مهاجرت کنید و پول دربیارید!

مهاجرت کنید و پول دربیارید!

مهاجرت به امارات

مقصدی که مهاجرت نکردن به آن سخت است، مخصوصا اگر پای مهاجرت به معروفترین شهر

آن یعنی دبی و دستمزدهای نجومی اش در میان باشد.

تجارت در این شهر سود آور است و راه اندازی شرکت های صادرات و واردات معمولا موفق و پولساز هستند.

از طرفی خرده فروشی هایی که بدنبال مطرح شدن در سطح بین المللی هستند اما قصد دارند مرحله به مرحله این کار را انجام دهند میتوانند از فرصت های موجود در دبی استفاده ی مفیدتری داشته باشند چون جمعیت خارجی ها و سرمایه گذارهای بزرگ و کوچک چند ملیتی در این شهر انقدر زیاد است که نا خودآگاه کسب و کار های خرد را به شبکه های بالاتر وصل میکند.

مهاجرت خانوادگی در کمتر از 2 ماه!

اگر بدنبال یک راه سریع مهاجرت به همراه خانواده ی خود هستید هستید و نقدینگی مناسبی دارید این 2 روش طلایی مهاجرت را از دست ندهید!

تمام دنیا درحال گذر از بحران اقتصادی است که بعد از کرونا با آن مواجه شده است و اروپا به همراه 16 کشور دیگر راه خوبی برای جبران ضررها و راه انداختن چرخ های اقتصادی کشورشان یافتند….جذب سرمایه ی خارجی در ازای اعطای اقامت!

اما چرا ایرانی ها باید این موضوع را به چشم یک فرصت ببینند؟

در حال حاضر اکثر کشورها سیاست گذاری های سخت گیرانه ای را در خصوص مهاجران ایرانی اعمال کردند، اما در کمال تعجب ایرانیان بسیاری توانستند از این طریق برای خود و خانواده ی خود اقامت کشورهای خوب خارجی را دریافت کنند.

آن هم بدون نیاز به هیچگونه:

  • مدرک زبان
  • تحصیلات عالیه
  • سابقه ی کار
  • شروط خاص

تنها از طریق 2 روش:

ارائه ی تمکن مالی

سرمایه گذاری

ظرف کمتر از 2 ماه به یکی از بهترین کشورهای اروپایی مهاجرت کنید.

در حال حاضر فرانسه بهترین شرایط مهاجرتی از طریق تمکن مالی ارائه میدهد، امکان تحصیل رایگان فرزندان در هر مقطعی، هزینه ی مناسب زندگی ، مهاجر پذیر بودن این کشور بعلاوه ی سطح رفاه بالا و مشابه با بریتانیا از مزایای مهاجرت به فرانسه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ اقامت امارات و اقامت اروپا میتوانید به وبسایت مجموعه سر بزنید یا با تلفن های ویزا آتلانتیس تماس بگیرید، لازم به ذکر است ویزا آتلانتیس ارائه دهنده ی تخصصی خدمات ثبت شرکت در دبی میباشد.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟