راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

افراد به دلایل زیادی تصمیم به خرید مبل تختخواب شو می گیرند. برخی منزل کوچکی دارند و می خواهند محل استراحتی را برای مهمانان خود فراهم کنند، برخی از افراد هستند که اتاق کوچکی داشته و ترجیح می دهند در طول روز از فضا اتاق برای انجام اموری استفاده کنند و تخت ممکن فضا زیادی را اشغال کند در نتیجه این افراد مبل تخت خواب شو را انتخاب می کنند.

راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

راهنما خرید مبل تختخواب شو

اگر قصد خرید مبل تخت خواب شو را دارید حتما باید برخی موارد را بررسی کنید تا مبلی با کیفیت و دوام بالا خریداری کنید.

در هنگام خرید مبل حتما آن را باز و بسته کنید و اتصالات آن را بررسی کنید بهتر است اتصالات این نوع مبل فلزی باشد تا موقع باز و بسته کردن دیرتر فرسوده شود.

همچنین تمام قسمت های تشک و نشیمن آن را چک کنید که زیر تشک خالی نباشد و همچنین موقع استراحت بدن شما اذیت نشود.

راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

 

پارچه مبل تختخواب شو

در انتخاب پارچه این نوع مبل باید حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهید تا در هنگام استراحت اذیت نشوید.

بهتر است از پارچه های مرغوب با بافت ریز و قابل شستشو استفاده کنید. پارچه هایی با بافت درشت برای استفاده مبلمان تخت خواب شو توصیه نمی شوند.

راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

 

مراحل تولید مبل تختخواب شو

اول از هرچیز در ساخت مبلمان کلاف مبل ساخته شده و سمباده کشی و رنگ ‌می شود. در مبل های تخت خواب شو علاوه بر چوب از فلز نیز برای ساخت اسکلت مبل استفاده می شود تا باز و بسته کردن این مبل به راحتی و با کمترین فشار انجام شود. در این نوع مبل اتصالات بسیار اهنیت دارد و باید با دقت زیادی انجام شده و محکم باشند.

بعد از این مرحله نوبت قرار دادن اسفنج ها روی مبل، دوخت روکش و رویه کوبی است. مرحله روی کوبی هم از مراحلی است که باید با دقت و ظرافت انجام شود تا مبل جلوه و زیبایی پیدا کند.

 

مبل تخت خواب شو برقی

برخی از مبل های تخت خواب شو مکانیزمی بوده و بدون دست با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می شوند این نوع مبلمان ها برای کسانی که توانایی کمی دارند برای باز و بسته کردن مبل بسیار مناسب هستند.

راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

 

مبل تخت خوابشو دو طبقه

قطعا تخت های دو طبقه را دیده اید شاید برای شما جالب باشد که برخی از مبل های تخت خواب شو این قابلیت را دارند تا به تخت دو طبقه تبدیل شوند.

معمولا ستون این تخت ها تاشو هستند و این میله ها به همراه تشک تخت بالایی در زیر نشیمن مبلمان قرار دارد. همچنین این تخت ها یک نردبان تاشو هم دارند که به تخت بالایی متصل می شود.

راهنما مبل تختخواب شو و مدل مبل تختخوابشو ارزان

 

مبل تختخواب شو ارزان

مبلمان ها بر اساس متریالی که برای ساخت آنها استفاده شده است قیمت گذاری می شوند. در نتیجه هر چه قیمت متریال استفاده شده در مبلی کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن مبل نیز بیشتر می شود.

از این رو ما در مورد خرید مبل خرید مبل ارزان را به شما به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم.

 

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل تختخواب شو با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته ‌بندی‌های مختلف میز عسلی، میز جلو مبلی، میز ناهار خوری، صندلی ناهار خوری و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
دکوراسیون اتاق خواب با مبل تخت شو ، مبل تختخوابشو ، مدل مبل تخت خوابشو و چند حالته برای اتاق نشیمن و پذیرایی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)