سفره های یکبار مصرف بیشتر در کجا کاربرد دارند؟

بزرگترین مزیت سفره های یکبار مصرف این است که پس از استفاده به جای تمیز کردن آن مستقیماً داخل سطل زباله می روند و این مزیت در وقت کاربران و مشاغل صرفه جویی می کند. این ویژگی موجب گشته تا تولید سفره یکبار مصرف افزایش یافته و سفره های یکبار مصرف در بسیاری از اماکن کاربرد داشته باشند. در این مقاله به کاربردهای این محصول پرطرفدار در مکان ها و مواقع مختلف می پردازیم.

سفره های یکبار مصرف بیشتر در کجا کاربرد دارند؟

مناطق استفاده از سفره های یکبار مصرف

سفره پلاستیکی یکبار مصرف و سفره کاغذی یکبار مصرف در رنگ ها و اندازه های مختلف که امروزه میزها را پوشانده و فضا را پر و شیک تر می کند، از یک سو چشم و سلیقه مهمانان را به خود جلب کرده و از سوی دیگر ظاهر زیبایی را ارائه می دهد.

به لطف سفره های یکبار مصرف، میز و یا محل غذاخوری همیشه تمیز است. این قابلیت سبب شده تا سفره های یکبار مصرف به عنوان یک محصول کاربردی و مقرون به صرفه در پیک نیک ها، عروسی ها، غذاهای افطاری و سازمان ها به یک محصول به صرفه تبدیل شوند.

سفره های یکبار مصرف بیشتر در مهمانی های شام، رستوران ها، بیمارستان ها، شیرینی فروشی ها، سفره خانه ها، کارخانه ها، رستوران های زنجیره ای و هتل ها استفاده می شوند.

این محصول مناسب و ایده‌آل جهت پذیرایی و مهمانی های دسته جمعی و دورهمی ها با جمعیت زیاد، پیک نیک ها و میز ناهار خوری است.

بازار هدف تولید سفره یکبار مصرف بیمارستان های خصوصی، امکانات تولید غذا، کافه ها، شرکت های پذیرایی، رستوران ها، هتل ها، خوابگاه ها، امکانات اقامتی، بازارهای زنجیره ای، کارخانه ها و کلینیک ها محسوب می شود. شما برای خرید سفره یکبار مصرف باید به نکات مهمی توجه نمایید.

سفره های یکبار مصرف یک گزینه بهداشتی هستند

سفره های یکبار مصرف که به دلیل عدم استفاده مجدد شسته نمی شوند و بنابراین بدون تمیز کردن کافی خطر استفاده مجدد را ندارند، از این نظر گزینه های بهداشتی هستند. به ویژه در محیط هایی که بیش از یک نفر در آنجا حضور دارند، مانند محل کار، استفاده یکبار مصرف از نقض قوانین بهداشتی که ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود، جلوگیری می کند.

سفره کاغذی یکبار مصرف از آنجایی که نیازی به شست و شو ندارد، پس از استفاده، وقت و تلاش زیادی برای تمیز کردن این محصول ایجاد نمی کند.

با استفاده از سفره های یکبار مصرف، که در مکان هایی مانند محل کار و کافه تریا و در خانه ها به ویژه هنگامی که مهمانی های شلوغ برگزار می شود، مورد نیاز است، دیگر ترسی از ایجاد لکه وجود ندارد.

در مواقعی که جمعیتی بر سر سفره حاضر است، احتمال ریختن غذا و نوشیدنی روی سفره بسیار زیاد است. از آنجا که سفره های یکبار مصرف پس از استفاده دور ریخته می شوند، می توان گفت که آنها استرس لکه دار شدن را از بین برده و آزادی حرکت را ایجاد می کنند.

سفره های یکبار مصرف بیشتر در کجا کاربرد دارند؟

سفره های یکبار مصرف ؛ مفید و شیک

در بازار انواع سفره های یکبار مصرف از نظر رنگ و طرح وجود دارد. همچنین ممکن است نام کسب و کار و نشان تجاری در هنگام تولید سفره یکبار مصرف روی محصول چاپ شود تا در محل کار استفاده گردد. این محصولات به طور کلی با استفاده از مواد سلولز و پلی اتیلن تولید می شوند.

در سفره های یکبار مصرف دو لایه، لایه زیرین از پلی اتیلن و لایه رویی آن از 100٪ کاغذ سلولز ساخته شده است. پلی اتیلن که نیمه تراوا و انعطاف پذیر است، در برابر رطوبت مقاوم بوده و از مواد بسیار کم هزینه ای است.

سفره های یکبار مصرف ؛ دوستدار محیط زیست

سفره های یکبار مصرف مقرون به صرفه هستند ؛ زیرا با مواد اولیه ارزان قیمت مانند پلی اتیلن و سلولز تولید می شوند. علاوه بر این، از آنجا که پلی اتیلن، که خاصیت پلاستیکی ندارد و سلولز، که یک ماده اولیه طبیعی است، می توانند به سرعت، به راحتی و به طور کامل در طبیعت حل شوند. سفره کاغذی یکبار مصرف، دوستدار محیط زیست است. گروه آموزشی چاپ آموز یکی از بهترین سایت های آموزشی محصولات چاپی می باشد که شما می توانید از آنها بازدید نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟