قاب هالوژن فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

قاب هالوژن فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

امروزه لامپ های هالوژنی به یکی از محصولات پرکاربرد هر خانه ای تبدیل شده اند و دارای انواع مختلفی هستند که با دکوراسیون هر خانه ای می توانند منطبق شوند. شما می توانید کلید و پریز لوکس متناسب با قاب هالوژن سفارشی انتخاب کنید.

قاب های هالوژن دارای طراحی ظریفی هستند و می توان با آنها فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان های مسکونی و اداری، اتاق های کنفرانس رسمی را روشن کرد. قاب های هالوژن فلزی و پلاستیکی می توانند به صورت توکار به راحتی در فضاهای داخلی و حتی بیرونی نصب شوند. هالوژن ها باعث مصرف کمتر نور می شوند و علاوه بر آنکه دارای ظاهر زیبا و مدرنی هستند به راحتی می توان با استفاده از آنها تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی کرد.

جالب است بدانید که قاب های هالوژن دارای مقاومت بسیار بالایی در فضاهای مرطوب هستند و همین موضوع باعث می شود تا عمر این لوازم روشنایی بسیار بالا باشد. اگر شما به دنبال لوازم روشنایی هستید که با دکوراسیون داخلی شما هماهنگی داشته باشد و از طرفی دیگر هم بتوان به صورت طولانی مدت از آنها استفاده کرد، قاب های هالوژن پلاستیکی و فلزی می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

قاب هالوژن فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

اما سوال اصلی و چالش مهمی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود آن است که برای خرید قاب هالوژن به سراغ نوع پلاستیکی یا فلزی برویم؟ قاب هالوژن فلزی دارای تفاوت های نسبتا مهمی در مقایسه با نوع پلاستیکی است و همین موضوع باعث شده است تا افراد در هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. برای آنکه بتوانید پاسخ این سوالات را پیدا کنید به شما پیشنهاد می دهیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی دقیق قاب هالوژن فلزی و پلاستیکی

حقیقت آن است که تجربیات مصرف کنندگان قاب های هالوژنی این موضوع را به خوبی نشان می دهد که قاب های دارای بدنه پلاستیکی در مقایسه با قاب هالوژن فلزی دارای عمر نسبتا طولانی تری هستند و دیر تر دچار خرابی می شوند. از طرفی دیگر باید بگوییم که فنر تعبیه شده در قاب های پلاستیکی هالوژنی با دوام تر هستند و جنس مفتول آنها حدود یک میلیمتر است که این موضوع برای سفت و محکم نگه داشتن قاب در حفره یا همان کف هالوژن بسیار مهم است.

قاب هالوژن فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

قاب های هالوژنی پلاستیکی به دلیل آنکه دارای بدنه پلاستیکی هستند در مقابل رطوبت بسیار مقاوم تر هستند و به راحتی می توان آنها را در مناطق شرجی و مرطوب نصب کرد. شاید برخی از افراد با خود فکر کنند که قاب هالوژن پلاستیکی دارای مقاومت کمتری در مقایسه با قاب های فلزی است. اما حقیقت آن است که پلاستیک به کار برده شده در این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است و از مواد اولیه بسیار مرغوبی ساخته شده است که تا دمای 70 درجه سانتیگراد هم تغییر شکل نمی دهند و منعطف هستند.

قاب هالوژن های فلزی نیز از دو نوع آلومینیومی و استیل ساخته شده اند که مقاومت خوبی هم در برابر شرایط محیطی دارند. در حالت کلی باید بگوییم که مدل قاب های آلومینیومی در مقایسه با استیل نسبتا بهتر است و در برابر حرارت در تولید لامپ دارای محبوبیت بیشتری هستند اما میانگین قیمت آنها نیز از نوع استیل بیشتر است.

از ویژگی های قاب های هالوژنی فلزی می توان به مواردی همچون: کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر فشار مستقیم، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر حرارت اشاره کرد. به طور خلاصه باید بگوییم که ویژگی های قاب های پلاستیکی و قیمت مناسب آن باعث شده است تا بیشتر افراد ترجیح دهند از این محصول استفاده کنند. قاب های هالوژنی پلاستیکی در مقایسه با نوع فلزی سبک تر هستند و راحتتر میتوان آنها را نصب کرد.

خرید راحت قاب هالوژن سفارشی

همه ما به خوبی می دانیم که تنوع قاب های هالوژنی در بازارهای جهانی بسیار زیاد است و افراد مختلف هم دارای سلیقه های متنوعی برای انتخاب محصول مورد نظر خود هستند. کسانی که می خواهند از بهترین محصولات با قیمتی مناسب استفاده کنند باید اطلاعات نسبی در مورد انواع هالوژن ها و لوازم نور و روشنایی داشته باشند. اگر شما جز کسانی هستید که به دنبال قاب هالوژنی سفارشی هستید به شما توصیه می کنیم که به سراغ محصولات با کیفیت شرکت آنتیکو بروید که نماینده رسمی کلید و پریز قاب های هالوژنی به حساب می آید و از سال 92 به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده است.

قاب هالوژن فلزی بهتر است یا پلاستیکی؟

شرکت آنتیکو دارای محصولات مدرن و کاملا با کیفیت است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. قاب های هالوژنی تولید شرکت آنتیکو دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و در طرح های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید علاوه بر انتخاب قاب هالوژنی مورد نظرتان، نوعی از کلید و پریز لوکس متناسب با دکوراسیون محیط تان  را هم با قیمتی کاملا مقرون به صرفه انتخاب کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟