فرانکفورت بهشت تاریخی جهان

فرانکفورت بزرگ‌ترین مرکز مالی در قاره اروپا می‌باشد که به خاطر آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده فولادی و فرودگاه گسترده‌اش معروف‌شده است. این شهر دارای شلوغ‌ترین فرودگاه آلمان می‌باشد. شاید فرانکفورت اولین شهر آلمان نباشد که برای بازدید به آن فکر می‌کنید. زیرا عمدتاً به عنوان یک شهر تجاری شناخته می‌شود. اما قطعاً ارزش دیدن را دارد. فرانکفورت بهشت تاریخی جهان شهری است که در آن چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. سه روز اقامت در فرانکفورت به شما زمان کافی برای گشت‌وگذار در بناهای تاریخی و موزه‌های شهر و کاوش در مناطق اطراف را می‌دهد.

فرانکفورت بهشت تاریخی جهان

جاذبه های تاریخی فرانکفورت

برای قرن‌ها، شهر فرانکفورت یک قطب مهم اقتصادی و فرهنگی در آلمان بوده است. مکان‌های تاریخی معروف در فرانکفورت عبارتند از:

  1. رومر:

رومر یک ساختمان قرون وسطایی در فرانکفورت، مرکز تاریخی آلمان و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر می‌باشد. رومر بیش از 600 سال به عنوان تالار شهرداری فرانکفورت خدمت کرده و روبه‌روی کلیسای قدیمی سنت نیکلاس واقع‌شده است. رومر به معنای دقیق یک موزه نیست، اما گهگاه در شهر برای مقاصد مختلف استفاده می‌شود.

  1. تالار شهر جدید:

تالار شهر جدید یک تالار روی رودخانه ماین در فرانکفورت بهشت تاریخی جهان است. ساختمان اصلی این تالار، در مقابل پالسکیرش قرار داشت و به عنوان ساختمان اداری پروس و امپراتوری آلمان در قرن نوزدهم خدمت می‌کرد.

  1. موزه اشتادل:

موزه اشتادل یک موزه هنری در شهر فرانکفورت می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کشور را در خود جای‌داده است. این موزه با حدود 4000 مترمربع فضای نمایشگاهی، یکی از موزه‌های هنری بزرگ در آلمان می‌باشد. این موزه مجموعه گسترده‌ای از نقاشی‌ها و طراحی‌ها از قرن پانزدهم تا اوایل قرن بیستم با تمرکز بر نقاشان آلمانی زبان در خود جای‌داده است. این آثار شامل بیش از 3100 نقاشی، 660 مجسمه، بیش از 4600 عکس و بیش از 100000 طراحی و چاپ هستند.

  1. پارک گرونبورگ:

پارک گرونبورگ یک پارک در فرانکفورت بهشت تاریخی جهان است که 57 هکتار مساحت و 3.6 کیلومتر طول دارد. طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها ازجمله موارد زیر در این پارک ارائه می‌شوند:

  • یک زمین بازی ماجراجویی
  • یک باغ‌وحش برای حیوانات خانگی
  • یک استخر بزرگ در فضای باز
  • زمین‌های چمن
  • منطقه‌ای اختصاص داده‌شده به حمل‌ونقل ریلی کودکان
  1. کاخ هولزاوزن:

کاخ هولزاوزن، یک خانه روستایی قدیمی و کوچک است که توسط خانواده هولزاوزن در مزرعه آن‌ها ساخته‌شده بود. این کاخ در نورند فرانکفورت قرار دارد. پس از طرحی توسط لویی رمی د لا فوسه، خانه هولژاوزن را یوهان هیرونیموس فون در سال 1710 بازسازی کرد. این کاخ کوچک دارای پلانی هشت ضلعی است و به عنوان یکی از ناب‌ترین نمایندگان معماری قدیمی آلمانی باروک محسوب می‌شود.

  1. رومربرگ:

رومربرگ یک منطقه عمومی در فرانکفورت بهشت تاریخی جهان است. این منطقه به‌عنوان هسته سنتی قرون وسطایی عمل می‌کرد و اکنون یک جاذبه توریستی محبوب است. رومربرگ یک مکان اصلی برای بازار کریسمس فرانکفورت نیز می‌باشد که در ماه دسامبر برگزار می‌شود. این مکان محل آتش زدن کتاب نازی‌ها در سال 1933 بود.

فرانکفورت بهشت تاریخی جهان

اخذ ویزای آلمان برای سفر به فرانکفورت

بسته به هدف شما از سفر به آلمان، انواع مختلفی از ویزاها صادر می‌شوند. بنا به اینکه قصد بازدید از آلمان، تحصیل، کار یا حتی اقامت دائم در آنجا را داشته باشید، باید برای ویزای مشخصی درخواست دهید. رایج‌ترین انواع ویزاهای آلمان عبارتند از:

  • ویزای توریستی و بازدیدکننده
  • ویزای اتحاد خانواده برای پیوستن به بستگان یا شریک
  • ویزای جستجوی کار
  • ویزای تحصیلی و یادگیری زبان
  • ویزای کاری
  • ویزای تجاری

بهترین محله‌های فرانکفورت برای اقامت

  1. Zentrum-Altstadt (مرکز قدیمی شهر)

ساختمان‌های قرون وسطایی آلمان قدیم و میدان زیبای شهر در خیابان‌های این محله بی‌نظیر قرار دارند. اگر برای اولین بار است که به فرانکفورت بهشت تاریخی جهان سفر می‌کنید، می‌توانید در این محله اقامت کنید و از فضای رمانتیک در میادین آن لذت ببرید

  1. Bahnhofsviertel

اگر می‌خواهید در فرانکفورت اقامت کنید و از تمام برنامه‌های شبانه لذت ببرید، مکان اقامت خود را در این محله از فرانکفورت رزرو کنید. این محله که در بخش غربی شهر در نزدیکی ایستگاه مرکزی قرار دارد، به سه چیز معروف است:

  • زندگی شبانه
  • هتل‌های ارزان قیمت
  • اتصالات سفر به کشورهایی مانند بلژیک، هلند و فرانسه

در واقع Bahnhofsviertel بهترین منطقه برای اقامت در فرانکفورت بهشت تاریخی جهان برای زندگی شبانه می‌باشد. زیرا محله‌ای معروف و پر جنب‌وجوش و مملو از بارها، میخانه‌ها و کازینوها است.

فرانکفورت بهشت تاریخی جهان

  1. Sachsenhausen

این ناحیه از فرانکفورت که در سمت جنوبی رودخانه اصلی واقع‌شده است، شبیه صحنه‌های یک فیلم سینمایی می‌باشد که در آلمان قرون وسطی ساخته‌شده است. حال و هوای اصیل و منحصر به فرد بارها و میخانه‌ها، بسیار دوست‌داشتنی می‌باشد. اگرچه اکثر مناطق شهر، مملو از آسمان‌خراش‌ها هستند، اما Sachsenhausen تمام قوانین را زیر پا گذاشته و به اصل خود وفادار مانده است. خیابان‌های سنگ‌فرش شده باریک، مملو از رستوران‌ها و بارها هستند. همگی آنها در خانه‌هایی با معماری قدیمی قرار دارند که در شهرهای دیگر آلمان با آن‌ها مواجه نخواهید شد.

  1. Westend

این منطقه در سمت غربی فرانکفورت بهشت تاریخی جهان واقع‌شده است. این محله مسکونی بهترین منطقه برای اقامت در شهر با خانواده می‌باشد. اگرچه با اقامت در این محله شما به مناطق مرکزی بسیار نزدیک هستید، اما هیاهو و سر و صدای ناشی از فعالیت‌های شبانه را تجربه نخواهید کرد. هتل‌‌های زیادی در این منطقه وجود دارند، از اقتصادی تا لوکس. با این حال، حتی قیمت‌های ارزان این منطقه ممکن است بالاتر از حد معمول باشند.

پارک‌های زیادی در Westend وجود دارند. می‌توانید از یک پیاده‌روی خوب با خانواده در آنها لذت ببرید یا یک پیک‌نیک ترتیب دهید. در این محله، خانه اپرا و باغ گیاه‌شناسی را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

  1. Bornheim

بورنهایم یک مکان محبوب در بین دانشجویان و مسافران جوان است. همچنین بهترین منطقه برای اقامت در فرانکفورت بهشت تاریخی جهان برای مسافرانی می‌باشد که به دنبال هتل‌ها و رستوران‌های مقرون به صرفه هستند. زمانی که بخواهید به مناطق دیگر شهر فرانکفورت بروید، به‌راحتی می‌توانید با دو ایستگاه زیرزمینی در امتداد خیابان برگ‌اشتراسه، به هر جای دیگر بروید. اگر می‌خواهید در فرانکفورت بمانید و خریدهای ضروری انجام دهید، Bornheim نیز برای شما مناسب می‌باشد. این محله به خاطر فروشگاه‌های متعددش، شناخته‌شده است. بنابراین اگرچه یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین مناطق برای اقامت در فرانکفورت می‌باشد، اما چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن افراد دارد.

هشدارها و خطرات در فرانکفورت

شهر فرانکفورت بهشت تاریخی جهان از نظر شاخص امنیت در سطح متوسط قرار دارد. البته جرایم خشونت‌آمیز در فرانکفورت چندان رایج نیستند. اما گردشگران باید به‌ویژه در خیابان‌ها، ایستگاه‌ها و مکان‌های عمومی شلوغ در شب مراقب باشند. در ادامه نرخ برخی از خطرات احتمالی در این شهر نشان داده‌شده است.

  • خطر حمل‌ونقل و تاکسی: کم
  • خطر جیب‌برها: متوسط
  • خطر بلایای طبیعی: کم
  • خطر سرقت: متوسط
  • خطر تروریسم: متوسط
  • خطر کلاهبرداری: کم
  • خطر مسافرت زنان به‌تنهایی: کم

جمع‌بندی

فرانکفورت بهشت تاریخی جهان یک مرکز تجاری و مالی در آلمان و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این کشور است که شلوغ‌ترین فرودگاه آلمان را نیز دارد. این شهر محل استقرار بانک مرکزی اروپا و بورس آلمان می‌باشد که در نزدیکی رودخانه مین واقع‌شده‌اند. برخی از مرتفع‌ترین آسمان‌خراش‌ها و همچنین موزه‌هایی در مرکز این شهر و در کنار رودخانه مین قرار دارند. آنها هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟