طرح پارتیشن اداری

پارتیشن اداری در اکثر اداره ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن به منظور جداسازی می باشد. پارتیشن های اداری مزیت های بسیاری دارند به همین دلیل کاربرد های بسیاری نیز در اکثر محیط های اداری دارند.

پارتیشن های اداری از نظر هزینه و مصرف کردن فضا بسیار به صرفه هستند. در یک اداره می توان به جای استفاده از مصالح ساختمانی برای ساختن دیوار های آجری و گچی از پارتیشن های اداری استفاده نمود این پارتیشن ها به راحتی جا به جا می شوند و دارای انواع مختلف با متریال های مختلف هستند. پارتیشن ها اداری فضای کاری را مدرن می کند و امنیت شغلی را برای کارمندان بالا می برد.

همچنین پارتیشن های اداری دارای طرح ها و نقش های متفاوتی هستند. طرح پارتیشن اداری بستگی به نوع سلیقه و فضای محیط کار دارد.  طرح پارتیشن اداری حتی می تواند مطابق با رنگ و فضای محیط تطبیق شود و کاربرد های بسیاری داشته باشد. پارتیشن های اداری در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. این پارتیشن ها در طرح پارتیشن اداری چوبی و ام دی اف بسیار زیبا نیز تولید می شود.

ظرح پارتیشن اداری می تواند شیشه ای باشد. شیشه های رنگی یا شیشه های طرح دار و بسیار لوکس بنابراین طرح پارتیشن اداری را می توان با مشورت کارشناسان تولید پارتیشن اداری انتخاب نمود. این را در نظر داشته باشید که طرح پارتیشن اداری مطابق با فضای محیط کار انتخاب شود. قیمت پارتیشن های اداری کاملا به صرفه خواهد بود

طرح پارتیشن اداری

طرح پارتیشن اداری مدرن

برای داشتن یک محیط کسب و کار لوکس و متفاوت می توان از  طرح پارتیشن اداری مدرن استفاده نمود. در حال حاضر طرح های بسیاری در زمینه پارتیشن اداری تولید و عرضه می شوند. طرح پارتیشن اداری مدرن یک طراحی دکوراسیون داخلی طبق اخرین طرح ها و رنک های روز می باشد.

مدل و طرح پارتیشن اداری مطابق با نیاز یک محیط ساخته می شود اما با کاربرد دکوراسیون داخلی و مدرن سازی طرح پارتیشن اداری محیط کاری بسیار لوکس تر و زیبا تر می شود. طرح پارتیشن اداری مدرن می تواند طراحی یک رنگ و متریال خاص یا فرم و ظاهر پارتیشن اداری باشد.

برخی از طرح پارتیشن اداری مدرن می تواند به صورت مارپیچی باشد یا به صورت خانه های کندوی عسل لازم به ذکر است که طرح پارتیشن اداری مدرن بر روی کارایی کارمندان بسیار تاثیر گذار است زیرا محیط کار لوکس بسیار تاثیر گذار تر از یک محیط کاری ساده است.

طرح پارتیشن اداری

انواع طرح پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری طرح های بسیاری دارند و به صورت نامحدود طرح و رنگ را می توان با استفاده از متریال های مختلف ساخت. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم طرح پارتیشن اداری و مدل ها و طرح های جدید و مدرن و ویژه را بررسی نماییم. همچنین انواع طرح پارتیشن اداری را از نظر متریال و نقش و رنگ مورد بررسی قرار دهیم.

انواع طرح پارتیشن اداری از نظر متریال

پارتیشن های اداری با متریال های مختلف ساخته می شوند که هر متریال با توجه به فضا و دکوراسیون محیط کار انتخاب می شود. در ادامه انواع طرح پارتیشن اداری از نظر متریال را نام برده و هر یک را توضیح می دهیم.

  • طرح پارتیشن اداری شیشه ای : پارتیشن های اداری با متریال شیشه یکی از طرح های پارتیشن اداری هستند. پارتیشن شیشه ای را می توان با سلیقه دلخواه و مناسب با فضای کار تولید کرد به صورتی که یک طرح جدید و مدرن پارتیشن اداری باشد. شیشه زیبایی بسیاری در محیط ایجاد می کند و طرح پارتیشن اداری شیشه ای بسیار زیبا می باشد.
  • طرح پارتیشن اداری چوبی : پارتیشن اداری چوبی یک پارتیشن بسیار زیبا و مناسب محیط کار می باشد چوب طرح ها و مدل های مختلفی دارد که یکی از طرح های جذاب پارتیشن اداری محسوب می شود. طرح پارتیشن اداری چوبی را می توان با یک متریال دیگر ترکیب کرد و طرحی بسیار زیبا خلق نمود.
  • طرح پارتیشن اداری ام دی اف : طرح پارتیشن اداری ام دی اف هم مثل طرح پارتیشن اداری چوبی می توان با متریال دیگر ترکیب نمود. همچنین ام دی اف طرح ها و رنگ ها و مدل های زیادی دارد. برای مثال ام دی اف تمام سفید یا ام دی اف طرح چوب و سایر مدل های ام دی اف بسیار کاربردی می باشند.
  • طرح پارتیشن اداری آلمینیومی : طرح پارتیشن اداری آلمینیومی یکی از متریال بسیار متفاوت می باشد که می توان این متریال را با شیشه ترکیب نمود و طرح بسیار زیبایی تولید کرد. استفاده از این متریال در طرح پارتیشن اداری بستگی به فضای محیط دارد.
  • طرح پارتیشن اداری ترکیبی : این طرح بسیار مدرن و زیبا است چراکه از ترکیب متریال های خاص تولید می شود. برای مثال می توان طرح پارتیشن اداری را از متریال چوبی و شیشه ای ساخت. بدنه و بخش پایینی پارتیشن می تواند از چوب ساخته بشود و بخش بالایی مثل یک پنجره از شیشه همچنین متریال های دیگر را نیز می توان با هم ترکیب نمود.

طرح پارتیشن اداری

انواع طرح پارتیشن اداری از نظر نقش و مدل

پارتیشن های اداری طرح های بسیار متنوعی دارند که در ادامه با برخی از آن ها اشنا می شویم.

  • طرح پارتیشن اداری نیم ارتفاع : در برخی از اداره ها میز کارمندان در کنار یکدیگر قرار دارد و نیازی به داشتن یک غرفه یا اتاق جدید برای هر کدام نیست زیرا بنا به دلایلی بهتر است یکدیگر را ببینند و بتوانند با یکیدیگر تعامل داشته باشند در این مواقع می توان از طرح چارتیشن اداری نیم ارتفاع استفاده نمود.
  • طرح پارتیشن اداری تا سقف : گاهی اوقات از چازتیشن اداری برای اتاق جلسات یا اتاق چاپ استفاده می شود. در این صورت استفاده از پارتیشن نیم ارتفاع جالب نمی باشد و اتاق جلسات بهتر است کاملا پوشیده و عایق صدا باشد.
  • طرح پارتیشن اداری کندوی عسل : چارتیشن های اداری را می توان به شیوه های مختلفی قرار داد برای مثال یکی از این طرح ها کندوی عسل می باشد همچنین می توان از طرح های مختلف و خلاقانه ی دیگر نیز استفاده نمود. در این صورت محیط کار زیباتر و لوکس تر و مدرن تر می شود.
  • طرح پارتیشن اداری خطی : در اکثر اداره ها پارتیشن ها به صورت خطی در کنار یکیدیگر قرار گرفته است و پارتیشن اداری نیم ارتفاع نیز می باشند. در این طرح برای مدرن شدن می توان از رنگبندی زیبا و طرح های شیشه ای و چوبی متفاوت استفاده نمود.
  • طرح پارتیشن اداری مارپیج : چیدمان و تولید پارتیشن اداری می تواند به طرح مارپیچ باشد. مدل مارپیچ یک طرح پارتیشن اداری خلاقانه  می باشد.
  • طرح پارتیشن ادری غرفه ای : در اداره ها و شرکت ها بهتر است اتاق مدیران به صورت یک پارتیشن جداگانه باشد

طرح پارتیشن اداری

هزینه طرح پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری هزینه های متفاوتی دارند. خصوصا هزینه طرح پارتیشن اداری به نوع طرح آن و عواملی مانند سایز و ضخامت و نوع متریال استفاده شده در پارتیشن بستگی دارد. قیمت طرح های پارتیشن اداری با هم فرق می کنند. برای مثال طرح پارتیشن اداری شیشه ای رنگی با یک طرح پارتیشن اداری چوبی که با شیشه ترکیب شده است متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت های پارتیشن اداری و طرح های متنوع پارتیشن اداری بهتر است با کارشناسان ساخت و فروش پارتیشن اداری تماس حاصل کنید و با توجه به محیط کارتان مشورت بگیرید.

طرح پارتیشن اداری

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟