معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت یکی از پرکاربردترین اقلامی است که در هر آشپزخانه ای یافت می شود. شاید در گذشته مدل دستی آن بسیار رایج بوده باشد. اما در حال حاضر خصوصا با توجه به پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی رخ داده، مدل های مختلف آن اعم از برقی و دستی به بازار معرفی شده که توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. جالب اینجاست که همین پیشرفت های صورت گرفته باعث شده تا دیگر چرخ گوشت صنعتی را تنها وسیله ای جهت چرخ کردن، رنده کردن یا سوسیس کردن گوشت ندانیم.

معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

در دنیای امروز، چرخ گوشت های مدرن معرفی شده به دنیا با در اختیار داشتن ابزارهای مختلف و قطعات متنوع می توانند به عنوان یک آب میوه گیری خوب، مخلوط کن غذا (خصوصا غذای کودک ) و خورد کن نیز شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرند. شما تاکنون از چرخ گوشت استفاده کرده اید؟ از نظر شما چرخ گوشت برای انجام چه کارهایی میتواند کارآیی بالاتری از خود نشان دهد؟

اما مسئله اینجاست؛ نه تنها مدل های مختلف از یک چرخ گوشت، بلکه برندهای متفاوتی اقدام به تولید این وسیله کاربردی کرده اند. آیا شما برندهای موجود را می شناسید؟ فکر می کنید کدام از برندها میتوانند نیاز شما را برآورده سازند؟

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

برای شناخت بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی مبناهای مشخصی وجود دارد. که هر کدام نه تنها بر عملکرد دستگاه بلکه بر کیفیت آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. انواع مختلفی از چرخ گوشت های صنعتی ارائه شده که از نظر ساختار می توان آنها را به چرخ گوشت های رومیزی و ایستاده دسته بندی کرد. مطمئنا نمونه های مختلفی از آنها را در فروشگاه ها، پروتئینی ها، هتل ها، رستوران ها و… دیده اید.

برندهای مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. که از بهترین برندهای خارجی میتوان به چرخ گوشت امگا، مینروا و… اشاره کرد. هر چند که مدل های ایرانی همچون الکتروکار، چگا و… نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند.

حال اما بیایید نسبت به ویژگی ها و قابلیت های کارآمد بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی آشنا شوید.

چرخ گوشت الکتروکار

شرکت چرخ گوشت الکتروکار یکی از پرسابقه ترین برندهای فعال در زمینه چرخ گوشت های صنعتی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1392، همراه با برخی از مجرب ترین کارشناسان و مهندسان آغاز نمود و توانست جایگاه بسیار مناسبی را در میان قشر علاقمند و نیازمند به این ابزار برای خود دست و پا نماید. چه بسا که تاکنون توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا به مراکزی همچون رستوران ها، فست فودها، کارخانجات، هتل ها و… به خوبی انتظارات را برآورده نماید.

معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

با این تفاسیر خیلی دور از انتظار نخواهد بود اگر بگوییم؛ چرخ گوشت های برند الکتروکار در حال حاضر عنوان پرفروش ترین چرخ گوشت را از آن خود کرده اند. به گونه ای که یکی از اولین انتخاب ها در حین خرید توسط مراکز به شمار می آیند. تنوع بالا در ساخت این محصولات موجب شده تا دید وسیع تری در اختیار کاربران قرار گیرد و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار خود بهترین محصول را خریداری نمایند.

شرکت چرخ گوشت الکتروکار محصولات خود را به طور کلی در دو نوع چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای ارائه می دهد. فکر می کنید کدام نوع از آنها میتواند نیاز شما را برآورده سازد؟

لازم است بدانید؛ چرخ گوشت های تسمه ای اغلب در مراکزی که علاوه بر گوشت نیاز به چرخ کردن پیاز، نخود و …. دارند پرکاربرد است. زیرا اینکار توسط چرخ گوشت گیربکسی امکان پذیر نیست. آب پیاز و… وارد گیربکس دستگاه خواهد شد و موجب خرابی دستگاه می گردد.

چرخ گوشت چگا

اگر بگوییم شرکت چرخ گوشت چگا از متخصصانی بسیار با دانش و نیروهایی کارآمد برخوردار است. به هیچ عنوان کذب نیست. این کارخانه در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چرخ گوشت صنعتی در ایران شناخته می شود که عمر فعالیت او به چیزی بیش از سه دهه میرسد. به گونه ای که بخش عمده ای از فروش چرخ گوشت صنعتی را نصیب خود می کند. با گذشت زمان و استقبال بی سابقه ی مشتریان از چرخ گوشت چگا تولیدات انبوه این محصول آغاز شد و شرایطی فراهم گردید تا تمامی شهرهای کشور بتوانند این محصول را خریداری و مورد استفاده قرار دهند .

اگر در شهرستان زندگی می کنید نیز نیازی به هیچگونه نگرانی نیست زیرا شرکت آل اسکیل تدابیری اندیشیده که در کوتاهترین زمان ممکن این محصول را به دست شما برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید این محصول توصیه می کنیم با کارشناسان و متخصصان سایت آل اسکیل تماس بگیرید. آنها راهنمایی های دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

چرخ گوشت های تولید شده در این شرکت اغلب از قدرت موتور بالایی برخوردارند. و بدنه آنها از جنس استیل است. علاوه بر اینکه تمیز کردن و شستشوی آنها بسیار ساده و آسان می باشد. به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین گزینه های روی میز در رستوان ها، ادارات، هتل ها و مراکز گوشت شناخته می شود.

شما میتوانید این محصول را در دو مدل رومیزی و ایستاده تهیه کنید. برق مصرفی آن در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود. اصلی ترین هدف این شرکت بهبود بهره وری تولیدات ملی بوده است. چه بسا که در این میان، این محصول صادراتی را نیز به همراه داشته است.

معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت مینروا

چرخ گوشت مینروا از جمله دیگر برندهای فعال در حوزه تولید چرخ گوشت های صنعتی است که با استقبال بی نظیری از جانب مردم و کسب و کارها روبرو شده است. این محصول نه تنها از کیفیت بلکه از ساختار ظاهری زیبا و کلاسیکی برخوردار می باشد.

نکته قابل توجه اینجاست؛ این چرخ گوشت ساخت کشور ایتالیا بوده و آل اسکیل با دریافت نمایندگی از این شرکت توانسته این محصول را برای شما در ایران فراهم آورد. آیا مایل نیستید از یک محصول کاملا اورجینال ایتالیایی در کسب و کار خود برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان استفاده کنید؟

این محصول با بهرمندی از بهترین قطعات و نیز دانش کارشناسان فنی به گونه ای تولید گردیده است. که در محیط های صنعتی مقاومت بالایی داشته باشد. چرخ گوشت مینروا دستگاهی ایده آل جهت استفاده در کارخانجات، سوپر پروتئینی ها، مراکز بسته بندی و پخش مواد غذایی، رستوران ها، بیمارستان، هتل و … طراحی و تولید شده است. چه بسا که توانسته نتایج و عملکردی قابل تقدیر را از خود به جای بگذارد.

این دستگاه که به عنوان چرخ گوشت رومیزی نیز تلقی می شود دارای پایه هایی جهت جلوگیری از حرکت دستگاه در حین کارکرد می باشد. این قابلیت همچنین از آسیب رسیدن به موتور چرخ گوشت نیز جلوگیری می کند. جهت اطلاع از قیمت نهایی این محصول می توانید با کارشناسان سایت آل اسکیل تماس بگیرید. آنها راهنمایی های دقیقی در اختیار شما قرار خواهند داد.

چرخ گوشت امگا

چرخ گوشت صنعتی امگا توانسته به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کارهای مرتبط با صنایع غذایی شناخته شود. این ابزار خصوصا برای پروتئینی ها بسیار کارآمد است. شما میتوانید این محصول را در انواع مختلف اعم از مدل های رومیزی، با پایه و یخچالدار تهیه کنید. البته باید به مصارف خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

چرخ گوشت امگا را باید از جمله پرفروش ترین و شناخته شده ترین محصولاتی بدانید که چه در بازارهای جهانی و چه در کشور ایران به عنوان برندی معروف و پرطرفدار به جایگاه بالایی دست پیدا کرده است. شرکت آل اسکیل نیز با دریافت نمایندگی از کمپانی امگا توانسته شرایطی را فراهم آورد تا این محصول را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

چرخ گوشت صنعتی امگا ایتالیا در مدل های متنوعی وجود دارد. چرخ گوشت صنعتی امگا ایتالیا با رعایت حداکثر موازین بهداشتی گوشت را چرخ کرده و تمامی ویژگی های ارگانولپتیک گوشت حفظ می شود.

معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

برند ایتالیایی امگا با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه تولید چرخ گوشت و سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و دستگاه های صنایع غذایی در این زمینه به لحاظ کیفیت و تجربه حرف اول را می زند. امروزه داشتن چرخ گوشت صنعتی امگا ایتالیا برای فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی بسیار لازم است و داشتن این چرخ گوشت، این محصول با کیفیت در واقع یک انتخاب برای یک عمر است که نشان دهنده ی بازدهی بالا و کیفیت خوب این چرخ گوشت صنعتی می باشد.

چرخ گوشت فیمار

اگر فکر خرید چرخ گوشت صنعتی در ذهن شما می چرخد، مطمئنا می دانید شرکت فیمار یکی از بهترین و پرسابقه ترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد. به گونه ای که سابقه آن به بیش از 46 سال میرسد. این شرکت ایتالیایی از همان سال های ابتدایی فعالیت خود به تولید دستگاه ها و تجهیزات اشپزخانه صنعتی و صنایع غذایی پرداخته و توانسته نامی معتبر و شناخته شده را برای خود فراهم آورد.

محصولات تولید شده توسط این برند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همین مسئله خریداران زیادی را از تمامی نقاط جهان از جمله ایران به سمت آن کشیده است. از همین رو شرکت آل اسکیل با دریافت نمایندگی از این کمپانی، شرایطی را فراهم آورد تا علاقمندان به چرخ گوشت فیمار توانایی خرید و بهره گیری از آن را داشته باشند.

چرخ گوشت های تولید شده توسط این شرکت اغلب جثه های کوچکی دارند. به همین دلیل برای بهره گیری در فروشگاه ها و پروتئینی ها گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید.

معرفی بهترین برندهای چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت براکس

براکس را باید شرکتی ایرانی بشناسید. شرکتی که به عنوان تولیدکننده و واردکننده دستگاه های صنایع غذایی از جمله چرخ گوشت به جایگاه خوبی رسیده است.  چرخ گوشت براکس با داشتن مدل هایی با اندازه تیغه متفاوت، کاربری هایی از قضابی ها تا هتل ها و غذاخوری ها (رستوران) را پوشش می دهد. خرید چرخ گوشت براکس با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آل اسکیل بدون شک به سود شما خواهد بود.

همانطور که گفته شد؛ انواع مختلفی از چرخ گوشت براکس وجود دارد که از جمله پرطرفدارترین آنها نوع رومیزی است. مدلی با بازدهی بالا و گوناگون که توانسته در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و عملکردی خارق العاده از خود به جای بگذارد. اگر بخواهیم کمی واضح تر در این زمینه صحبت کنیم، باید بگوییم چرخ گوشت های براکس از تیغه های 12 تا 32 میلی متری در بازار موجود می باشد. تنها کافیست نیاز خود را مشخص کنید.

از نظر قیمت نیز پس از مشخص کردن نیاز خود باید به سراغ آن بروید. زیرا هر تیغه دارای قیمتی متفاوت است. در این زمینه کارشناسان و متخصصان آل اسکیل می توانند راهنمایی های دقیقی در اختیار شما قرار دهند. کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید. از طرفی نیاز نیست نگران باشید زیرا قیمت های آن بسیار معقول بوده و با نمونه های داخلی دیگر تفاوت چندانی ندارد. به عبارتی این نیاز و البته بودجه تان است که چرخ گوشت موردنظرتان را انتخاب می کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟