نکات مهم در خرید مبل استیل(سلطنتی)

اگر قصد خرید مبلمان استیل یا سلطنتی را دارید بد نیست به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید مبل‌ها از نظر سبک به چهار دسته استیل، راحتی، کلاسیک و چستر تقسیم می شوند. در این مطلب قصد داریم نکات و ویژگی‌های مبل استیل را بیان کنیم.

در هنگام خرید مبلمان سلطنتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اندازه فضایی که قرار است مبل استیل درآنجا قرار بگیرد را بدانید. قرار گیری مبل سلطنتی در فضای کوچک باعث کوچک به نظر رسیدن فضای خانه می‌شود.
  • اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید حتماً اندازه درب آپارتمان و راه پله را بدانید.

نکات مهم در خرید مبل استیل(سلطنتی)

  • اندازه مبل استیل معمولا از بقیه سبک‌های مبلمان بزرگ و حجیم‌تر است. پس حتما اندازه محل قرارگیری آن را داشته باشید تا مبلی بزرگ‌تر از فضای خود، خریداری نکنید.
  • جابجایی مبل استیل با توجه به سنگین و بزرگ بودن آن سخت است. پس اگر مستاجر تشریف دارید و مجبور هستید هر چند وفت یکبار جایجا شوید بهتر است این نکته را بدانید.
  • تشک‌های به‌ کار رفته در اغلب مبلمان سلطنتی از دو لایه تشکیل می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود که کیفیت و عمر این مبل‌ها بیشتر شود.
  • توجه داشته باشید که این مبل‌ها غالبا مناسب استفاده روزانه نیستند و باید در قسمت پذیرایی خانه مورد استفاده قرار بگیرند.
  • استفاده از این مبل‌ها در فضاهای کوچک باعث می‌شود که محیط خانه کوچکتر به نظر برسد. همچنین غالبا توصیه می‌شود از این مبل‌ها در فضاهایی استفاده شود که سالن و سقف دارای ارتفاع مناسبی هستند.

از مبل‌های سلطنتی برای قسمت پذیرایی خانه استفاده می‌شود. ظاهر این مبل‌ها  در مقایسه با سایر مبل‌ها شیک‌تر است. مبلمان سلطنتی یا استیل از چوب بیشتری در تولید آن استفاده شده است.

در رابطه با قیمت مبلمان استیل باید بگوییم که به طور کلی این مبل ها به دلیل چوب منبت کاری شده زیاد، قیمت بالاتری نسبت به بقیه سبک‌ها دارند.

اگر می‌خواهید یک تغییر چشمگیر در خانه خود ایجاد کنید ما توصیه می‌کنیم از مبلمان سلطنتی برای این منظور استفاده کنید.

مبل‌های سلطنتی به منظور دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شکل ظاهری و نوع متریال مبل سلطنتی سبب شده است در مقایسه با سایر مبل‌ها شکیل‌تر جلوه کند. مبل‌های سلطنتی یا همان استیل در ساخت از الیاف بیشتری بهره برده است. همان طور که در مطلب مبل سلطنتی چیست اشاره کردیم، مبل سلطنتی برای فضاهای کوچک توصیه نمی‌شود، زیرا امکان رفت و آمد آسان را از شما می‌گیرد و کار را برای شما سخت می‌کند.

ارتفاع بلند مبل سلطنتی از جمله معایب استفاده آن برای آپارتمان‌های با اندازه کوچک به شمار می‌رود. اگر قصد ایجاد تغییری چشم‌گیر در منزل خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مبل‌های سلطنتی به این منظور بهره ببرید. حال اگر در منزل مبلمان سلطنتی دارید و دل شما را زده است. توصیه ما به شما تعویض روکش‌های آن و مرمت و بازسازی آن‌ها توسط افراد متخصص در این حوزه است. این کار علاوه بر اینکه هزینه زیادی را بر دوش شما نمی‌گذارد، شما را به هدفتان نیز می‌رساند. در صورتی که برای منزل خود مبل استیل خریداری کرده‌اید و یا به دنبال راهنمای خرید مبل سلطنتی هستید، می‌توانید با مطالعه مطلب راهنمای چیدمان مبل سلطنتی در منزل، دکوراسیون منزل خود را به بهترین صورت طراحی کنید.

https://persianchob.com/category/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84/

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟