مشخصات ورق استیل 304

 ورق استیل 304، یکی از انواع ورق استیل می باشد که دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد که در زیر به بخشی از آن ها اشاره می گردد.

ورق استیل 304 مقاومت در برابر خوردگی

ورق استیل 304، دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی است. این ورق استیل، در برابر  بسیاری از مواد شیمیایی و رنگهای آلی و بسیاری از مواد شیمیایی غیر آلی مقاوم است. بیشتر در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد: در شرکتهای صنعتی، ساخت کابین آسانسور، صنعت ساختمان و غیره. ورق استیل 304، همچنین در برابر مواد استریل نیز مقاوم می باشد. این ورق ها، کاملا بهداشتی بوده و پاکسازی آن نیز بسیار ساده است. این نوع ورق ها، به دلیل مقاومت بالا، برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است.

 مشخصات ورق استیل 304

ورق استیل 304

نحوه تولید ورق استیل رنگی

همان طور که گفته شد ورق استیل رنگی همان ورق استیل معمولی است که با پوشش دهی ظاهری رنگین و زینتی پیدا کرده است. پوشش دهی ورق استیل با استفاده از روش‌ های مختلف انجام می‌ شود، اما یکی از بهترین روش ها برای این منظور استفاده از شیوه PVD است. در این روش از فلزاتی چون آلومینیوم، زیرکونیوم و تیتانیوم برای رنگی کردن ورق استیل استفاده می‌ شود. در ابتدا ورق استیل را به همراه فلز مورد نظر در محفظه ای با شرایط خلا و دمایی در حدود ۱۵۰ تا ۵۰۰ درجه قرار می دهند. سپس اختلاف پتانسیل درون محفظه را بالا می‌ برند، به طوری که اتم های فلز مورد نظر جدا شده و به بخار تبدیل می شود. این اتم ها به سمت ورق استیل حرکت کرده و سطح آن را می‌ پوشانند. به این ترتیب یک لایه رنگی یکنواخت بر سطح ورق استیل تشکیل می شود. رنگ ورق استیل بسته به نوع فلزی که برای پوشش دهی آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد متفاوت است. برای نمونه فلز تیتانیوم ورق استیل را طلایی می‌ کند، با استفاده از زیرکونیوم ورق استیل به رنگ قرمز در می آید و ترکیبی از فلزات آلومینیوم، تیتانیوم و عنصر کربن بر روی ورق استیل لایه ای به رنگ مشکی ایجاد می کند.

مشخصات ورق استیل 304

فروش ورق استیل رنگی

ورق استیل مات چه کاربردهایی دارد؟

در بعضی از کاربردها شما نیاز به استفاده از ورق استیل مات را دارید و بنا به استفاده می خواهید که استیل شما مات باشد،از نظر زیبایی هم شاید ورق استیل مات درخششی نداشته باشد اما همواره رنگ ها و جنس های مات حالت مخملی و زیبایی به کار می دهند. درست مثل رنگ اتومبیل ها که بعضی براق را می پسندند و بعضی مات را ورق استیل هم خریدار در ابتدا به خاطر کاربرد آن به ورق استیل مات و یا براق روی می آورد و در درجه دوم به خاطر زیبایی،یکی از آنها را می پسندد و تهیه می کند. ورق استیل مات در صنعت های شیمیایی ، پزشکی ، بیمارستانی ، دارویی ،غذای ، نفت ، گاز ، پتروشیمی  ، برودتی و… کاربرد شایانی دارد.

قیمت ورق استیل مات

قیمت ورق استیل مات ، جزو ورق استیل های ارزان به شمار می آید. فیمت ورق استیل مات روزانه می باشد . استیل رونیک که از با سابقه ترین واردکنندگان ورق استیل می باشد ، هدفش آنست که با واردکردن ورق استیل مات در گریدهای گوناگون در خرید ورق استیل مات و فروش ورق استیل مات ، همچنین ورق استیل مات 304 نگیر، ورق استیل بگیر مات ، ورق استیل نگیر مات ، ورق استیل 304 مات ، ورق استیل 316 مات در خدمت خریداران محترم باشد . برای خرید ورق استیل 410 مات ، با کارشناسان فروش استیل رونیک تماس بگیرید . لیست قیمت ورق استیل مات در استیل رونیک . استیل رونیک ، با  دارا بودن سال ها تجریه در تعیین قیمت ورق استیل مات ، تلاش دارد شما را در انتخاب ورق استیل مات راهنمایی نماید. قیمت روز ورق استیل مات در سایت استیل رونیک به روز می باشد و می توانید با بازدید از سایت ما از قیمت ورق استیل مات اگاه شوید ، دقت نمایید که با نوساناتی که در نرخ ارز هست ، برای آگاهی دقیق از قیمت ورق استیل مات ، با استیل رونیک تماس بگیرید . همچنین میتوانید سفارش ها را به آدرس ایمیل استیل رونیک  ( https://steel-ronic.com  )   ارسال نمایید و یا با  ارسال پیام به واتس اپ ما خرید ورق استیل مات را انجام دهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟