مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

حفظ حریم شخصی عاملی تعیین‎کننده در ساخت منازل مسکونی، استخر حیاط منازل می‎باشد. به دلیل اشراف افق دید آپارتمان‎ها و برج‎ها بر حیاط منازل مسکونی؛ مسئله حریم شخصی، مسقف کردن حیاط منازل و استخرها را تبدیل به یک امر ضروری کرده است. در این میان سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام ضمن ایجاد محیطی امن، امکان استفاده از نور آفتاب در زمان عدم نیاز به سقف را فراهم می‎کند ضمن اینکه جلوه‎ای ویژه و شیک به محیط منزل می‎دهد.

از طرف دیگر وجود چهار فصل در ایران، امکان استفاده از استخرهای غیرسرپوشیده و روباز را در همه فصول سال غیرممکن می سازد در حالی که با بکارگیری سقف‎های متحرک و استفاده از وسایل گرمازا می‎توان به راحتی از گزند سرما در امان بود. ریزش برگ درختان در فصل پاییز و ورود گرد وغبار ناشی از ناپایداری هوا، رغبت استفاده و لذت بردن از یک استخر مدرن را علیرغم برخورداری از سایر امکانات کاهش می‎دهد.

بنابراین استفاده از سقف متحرک استخر ضمن فراهم‎سازی محیطی امن در برابر گرد و غبار، بدی آب و هوا و تا حدی آلودگی صوتی در محیط های پرتردد و پرازدحام؛ تمایل به شنا کردن را در فضای مملو از آرامش و سکوت دوچندان می‎سازد.

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

ویژگی های سقف متحرک استخر و حیاط

از مهمترین ویژگیهای سقف متحرک استخر و حیاط  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف متحرک شیشه ای از قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک برخوردار است.
  • شیشه آن در برابر ضربه مقاوم است زیرا پوشش سکوریت نشکن روی سطح آن بکار رفته است.
  • عملکرد باز و بسته شدن درب آن می تواند به شکل درب اتوبوسی یا کناری باشد و از این حیث نیاز به فضای اضافی ندارد.
  • در گروه صنعتی آذران جام اعمال سلیقه مشتری در ساخت محصول وجود دارد و بنا به نظر شما سازه با پروفیل معمولی و یا گالوانیزه اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، سقف متحرک استخر دارای سیستم آب بندی حرفه ای است و برای جلوگیری از زنگ زدگی قرقره و ریل آن به صورت گالوانیزه ساخته شده است.

مقاومت فشاری سقف متحرک استخر بالا و در برابر سنگینی برف و همچنین نیروی باد از استحکام کافی برخوردار است.

سقف متحرک استخر در حین تاب آوری و استحکام از زیبایی و ظرافت ویژه ای برخوردار است و نمایی چشم نواز به منظره و محیط کلی حیاط و استخر شما می دهد.

آذران جام با رویکرد افزایش رغبت مشتریان در استفاده از آن، استفاده آسان و کاربردی از آن را در حین زیبا بودن آن عملی ساخته‎ است. بنابراین شما با برنامه‎ریزی می‎توانید در فصول زمستان و تابستان از آن استفاده کنید.

سقف متحرک استخر از سیستم حرفه‎ای هوابندی نیز برخوردار است و از این نظر نیز خیال شما راحت خواهد بود.

انواع مدل سقف های متحرک استخر و حیاط

در ادامه به تعدادی از انواع مدل های قابل اجرا برای شما توسط گروه تخصصی آذران جام خواهیم پرداخت.

سقف متحرک استخر مدل گاما

در میان انواع سقف‎های مورد استفاده برای استخر، سقف متحرک گاما به دلیل استفاده از دیوارهای موجود در فضا ، انتخاب بهینه‎ای جهت استخرهای سرپوشیده  است. این مدل مناسب برای استخرهایی است که یک یا دو آنها را دیوار فراگرفته است. یک نمونه مدل برای سقف متحرک گاما را در تصویر زیر مشاهده می کنید که امکان اجرای شبیه به این مدل برای شما نیز میسر است.

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

هزینه استفاده از سقف متحرک استخر در گام اول ممکن است بالا به نظر بیاید اما با توجه به دوام بالای آن، مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی و بهره‎مندی خاطره‎انگیز از آنها، می‎توان گفت مزایای این گونه سقف‎ها بر هزینه‎های آن می‎چربد. ضمن اینکه شما می توانید با هزینه بسیار مناسب در گروه صنعتی آذران جام خدماتی در سطح جهانی و درجه یک دریافت کنید. ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا کیفیت قیمت های این مجموعه را دریافت و مقایسه کنید سپس دست به عمل شوید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت :

  azaranjam.com

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۷۶۶۰۶
۰۹۹۰۴۴۷۷۰۰۸

سقف متحرک استخر مدل دیستنس

در این مدل سقف وقتی جمع می شود تا از هوای تازه بهره مند شوید، لت های ریلی به دو طرف استخر حرکت می کنند و از هم دیگر فاصله گرفته و در دو طرف جمع می شوند. به همین دلیل این مدل دیستنس نامیده می شود.

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

وقتی که سقف استخر باز می شود تا فضای استخر شما سرپوشیده شود لت های ریلی به هم دیگر نزدیک می شوند و پوشش استخر کامل می شود.

 سقف متحرک استخر و حیاط مدل کامپکت

در سقف متحرک مدل کامپکت تمامی لت های ریلی در یک سمت جمع می شوند و درب استخر به شکل درب اتوبوسی است به شکلی که پس از جمع شدن قسمت های ریلی در یک طرف آخرین لت بالا می رود تا بتوان از کل فضای استخر در هوای آزاد نیز بهره مند شد. یک نمونه مدل برای سقف متحرک کامپکت را در تصویر زیر مشاهده می کنید که امکان اجرای شبیه به آن برای شما میسر است.

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر و حیاط

انتخاب سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام به عنوان بهترین گزینه

در انتخاب سقف‎های متحرک علاوه بر قیمت، سطح استحکام و زیبایی آنها را مدنظر قرار دهید تا بهترین محصول را از لحاظ کارکرد، زیبایی و قیمت مناسب صاحب شوید. حفظ حریم خانواده و آرامش و امنیت خاطر اعضای خانواده در تولید سقف متحرک استخر ، معیارهای مهندسین ما برای عرضه بهترین محصول مطابق سلیقه شماست. ما در گروه آذران جام خدماتی در کلاس جهانی را برایتان مهیا کرده ایم و از شما می خواهیم کیفیت و قیمت های ما را مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت :

  azaranjam.com

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۷۶۶۰۶
۰۹۹۰۴۴۷۷۰۰۸

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟