ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

استفاده از دو رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون را زیاد دیده اید، اما آیا می دانید که دلایل استفاده از این دو رنگ در کنار هم چیست؟ روش های ترکیب صورتی و خاکستری را بلدید؟ در ادامه این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی توضیحات و موضوعاتی که قرار است در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید و از دو رنگ صورتی و صورتی در آن ها استفاده می شود را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید هرچه بهتر و دقیق تر نسبت به استفاده از این دو رنگ در خانه خود اقدام کنید. 

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

مولفه ها و ایده های مهم در زمینه استفاده از رنگ صورتی و خاکستری

همان طور که گفته شد قرار است در این مقاله به مولفه ها و همچنین ایده هایی بپردازیم که به ما کمک می کند تا ترکیب این دو رنگ صورتی و خاکستری را بهتر درک کنیم. استفاده از این ایده ها سبب می شود تا در زمان ایده پردازی برای بخش های مختلف بتوانیم سریع تر و بهتر تصمیم بگیریم و به طور کلی نتایج بهتری را نیز به دست آوریم. به ادامه این بخش توجه داشته باشید.

فضای مردانه یا زنانه

اولین سوال این است که قرار است استفاده از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری را در یک اتاق مردانه استفاده کنید یا در یک اتاق زنانه. در صورتی که قصد دارید تا یک فضای مردانه را طراحی کنید، لازم است بدانید که رنگ های صورتی یا همان خاکستری که برای این فضا به کار می برید،باید حالت تیره تر و مرده داشته باشند. این موضوع در حالی است که برای تاکید بر ایده های مربوط به دکوراسیون یک فضای زنانه بهتر است از خاکستری روشن و زنده استفاده کنید.

افزودن رنگ مکمل

برای آن که ترکیب کردن این دو رنگ بتواند نتیجه بهتری را به شما نشان دهد، پیشنهاد می کنیم که از رنگ های مکمل این دو مورد یعنی سفید و مشکی نیز استفاده کنید. البته سعی نکنید تا استفاده از رنگ های مکمل را به حدی بالا ببرید که دیگر دو رنگ صورتی و خاکستری را نتوانید در بین دیگر رنگ ها پیدا کنید. ترکیب دو رنگ خاکستری و صورتی را می توان با اضافه کردن رنگ سفید و یا رنگ های تیره تر همچون مشکی استفاده کرد که ایجاد تضادهای فوق العاده زیبایی را می کنند.

لیست قیمت 39 مدل فندک آشپزخانه باکیفیت در بازار + خرید

 تزئین اتاق مشترک

گاهی اوقات اتاق که در حال تزئین دکوراسیون داخلی آن هستید صرفا متعلق به یک زن یا یک مرد نیست و در حقیقت به یک اتاق مشترک اشاره دارد. مسلما استفاده کردن از رنگ صورتی در اتاق های مربوط به آقایان به ندرت پیش می آید. در این مورد نیز بهتر است حتی اگر ترکیب دو رنگ صورتی و خاکستری را انتخاب کرده اید، سعی کنید تا میزان استفاده از رنگ صورتی را به حداقل میزان ممکن برسانید.

با این کار اتاق را برای مرد نیز مناسب سازی می کنید. معمولا بیشتر استفاده کردن از رنگ خاکستری و سفید می تواند ایده بسیار خوبی باشد. به منظور آن که همچنان از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری استفاده کنید، می توانید از یک هاله و یا به اصطلاح سایه رنگ صورتی در وسایل و دکوراسیون استفاده کنید که رنگ صورتی را در پس زمینه اتاق و به صورت کمرنگ داشته باشید.

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دیوارها

در کاغذ دیواری ها، رنگ آمیزی دیوار ها و یا حتی پوسترها و بلکاهایی که برای پوشش دیوارها استفاده می شوند نیز می توانید از ترکیب کردن دو رنگ صورتی و خاکستری استفاده کنید. می توانید از رنگ خاکستری روشن برای رنگ دیوارها و یا همچنین کاغذ دیواری مورد استفاده بر روی دیوار استفاده کنید که وسایل تزئینی و دکوری صورتی را جلوی آن دیوار قرار داده اید.

این کار می تواند سبب شود که فضای داخلی خانه به شدت رمانتیک، خارق العاده و همچنین آرامش بخش شود. استفاده از این دو رنگ برای دیوارها در هر محیطی بسیار مناسب است، اما می توان گفت که به کار بردن آن ها در اتاق خواب ها و همچنین اتاق های مهدکودک می تواند گزینه بسیار عالی به نظر برسد.

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در آشپزخانه

در آشپزخانه نیز می توانید از دو رنگ صورتی و خاکستری استفاده کنید. این دو رنگ در حقیقت در فضای آشچزخانه می توانند زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کنند. نیاز است تا در این فضا علاوه بر انرژی و انگیزه، ارامش و شادابی نیز وجود داشته باشد. این موارد را می توانید با استفاده از دو رنگ صورتی و خاکستری و همچنین مکمل هایی که برای این رنگ ها استفاده می کنید، ایجاد نمایید.

رنگ خاکستری تیره می تواند ظرافت و همچنین پیچیدگی را به دیگر رنگ های مورد استفاده همچون خاکستری روشن و صورتی بدهد. در صورتی که از سایه رنگ صورتی استفاده کنید می توانید مطمئن باشید که انرژی و همچنین خوش بینی و انگیزه را به مخاطب القا می کنید.

در فضای آشپزخانه می توانید در کنار رنگ صورتی و خاکستری از رنگ سفید نیز استفاده کنید. رنگ سفید به شما کمک می کند تا فضای روشن تر و همچنین بزرگ تری را از نظر دید داشته باشید؛ زیرا می دانید که رنگ های روشن و به خصوص رنگ سفید می تواند فضا را بسیار بزرگ تر از چیزی که واقعا است، نشان دهد.

خرید41 مدل قطب نما بسیار کار آمد و با قیمت مناسب

در کنار رنگ سفید که به عنوان متعادل کننده دو رنگ اصلی استفاده می شود، می توانید از رنگ مشکی نیز بهره ببرید. رنگ مشکی توانایی است را دارد که میزان لوکس بودن و شیک بودن فضای داخلی شما را بیشتر کند و مسلما حس بسیار بهتری را نیز به شما از این جهت بدهد.

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

استفاده از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در تزئینات

در این قسمت می خواهیم به استفاده کردن از دو رنگ صورتی و خاکستری در تزئینات اشاره کنیم. می توانید بدون آن که به دیوارها و یا به طور کلی قسمت های اصلی فضای داخلی دست بزنید، دکور خانه و یا هر فضای داخلی را به رنگ صورتی و خاکستری دربیاورید. این کار را می توانید با استفاده از تغییر دادن وسایل خانه انجام دهید.

می توانید از بالش های تزئینی، فرش اتاق، حفاظ های دور لامپ، کریستال های لوستر، پرده اتاق، گلدان ها، کوسن های مبل، مبل ها و همچنین وسایل دکوری همچون مجسمه ها و تابلوها استفاده کنید. در صورتی که بتوانید در این وسایل از هارمونی رنگ صورتی و خاکستری استفاده کنید، مسلما حتی با وجود سفید بودن دیوارها باز هم متوجه غالبیت این دو رنگ در طراحی دکوراسیون خود خواهید شد.

باز هم لازم به ذکر است که به دلیل حضور یک آقا در محیط مورد نظرتان بهتر است از رنگ طوسی یا همان خاکستری به شکل بیشتری استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

جمع بندی

مطالبی که در خصوص ترکیب رنگ طوسی و صورتی در دکوراسیون داخلی خانه و یا به طور کلی هر فضای دیگری عنوان شد را می توانید به خوبی و به سادگی مورد استفاده قرار داده و سعی کنید تا به نحوی این کار را انجام دهید که با استفاده از این ایده، رنگ فضای داخلی خود را به شکلی شاداب و مناسب طراحی نمایید. این طراحی ها می تواند فضای داخلی را در عین شاداب شدن، به شکلی مدرن نیز در بیاورند.

لیست قیمت 39 مدل جعبه‌‌ی چای کیسه‌‌ای باکیفیت در بازار

تصاویر بیشتر :

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در دکوراسیون

5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی در کنار چیدمانی باشکوه ، آشنایی با انواع رنگ آبی و نحوه استفاده آنها در دکوراسیون داخلی ، آشنایی با ایده های جدید رنگ اتاق نشیمن در سال جدید ، آشنایی با دکوراسیون خانه با رنگ روشن و شاد به روشی بسیار ساده ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)