ملی پیامک بهترین ابزار تبلیغات دیجیتال

اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری باشید، قطعاً می‌دانید که اعتمادسازی و فروش محصولات به مشتریان چقدر روند سختی دارد! اما آیا این بهانه‌ایست که قید کسب‌وکارتان را بزنید؟

پاسخ کاملاً مشخص است، اعتمادسازی مشتریان یک کلید طلایی برای فروش و تبدیل مخاطب به مشتری وفادار و جذب مشتری جدید است. تمام این مزیت‌ها در گرو “بازاریابی و تبلیغات اصولی” است تا بازخورد خوبی در میزان فروش و سودتان داشته باشد!

پیشنهاد ما برای اعتمادسازی، شروع تعامل با مشتری از راهی مقرون‌به‌صرفه و مناسب یعنی بازاریابی پیامکیست و تهیه یک سامانه پیامکی با قیمتی مناسب به شما کمک میکند.

ملی پیامک بهترین ابزار تبلیغات دیجیتال

 قیمت پنل اس ام اس ملی پیامک بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین خرید این پنل را به شما توصیه میکنیم.

پنل پیام کوتاه چیست؟

برای شروع درگیر کردن مشتری با ارسال پیامک، اول باید بدانید که پنل پیامکی چیست؟! پنل نرم ‌افزار آنلاین و تحت وبیست که برای ارسال پیامک و تبلیغات هدفمند پیامکی استفاده می‌شود.

سامانه پیامکی ابزارهای ویژه‌ای برای تبلیغات به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید کالا و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش داشته باشید. انتخاب سامانه پیامکی قدمی بزرگ برای تبلیغات است، یادتان باشد باید سامانه‌ای انتخاب کنید که بدون قطعی با بالاترین سرعت پیامک‌هایتان را به مشتری برساند. برای همین است که می‌خواهم ملی پیامک را به عنوان بهترین ابزار تبلیغات دیجیتال به شما معرفی کنم.

چرا ملی پیامک؟!

ملی پیامک با داشتن ده سال تجربه کاری در بین رقبای خود یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی برای کسب‌وکارهاست تا با استفاده از بزرگ‌ترین بانک شمارهٔ کشوری، بتوانند بازاریابی هدفمند در کلیه شهرهای ایران داشته باشید.

در کنار بانک شماره‌های کشوری، ملی پیامک قابلیت ارسال پیامک برای اصناف و مشاغل را هم به شما ارائه می‌دهد تا با کمترین هزینه کالا و خدماتتان را به مشاغل مرتبط اطلاع‌رسانی کنید و تبلیغات هدفمندی داشته باشید. برای تبلیغات منطقه‌ای در شهرهای بزرگ هم می‌توانید از ابزار پیامپ استفاده کنید و از روی نقشه برای هر منطقه که دوست دارید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

همچنین، برای کسب‌وکارهایی که خدمات مختص بانوان یا آقایان دارند، ملی پیامک بانک شماره به تفکیک جنسیت را ارائه کرده است که در حال حاضر مختص شماره‌های ایرانسل است.

اما خوب است بدانید که فقط داشتن مشتری جدید برای کسب‌وکارها کافی نیست و طبق آمار به‌دست‌آمده 40% از خریدها توسط مشتریان قبلی و وفادار صورت می‌گیرد. پس باید سراغ تعامل با مشتریان بروید و آن‌ها را به کسب‌وکارتان وفادار کنید

تعامل با مشتریان از طریق ارسال پیامک

با داشتن یک سامانه پیامکی که قابلیت دسته‌بندی شماره مخاطبان را دارد، شما می‌توانید شماره مشتریان خود را در دفترچه تلفن سامانه ملی پیامک بسازید و در مناسبت‌های مختلف برای مشتریان قدیمی، متن جذاب ارسال کنید تا آنها به یاد برند شما بیفتند و با نگاهی به وب‌سایت و محصولات شما از طریق راه‌های ارتباطی برای سفارش و خرید ترغیب شوند.

در کنار تبلیغات، از معجزه اطلاع‌رسانی هم غافل نشوید. شما می‌توانید با ساختن یک خبرنامه پیامکی در کنار جذب مشتریان، اخبار جشنواره‌های تخفیفی و اطلاع‌رسانی‌های محصولات را هم برای اعضای خبرنامه بفرستید و برای آن‌ها به عنوان “مشتریان خاص” اعتبار یا تخفیف ویژه قائل شوید.

با خط اختصاصی هم علاوه‌بر دریافت ارسال پیامک برای مشتریان، می‌توانید پاسخ آن‌ها را بگیرید و تعامل مستقیمی با مخاطب داشته باشید. با همهٔ مزایای گفته شده، سامانه ملی پیامک قابلیت گزارش‌گیری را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد تا پس از ارسال پیامک‌ها، گزارش ارسالشان را دریافت نمایند.

این گزارش شامل:

  • پیامک‌های ارسال شده
  • پیامک‌های رسیده به گوشی
  • پیامک‌های نرسیده به گوشی است

با این گزارش می‌توانید عملکرد بازاریابی پیامکی خود را ببینید، در جریان پیام‌های دریافتی و شماره‌های مسدود لیست سیاه باشید و برای کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر آماده شوید.

جذب مشتری با ارسال پیامک

طبق بررسی‌ها و آمارهای رسمی، بازخورد پیامک‌ تبلیغاتی بر خلاف تصور عموم چیزی حدود 98 درصد است و این در زمانی کمتر از 10 ثانیه اتفاق می‌افتد، یعنی شما با ارسال یک پیامک ساده می‌توانید افراد را به مشتری خود تبدیل کنید.

اما به‌خاطر بسپارید که متن پیامک شما اهمیت بسیاری دارد. توصیه می‌شود که متن پیامک را با لحن دوستانه، صمیمی و گرم بنویسید. به زبان ساده، خودتان را به‌جای مخاطب قرار دهید و بعد شروع به نوشتن کنید.

می‌توانید سؤالی جذاب و چالشی بپرسید که جواب آن خدمات یا محصولات شما باشد. گاهی اوقات، کد تخفیف دوره‌ای با مهلت زمانی مشخص و محدود ارسال کنید تا مخاطبان به خرید وسوسه شوند. حتماً بعد از خرید، حس ارزشمندی را به مشتریان بدهید. مثلاً پیامک قدردانی بفرستید و حتماً درباره کیفیت ارائه‌شده نظرسنجی کنید.

شروع تبلیغات پیامکی را جدی بگیرید!

موفق شدن در هر کسب‌وکاری نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه است. این مورد را باید به‌ خوبی به‌خاطر بسپارید، که هیچ برندی یک‌شبه موفق نشده است. در این میان مواردی که باعث موفقیت زودتر شما می‌شود، همان ابزار دبلیغات دیجیتال است که نام شما را به گوش مشتریان می‌رساند.

بهترین ابزار تبلیغات دیجیتال، ارسال پیامک تبلیغاتیست که در کوتاه ‌مدت بازدهی فوق‌العاده‌ای به کسب‌وکارتان می‌دهد و می‌تواند فروش بالایی همراه داشته باشید.

با رعایت نکاتی که گفتیم و داشتن یک سامانه منحصربه‌فرد پیامکی مانند ملی پیامک که تعرفه مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای داشته باشد، این موفقیت امکان‌پذیر است.

برای آموزش خرید بهترین سامانه پیامکی به لینک

 www.melipayamak.com/blog/posts/how-to-identify-the-best-system-for-sms/  مراجعه نمایید.

حرف آخر!

اگر برای رشد کسب‌وکار و البته فرایند مهم چگونه با بازاریابی پیامکی مشتریان خود را درگیر نگه داریم؟ می‌خواهید از ارسال پیامک استفاده کنید تنها کافیست از طریق سایت ملی پیامک به آدرس https://www.melipayamak.com ثبت‌نام کنید و برای ارسال مدارک جهت فعالسازی پنل با پشتیبانی فنی در تماس باشید.

پشتیبانی ملی پیامک در تمام روزهای هفته با شماره تماس 021-63404 آماده پاسخگویی به کلیه سؤالات و مشکلات شماست.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟