ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

در زندگی همه ی افراد ممکن است وقایعی اتفاق بیوفتد که با همان 1 بار رویداد حادثه ای تلخ را سبب شود. برای پیشگیری از این مدل وقایع چاره ای جز حل مشکل نیست. اما حل مشکل توسط چه افرادی و چه شرکتهایی باید انجام شود؟ این سوالی است که در ذهن همه ی ما روزی پیش خواهد آمد. به عنوان فردی که سالها در زمینه ی خدمات نمای ساختمانی فعالیت دارم پیشنهاد می کنم برای حل مشکلات مربوط به نمای ساختمان و به خصوص ریزش سنگ از نما، عایق کاری تنها از طریق شرکتهای معتبر خدمات نمای ساختمانی اقدام کنید. شرکت پیچ رولپلاک نمای ساختمان جهان فرود، شرکتی معتبر در زمینه ی خدمات نمای ساختمانی است که با سال ها تجربه در زمینه های مختلف ساختمانی با استفاده از متد نوین جایگزینی طناب به جای داربست و استفاده از ابزار و تجهیزات استاندارد و به کار گرفتن نیروی جوان آموزش دیده برای کار در ارتفاعات مختلف ساختمانی در سایر شهرهای ایران به بهترین شکل ممکن فعالیت می نماید در ادامه ی مطالب با ما همراه شوید.

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

مطلع شدن از ریزش سنگ از نما با جهان فرود

جهان فرود می گوید: بهتر است برای کار پیچ و رولپلاک از متخصصین آموزش دیده در این حرفه استفاده نمایبد تا ضربه ای به بقیه ی سنگ های ساختمانی وارد نشود. زیرا کوچکترین اشتباهی باعث جدا شدن یا شکستن سنگ از نما و پرتاب آن به پایین ارتفاع خواهد شد. کارگر عادی قدرت انجام عملیات تخصصی کار در ارتفاع را نخواهد داشت.
از بین رفتن بندکشی و فاصله گرفتن سنگ ها از یکدیگر اگر چنین مشکلی پیش آمد سرعت فرسایش نمای شما افزایش می یابد و منافذ بسیاری برای نفوذ آب پیش می آید. آب و رطوبت به پشت سنگ هدایت می شود. این رطوبت با گرم شدن و سرد شدن هوا عوض می شود و منجر به افتادن و ریزش نمای سنگیتان خواهد شد.
جهان فرود: مشاهده کردن کپک، شوره، جلبک بر روی سطوح نمای ساختمانی پس از مدتی از ساخت بنا و یا پس از بارش باران، برف نماد خوبی نخواهد بود و ممکن است یکی از نشانه های ریزش سنگ از نما باشد. این هشداری است که به عنوان صاحبان ساختمانی نباید نسبت به آن بی توجه ای نمود. زیرا ممکن است پس از بارندگی آب به درون سنگ نفوذ نماید و باعث ریزش سنگ از نما گردد.
جهان فرود ترک خوردن سنگهای نمای ساختمان را یک نشانه مهم از وقوع حوادث ناگوار می داند. زیرا ترک خوردن سنگ از نما، می تواند حادثه ساز باشد و نشانه یی از تکه شدن سنگ و ریزش آن به پایین ارتفاعات ساختمانی باشد که در بیشتر مواقع می تواند خسارت مالی و جانی در بر گیرد.
گاهی برش کاری روی سنگ طوری انجام شده که می تواند خاصیت آب گریزی سنگ را از بین برده باشد و در نتیجه باران، رطوبت موجب جدا شدن تدریجی سنگ از نما و ریزش آنها به پایین ارتفاعات خواهد شد.
پیشگیری بهتر از درمان است بیایید پیش از وقوع حوادث مالی و جانی جبران ناپذیر به فکر راه حل مناسب باشیم. جهان فرود، معتبرترین و بهترین شرکت خدمات نمای ساختمانی در سراسر ایران آماده ی ارائه ی مطلوبترین راه کار پیشنهادی و انجام عملیاتی با طناب و بدون داربست توسط نیروی ماهر و متخصص آموزش دیده به هموطنان عزیز می باشد با ما در تماس باشید.

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

مزایای عایق کاری سنگ نمای ساختمان با نانو

جهان فرود به عنوان شرکتی معتبر و مشهور در بین افراد مواد   عایق کاری نما   را با توجه به شرایط جوی منطقه ای که قرار است کار در آن جا انجام شود انتخاب می نماید. اما استفاده از مواد نانو به عنوان عایق رطوبتی سنگ نما پیشنهاد مناسبی می باشد. زیرا استفاده از نانو دارای مزایای مختلفی است که به آن ها اشاره می نماییم .
1-عایق نانو کاملا اقتصادی است و قیمت مناسبی دارد.
2_عایق رطوبتی سنگ نمای نانو سازگاری بسیار مناسبی با محیط زیست دارد.
3_استفاده از عایق رطوبتی نانو در مقابل تابش نور خورشید دارای مقاومت بالا می باشد.
4_نانو در 2 صورت مات و براق مورد استفاده می باشد.
5_استفاده از مواد نانو دارای مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت است و در سطوح سیمانی نفوذ بسیار بالایی دارد.
6_استفاده از مواد نانو در مناطق شمالی و ساحلی بسیار پر کاربرد می باشد.
7_استفاده از نانو دارای ماندگاری و دوام زیاد است و تا سالیان سال ماندگاری خواهد داشت. خاصیت آب گریزی نانو توجه بسیاری از شرکتهای معتبر خدمات نما برای استفاده بر روی سطوج مختلف نما را به سمت خود جذب کرده است .
8_به دیوار نما اجازه تنفس می دهد. بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه ی اقتصادی می باشد. نحوه ی اجرای نانو راحت با قلم مو یا حالت اسپری هست البته اجرای آن توسط نیروی متخصص شرکت جهان فرود بر روی طناب در ارتفاعات ساختمانی می باشد.
توجه: جهان فرود، پیش از اجرای عملیات عایق کاری سطوح نما از محکم بودن سطح زیر آن مطمئن شوید. اگر مصالح سست باشند. با عایق کاری نما، پس از یک بارندگی آب به داخل سنگ و مصالح نمای ساختمانی نفوذ و سپس زمینه ی ورود حشرات و آلودگی های پس از آن مانند لانه گذاری را فراهم خواهد کرد.

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

عایق های معدنی

جهان فرود، درباره ی تجربیاتی که در زمینه ی استفاده از عایق های مختلف طی سال های متمادی کسب نموده این چنین می گوید: استفاده ار عایق های معدنی علاوه بر مصون نگه داشتن بنا از رطوبت و هدر رفتن انرژی، ساختمان را در برابر آتش سوزی ایمن می سازد. این عایق ها تحمل دمایی بالایی در برابر حرارت دارند و دارای مقاومت بالایی می باشند.عایق های معدنی نوع سنتی عایق نما هستند.

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

جهان فرود درباره ی تفاوت عایق های رطوبتی این چنین می گوید:

عمر مفید هر عایق با عایقی دیگر متفاوت می باشد. در ضمن نحوه ی اجرای عایق های رطوبتی با یکدیگر متفاوت است. بعضی از عایق های رطوبتی نسبت به محیط زیست سازگارتر می باشند و اجرای آن ها ضربه کمتری به محیط زیست می زند. هزینه ی خرید و اجرای هر عایق رطوبتی با توجه به عمر مفید آن ها انجام می گردد.

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود

جمع بندی
شرکت معتبر خدمات نمای ساختمانی جهان فرود، با سالها تجربه در زمینه های مختلف ساختمانی توانسته معروفیت و مشهور بودن خاصی را در بین سایر افراد پیدا نماید. این شرکت همیشه پیشگیری را بهتر از درمان می داند و شعار این شرکت همواره این است که بهتر است پیش از به وجود آمدن حوادث ناگوار، به فکر پیشگیری و چاره اندیشی بگردیم و شرکت جهان فرود با ارائه ی مشاوره رایگان و با در اختیار  داشتن کارشناسان خبره شما را یاری خواهد نمود و برای سوالات شما عزیزان در زمینه های مختلف ساختمانی ارزش قایل خواهد شد و در اسرع وقت به همه ی این سوالات بهترین و مناسبترین راه کار و پاسخ را خواهد داد. این شرکت با استفاده از طناب و بدون داربست، توانسته کارهای ساختمانی را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برساند. بدون آن که در بازه ی زمانی انرژی را بیهوده تلف نماید.

منبع: شرکت کار در ارتفاع جهان فرود

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟