مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

درب ضد سرقت از جدید ترین مدل های درب ورودی ساختمان می باشد. این درب ها به دلیل ساختار و طراحی خاصی که دارند، نسبت به سایر درب های ورودی از کیفیت و امنیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و در مقابل نفوذ بیگانگان و سارقان بسیار مقاوم اند. این درب ها به مرور زمان و در طی سال ها دچار تغییرات بسیاری شدند. درب های ضد سرقت امروزه یکی از مهم ترین اجزای ساختمان ها به شمار می روند و بیشتر ساکنان مجتمع های مسکونی ها و معماران تمایل دارند این درب را برای ساختمان خود تهیه نمایند. این درب ها دارای انواع، مشخصات و امکانات متعددی می باشد که در ادامه تمام این موارد را برای شما شرح خواهیم داد تا در هنگام خرید درب ضد سرقت با مشکل مواجه نشوید و شناخت دقیقی از این درب پیدا نمایید.

مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد درب ضد سرقت در مقابل نفوذ سارقان مقاوم بوده و دارای ساختاری متفاوت تر از سایر درب های ساختمانی می باشد. ورق های فولادی موجود در استراکچر درب ضد سرقت، چهارچوبهای فلزی مقاوم، قفل های باکیفیت ضدسرقت از مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت می باشد. از دیگر ویژگی های درب ضدسرقت می توان به موارد فوق اشاره داشت:

  • رویه درب ضد سرقت: رویه یا همان روکش درب ضد سرقت، یکی از مهم ترین بخش های درب است که ظاهر آن را می سازد. در قدیم تنوع زیادی در شکل ظاهری درب های ضدسرقت وجود نداشته اما امروزه به لطف وجود رویه های مختلف تنوع بسیار زیاد در مدل ها و طر ح های مختلف در ضد سرقت ایجاد شده است.
  • رنگ درب ضد سرقت: رنگ درب ها هم بستگی به رنگ رویه درب دارد. درب ضد سرقت سفید، گردویی تیره و روشن، مشکی و طلایی از رنگ های پرفروش در بازار درب ضد سرقت می باشند. تولید کنندگان درب ضد سرقت سعی نموده اند تمام سلایق را در نظر بگیرند، به همین دلیل در های ضد سرقت تنوع بسیار زیادی دارد.
  • جنس رویه درب ضد سرقت: رویه ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. گران ترین نوع رویه درب که بر روی قیمت تمام شده درب تاثیر می گذارد رویه درب چوبی می باشد و ارزان ترین مدل درب با رویه فلزی می باشد. روکش های ام دی اف، پی وی سی و هایگلاس از دیگر روکش های موجود در بازار می باشد.
  • قفل درب ضد سرقت: مهم ترین نکته که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، قفل درب است. قفل های باکیفیت موجب ایجاد امنیت بالا در درب می شوند. قفل های در ضدسرقت بسیار مقاوم هستند و جنس زبانه های آن از فولاد می باشد. ساختار این قفل به گونه ای است که اگر کلید به همراه نداشته باشید به هیچ عنوان امکان باز نمودن قفل را نخواهید داشت.

مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

امکانات درب های ضد سرقت لوکس و جدید

درب های لوکس ضد سرقت از سری درب های مدرن موجود در فروشگاه درب ضد سرقت درب امن و راشا درب می باشد. این درب ها به دلیل ساختار و ظاهر متفاوت و شیک دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر درب ها می باشند. از جمله امکانات و مشخصات درب های ضد سرقت لوکس می توان به این موارد اشاره داشت:

  • نصب قفل هوشمند بر روی درب لوکس ضد سرقت: قفل های هوشمند مدلی از قفل درب می باشند که با استفاده از روش های دسترسی مانند اثر انگشت، رمز و کارت می توان به این قفل ها دسترسی داشت. در این قفل ها دیگر نیازی به حمل کلید مکانیکی ندارید. قفل دیجیتال و الکترونیکی از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • استفاده از رویه چوبی: همان طور که اشاره شد گران ترین مدل رویه درب، رویه های چوبی می باشد. این روکش ها در مقابل رطوبت و عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند و با طراحی ها و حکاکی های موجود ظاهری خاص به درب می بخشند.
  • تاج و روکوب: اگر بخواهید دربی لوکس و لاکچری داشته باشید می توانید در هنگام خرید، روکوب و تاج درب را هم سفارش دهید. این قطعات ظاهری جذاب برای درب ایجاد می کنند.
  • یراق آلات منحصر به فرد: یراق آلات استفاده شده در درب های لوکس بسیار زیبا و با کیفیت می باشد. یراق آلات به همراه رویه ها ظاهر درب را می سازند و به درب ها شخصیت می بخشند. امروزه یراق آلات لوکس و دیجیتال وارد بازار شده که قفل و چشمی دیجیتال از جمله آن ها می باشند.

مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

مشخصات و امکانات جدید ترین مدل های درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

مورد بعدی که در هنگام خرید درب ساختمانی باید به آن توجه نمایید سایز و ابعاد محل نصب درب است. درب ها دارای ابعاد استاندارد می باشند که شما می توانید بسته به محلی که قرار است درب را در آنجا نصب کنید، ابعاد درب را انتخاب می نمایید. درب تک لنگه مخصوص درب ورودی واحدهای آپاتمانی و درب های یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه برای درب های لابی و ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل می توانید درب ها را در سایز سفارشی تهیه نمایید. درب های ضد سرقت معمولا دارای عایق صدا و سرما نیز می باشند و در مقابل حرارت بسیار مقاوم هستند. همچنین می توانید از درب ضد حریق که در برابر آتش و حرارت بسیار مقاوم است برای محل هایی که نیاز دارید، استفاده نمایید.

انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

درب های ضد سرقت بر حسب ابعاد درب، شکل ظاهری، جنس، کشور سازنده و محل مورد نصب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند. درب لابی ساختمان، درب آپارتمانی، درب ویلایی از انواع درب های ساختمانی می باشند که می توانید در مراکز فروش درب ضد سرقت می توانید آن ها را تهیه نمایید. درب ایرانی، ترک و چینی نیز از دیگر درب های موجود در بازار می باشند. اگر بخواهیم ارزان ترین درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید به درب ضد سرقت فلزی چینی اشاره کنیم و درب ایتالیایی هم گران ترین درب موجود در بازار می باشد. اما باید بدانید درب های ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از بهترین محصولات موجود در بازار می باشند. این درب ها توسط تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران ساخته شده اند و از لحاظ قیمت ارزان تر از درب های ترک و ایتالیایی هستند و از نظر کیفیت قابل رقابت با آنها می باشند. درب ایرانی سازگار با آب و هوای شهرهای ایران ساخته شده اند. در هنگام خرید درب متناسب با آب و هوای شهر خود را انتخاب نمایید.

برای خرید درب داخلی و درب اتاقی به کجا مراجعه کنیم؟

درب های اتاقی یکی از مهم ترین درب های ساختمانی هستند و در مدل ها و جنس های مختلف در بازار قابل خریداری می باشند. درب چوبی اتاقی از پرطرفدارترین انواع درب داخلی ساختمان است که دارای قیمت بالاتری از سایر درب ها می باشند. درب ام دی اف، پی وسی، اچ دی اف و اچ پی ال از جنس های مختلف درب داخلی ساختمان می باشند. شما می توانید بر حسب سلیقه، نیاز و بودجه خود اقدام به خرید درب اتاقی و درب داخلی نمایید.  برای خرید درب سرویس بهداشتی باید دقت نمایید دربی انتخاب نمایید که در برابر رطوبت مقاوم باشد و دچار پوسیدگی نشود. مناسب ترین جنس درب برای سرویس بهداشتی و حمام، درب ABS  می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟