ظرف باگر چیست؟

ما ایرانیان نسبت به تفریحات و اوقات فراغت‌مان بسیار حساس هستیم و به خصوص در دورهمی‌هایمان از انواع تنقلات بخصوص شیرینی و کیک‌های ویژه‌ای استفاده کنیم. از طرفی تزئین تنقلات و شیرینی‌ها اهمیت خاصی دارد. در واقع اگر شیرینی، کیک و به‌طور کلی وسایل پذیرایی در ظروف جذاب و زیبایی تزئین نشود، انگار جای یک چیز مهم خالی است. اگر نمی‌دانید ظرف باگر چیست و چه کاربردی دارد نگران نباشید این مقاله به هدف بررسی ظروف باگر نوشته شده است. با ما همراه باشید تا ظرف باگر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

ظرف باگر چیست؟

معرفی انواع ظروف باگر، از کاسه باگر تا ظرف کیک باگر

اگر بخواهیم توضیح دقیقی باگر نام یک برند ترکیه‌ای است و ظروف بسیار جذاب، متفاوت و متنوعی دارد؛ از رنده گرفته تا بطری آب و ظروف نگهدارنده غذا در سبد محصولات باگر موجود است.

از مهم‌ترین ظروف باگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرف باگر کوچک
  • کاسه باگر
  • بانکه باگر
  • ظرف نگهدارنده تخم مرغ باگر
  • پیاله باگر مخصوص ماست
  • لگن آشپزخانه باگر
  • ظرف عسل باگر
  • ظرف غذا باگر
  • ظرف مربا و زیتون باگر

لیستی که از ظروف باگر در بالا اشاره شد شامل برخی از محصولات باگر است. در هنگام خرید ظروف پلاستیکی بسیار مهم است که ظروفی بخریم که استاندارد بوده و استفاده از آن‌ها سلامتی ما را به خطر نمی‌اندازند؛ چراکه از ظروف پلاستیکی معمولاً برای سرو غذا یا نگهداری مواد غذایی استفاده می‌کنیم. حتی اگر کلمن شیشه ای شربت می‌خرید سعی کنید از فروشگاه و برند معتبری همچون باگر خرید کنید که محصولات خود را از مواد خوراکی و بهداشتی می‌سازند!

ظرف باگر چیست؟

کاربرد ظرف باگر چیست و در چه رنگ‌هایی وجود دارد؟ سرو کیک با ظرف رنگی باگر!

ظرف باگر در 4 رنگ صورتی، آبی، زرد و بنفش موجود بوده و شکل آن دایره است و نقش برجسته دارد. از ظرف باگر برای سرو ماست، آجیل، سالاد، بستنی، کیک و زیتون استفاده می‌شود. کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، قنادی‌های بسیاری نیز برای سرو مواد غذایی از ظروف باگر استفاده می‌کنند. دلیل استقبال گسترده از ظروف باگر این است که هم رنگ جذابی دارند و هم نشکن و قابل شستشو هستند.

ظروف رنگی باگر ظاهری شیک و زیبا دارند و به همین دلیل از آن به‌عنوان قالب کیک نیز استفاده می‌شود. جالب است که بدانید در ایران کیکی به نام باگر کیک وجود دارد؛ باگر کیک بسیار محبوب بوده و این نام نیز بخاطر استفاده از ظروف جذاب باگر انتخاب شده است. بعد از آماده شدن کیک را لایه‌لایه و مابین آن فیلنگ دلخواه بریزید و در نهایت با ماسوره و خامه کیک را می‌توانید تزئین کنید. امروزه نحوه تزئینات، چیدمان و دکوراسیون در هر بخشی از اهمیت بالایی برخوردار است. در چیدمان و دکوراسیون فرقی نمی‌کند یک گلدان را با پایه گلدان فلزی تزیین و سِت یا کیک لذیذی را در ظروف باگر سرو و دیزاین کنید فقط باید از ابزار و وسایل استفاده صحیح و به جایی داشته باشید. به همین دلیل بهتر است برای زیبایی و هماهنگی بیشتر در خروجی کار، از لوازم، ظروف و ابزار اختصاصی استفاده کنیم.

معرفی جنس یا متریال ظروف باگر، محصولاتی از پلاستیک مرغوب و فودگرید

جنس ظروف باگر از پلاستیک باکیفیت بوده و نشکن است. ظروف باگر با دست و ماشین ظرف‌شویی قابل شستشو است. محصولات باگر از پلیمر استاندارد foodgrade ساخته شده است و با آنزیم‌های موجود در مایع ظرفشویی رنگ آن از بین نمی‌رود! اگر از ظروف پلاستیکی برای گرم کردن و نگهداری غذا استفاده می‌کنید حتماً توجه داشته باشید که علامت foodgrade روی ظروف درج شده باشد.

امروزه توجه به تزئینات و دکوراسیون بیش از پیش شده است و به همین دلیل در دنیای مدرن هر روز وسایل جدیدی تولید و روانه بازار می‌شود؛ از ساعت پایه دار جدید با ظاهری لوکس و جذاب گرفته تا مبلمان مینیمال و ظروف دکوری که بسیار دیدنی هستند. اما اگر از وسایل و ابزار‌ها در جای صحیح استفاده نشود جذابیت و زیبایی خود را نشان نمی‌دهند!

ظرف باگر چیست؟

قیمت ظرف باگر چقدر است؟ عمده خرید کنید!

ظرف باگر هم قیمت به‌صرفه‌ای دارد و هم تک نفره است و هر کارتن آن شامل 48 عدد است. اگر به تعداد بالایی ظرف باگر نیاز دارید به‌صورت عمده خرید کنید تا هزینه نهایی آن کمتر شود. با توجه به قیمت مناسب می‌توانید از باگرها در مسافرت، مهمانی و کمپ‌های خود استفاده کنید.

ظرف باگر مورد نیاز خود را از بزرگ‌ترین بازار عمده فروشی آنلاین ایران تهیه کنید!

در این مقاله به‌طورکامل بررسی کردیم که ظروف باگر چیست. باگر برند ترکیه‌ای است و محصولات متنوعی از جمله ظرف زیتون، ظرف نگهدارنده غذا، رنده، بانکه، لگن آشپزخانه، قالب کیک، پیاله، ظرف عسل، بطری آب و ده‌ها محصول دیگر دارد. قیمت ظرف باگر بسیار به‌صرفه بوده و می‌توانید به‌صورت کارتنی که شامل 48 عدد ظرف است آن را خریداری کنید تا هزینه کمتری بپردازید.

حتماً توجه داشته باشید که ظروفی که برای سرو یا نگهداری غذا می‌خرید فودگرید و از مواد خوراکی و بهداشتی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. متاسفانه بسیاری از افراد سودجود برای کسب اندکی سود بیشتر ممکن است از مواد بازیافتی برای ساخت ظروف پلاستیکی استفاده کنند. به همین دلیل ضروری است ظروف پلاستیکی خود را از برند و فروشگاه معتبری خریداری کنید. صالح آباد بزرگ‌ترین سامانه اینترنتی برای خرید مستقیم از عمده فروشان در ایران است. همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت salehabad.org انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دکوراسیون، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لواز التحریر را بررسی و از عمده‌فروشان خریداری کنید!

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟