معرفی پرطرفدارترین مدل های لوستر در سال 2021

صنعت دکوراسیون داخلی و چیدمان هر ساله دچار دگرگونی هایی می شود و با توجه به مد در هر سال با سال دیگر متفاوت است. یکی از اصلی ترین عوامل در دکوراسیون منازل لوسترها هستند که علاوه بر زیبایی خودشان باید نورپردازی را به نحوی انجام دهند که باقی اعضای اتاق نیز زیبا دیده شوند. نورپردازی میتواند حال و هوای اتاق را به طور کامل عوض کند و حس متفاوتی القا کند، از این جهت اهمیت ویژه ای دارد. در ادامه به معرفی مهم ترین مدهای لوستر در سال 2021 می پردازیم.

معرفی پرطرفدارترین مدل های لوستر در سال 2021

هر ساله تعداد لوسترهای موجود در بازار و تنوع در طراحی آن بیشتر میشود اما در عین حال طرح های قدیمی و کلاسیک محبوبیتشان را از دست نداده اند و همچنان بسیاری از این طرح ها در میان پرطرفدارهای این عرصه قرار میگیرند.

لوسترهای کلاسیک و وینتیج  (Vintage)

لامپ های حبابی به سبک وینتیج (برای این سبک تعریف دقیقی وجود ندارد اما به طور کلی سبکی است که از المان های قدیمی و پیش از سال 1980 میلادی استفاده میکند) اما با ظاهری مدرن و شیک محبوبیت تازه ای یافته اند و در بسیاری از طراحی های مدرن استفاده می شوند. این لامپ ها حس نوستالژی را ایجاد میکنند و استفاده از آنها در پذیرایی یا آشپزخانه مناسب است. همچنین استفاده از آنها با لامپ های LED باعث میشود با مصرف کمتر زمان بیشتری عمر کنند.

مورد دیگر که از سبک های قدیمی و با اصالت باقی مانده و محبوبیت بسیار بالایی دارد لوسترهای کریستالی کلاسیک هستند، این لوسترها در مرکز فضا قرار میگیرند و مانند یک اثر هنری در فضا میدرخشند، همچنین با توجه به شکست نور در کریستال ها نور زیبایی را به محیط پراکنده میکنند. لامپ های شمعی نیز در 2021 دوباره محبوبیت فزاینده ای به دست آورده اند و اگر درست و به اندازه در لوسترها به کار روند بسیار به ظاهر خانه های مدرن مینشینند.

یکی دیگر از موارد در طراحی لوسترهای مدرن اما به شکلی سنتی و کلاسیک، استفاده از مواد و متریالی با ظاهر نرم تر و سبک تر و دارای نزدیکی بیشتر به انسان است. استفاد از این مواد مانند چوب و فلزات سبک باعث میشوند لوسترها صمیمی تر و دوستانه تر به نظر برسند.

لوستر های مدرن

اما لوسترهای با طرح مدرن که توانسته اند راه خود را تقریبا در اکثر خانه ها به شکلی باز کنند و به سبب ویژگی هایشان بسیار کارآمد هستند در این سال بسیار پرفروش خواهند بود.

از جمله ی این لوسترهای مدرن لوسترهای با شکل هندسی مشخص (Geometric) است. منظور از شکل هندسی استفاده از خطوط صاف و با زاویه های مشخص یا در مواقعی شکل های دارای خم ولی با قاعده است. استفاده از لوسترهای جئومتریک باعث می شود فضا بلندتر و آرامش بخش تر به نظر برسد و آن به دلیل آشنا بودن این طرح ها در ذهن ماست.

معرفی پرطرفدارترین مدل های لوستر در سال 2021

لوسترهای خطی نیز مانند سابق محبوبیت خود را حفظ خواهند کرد. این لوسترها به عنوان لوسترهای مدرنی در نظر گرفته می شوند که کارایی بالایی به دلیل ظاهرشان دارند. شاید اصلی ترین استفاده از آنها را بتوان برای بالای میزهای غذاخوری در نظر گرفت اما به دلیل اینکه طولی هستند و نور را به موازات پخش میکنند در فضاهای دیگر مانند تراس یا بالکن های بزرگ، اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده از آنها مناسب است. در مجموع میتوان گفت خرید لوستر خطی مدرن انتخاب مناسبی برای افرادی است که زیبایی و کارایی را در کنار هم میخواهند.

در مورد دیگری که محبوبیت زیادی یافته اما فقط مختص بخش خاصی از افراد است و به سلیقه همه افراد خوش نمی آید طرح هایی است که بدون هیچ قاعده خاصی ایجاد شده اند و از هیچ قانونی تبعیت نمیکنند. در این لوسترهای بسیار مدرن طراح تمام تلاش خود را میکند که لوستر را مانند یک اثر هنری خلق کند که افراد نتوانند نسبت به آن بی توجه باشند. میتوان در سال 2021 انتظار این را داشت که این لوسترها جای بیشتری در خانه ها و به خصوص در کافه ها و رستوران ها باز کنند و مطرح تر شوند.

همچنین یکی از ترندها و مدها برای استفاده به عنوان ماده سازنده لوستر در این سال استفاده از مواد نزدیک به محیط زیست است. به سبب شهری شدن زندگی ها و دور شدن از طبیعت دیدن بخش کوچکی از طبیعت داخل خانه این حس نزدیکی را به انسان می دهد که به آرامش بیشتری می انجامد. این مواد شامل چوب، نی، بامبو، چوپ پنبه و… هستند و حتی در مواقعی میتوان انتظار لوسترهای بافته شده را در 2021 داشت.

محبوبیت سبک مینیمال در طراحی لوستر

مینیمالیسم (Minimalism) را مطمئنا میتوان محبوبت ترین ترند و مد در همه ی جوانب طرح و دیزاین دانست. هر چند که رسیدن به یک طرح مینیمال که نه خیلی خالی به نظر برسد و هم ویژگی های مینیمال مانند سادگی و کارایی را داشته باشد دشوار است، اما در زمینه لوستر دیزاین های خیلی موفقی در این زمینه وجود دارد. در همه ی مدل های موجود برای لوستر مانند لوسترهای شاخه ای، آویز، دیواری، سقفی و… میتوان از طراحی مینیمال استفاده کرد اما به شرطی که توجه به هماهنگی با سایر اجزا و لوازم داخل اتاق فراموش نشود. بهتر است از قبل از اقدام برای خرید لوستر، مدل های مختلف آن را دید تا از مدل لوستر مورد نظر آگاه شد. انواع لوستر سقفی جدید در قیمت های مناسب، لوسترهای آویز مدرن و کلاسیک، لوسترهای شاخه ای کریستالی همه و همه و خیلی بیشتر وجود دارند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را بکنید و در انتخاب بین طرح های مختلف مینیمال، کلاسیک، وینتیج و… مشکلی نداشته باشید.

برای خرید انواع مختلف لوستر در سال 2021 میتوانید شعرا نور را در نظر داشته باشید. شعرا نور با سال های سال تجربه در زمینه لوستر به فعالیت های مختلفی مانند فروش لوسترهای روز ایرانی و خارجی، تعمیر لوسترهای قدیمی، فروش انواع لوازم لوستر و… میپردازد و تمام تلاشش را برای هر چه زیباتر کردن خانه های ایرانی خواهد کرد.

شماره تلفن لوستر فروشی در خیابان لاله زار:

021-33972729

09123430796

3/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3/5 - (1 امتیاز)