؛ راحتی پر در کنار استحکام فوم. می‌توان کوسن‌ها را از پر و تشک نشیمن را از فوم ساخت.

پارچه رو فراموش نکن

پنج راز درگوشی برای خرید مبل

فرقی نمی‌کند رنگ جیغ بخواهید یا خنثی، طرح‌دار یا ساده؟ انتخاب پارچه مبل تاثیر زیادی روی هارمونی خانه دارد. پس در انتخاب پارچه و هماهنگی آن با دکوراسیون خانه دقت کنید. اگر مبل شما نزدیک پنجره آفتاب‌گیر قرار دارد، از پارچه‌های صنعتی استفاده کنید. پارچه ساخته شده با مواد طبیعی در آفتاب رنگ‌پریده می‌شود. اگر خانواده پرجمعیتی هستید یا حیوان خانگی دارید، پارچه‌ای انتخاب کنید که راحت لکه‌گیری می‌شود. روکش‌های پارچه‌ای آزاد، انتخاب مناسبی برای این موقعیت است. زیرا می‌توانید به راحتی آن را جدا ‌کنید و بشویید.

خرید انواع مبل تختخواب شو از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ (ارسال رایگان به سراسر کشور)

 

هنوز اندازه نگرفتی؟

پنج راز درگوشی برای خرید مبل

خرید انواع مبل خانگی، کلاسیک و اسپرت از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ (ارسال رایگان به سراسر کشور)

وقت حساب ‌وکتاب است. قلم‌، کاغذ و متر را بردارید. اندازه بزرگترین مبلی را که در فضای موردنظرتان جا می‌گیرد تخمین بزنید. البته در کنار جاشدن، زیبایی را هم در نظر بگیرید.  انباری از مبل و بوفه و پشتی و کمد نسازید. از آن‌جایی که احتمالا سازندگان محترم آپارتمان شما هم درکی از شرایط حمل وسایل ندارند، ابعاد در ورودی خانه و راه‌پله‌ را بررسی کنید. چراکه مبل باید از این هفت‌خان رستم عبور کند تا به مقصد برسد.

حالا با خیال راحت به خرید مبل بروید. مبل‌تون مستدام…

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
جدیدترین مدل مبل راحتی ، راهنمای خرید مبل راحتی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟