راهنمای خرید میز ناهار خوری از دهکده چوب

وقتی سری به بازار میزنیم و تنوع میزهای ناهار خوری را میبینیم سردرگم میشویم که واقعاً چه نوع  میز ناهار خوری  را خریداری نمائیم. مدل های بسیار زیاد و همچنین جنس های متفاوتی در بازار موجود است. شما بسته به نیاز و سلیقه خودتان تمایل به خرید یکی از این مدل ها را دارید. اما در واقع هیچ ایده و فکری قبل از خرید ندارید. برای آماده سازی این مطلب و گردآوری آن زمان بسیاری صرف شده و سعی شده مطلب جامع و کاملی باشد. پس شما هم اکنون در حال خواندن بهترین راهنمای خرید میز ناهار خوری در سراسر وب هستید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری از دهکده چوب

اگر مثل اکثر افراد شما هم هر چند سال یک بار میز ناهار خوری خودتان را ممکن است عوض کنید و هر چند ماه یکبار تصمیم به تعویض آن یا خرید یک مدل جدید نمی گیرید به هیچ وجه نباید در انتخابتان عجولانه رفتار نمائید. در این مطلب قصد داریم مهم ترین عوامل و نکاتی که به عنوان راهنمای خرید میز ناهارخوری نیاز است بدانید را برایتان شرح دهیم. میز ناهار خوری را انتخاب کنید که با خانه ، سبک زندگی و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. طرحی که سالهای زیادی عاشق آن خواهید بود.

فضای خود را اندازه بگیرید

قبل از این که به انتخاب طرح و چیزی که دوستش دارید بپردازید فضای قابل استفاده ای را که میز غذاخوری جدید شما باید مناسب باشد و آن جا قرار بگیرد، ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که چه میزان فضایی را می خواهید برای میز ناهار خوری اختصاص بدهید. طول و عرض فضای اختصاص داده شده خود را اندازه بگیرید. سپس منفی ۸۰-۱۰۰ سانتی متر از هر طرف بکنید. چرا؟

برای جلوگیری از یک فضای ناهار خوری ناخوشایند، میز شما در حالت ایده آل به حدود ۹۰ سانتی متر فضا اضافی از هر طرف نیاز دارد. اگر یک اتاق بسیار کوچک یا فضایی با تغییر کاربری دارید ، میز های ناهار خوری کوچک را در نظر بگیرید.

این نکته که در ادامه به شما می گوییم منبع علمی دقیقی ندارد اما معمولاً این قضیه درست می باشد. میزهای مستطیلی و بیضی شکل مناسب اتاق های مستطیلی است و در اتاق های مستطیلی ظاهر خوبی دارند. اما برای اتاق های مربعی بهتر است از این میز ها استفاده نشود و  میز ناهار خوری گرد   را مدنظر خودتان قرار دهید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری از دهکده چوب

قیمت میز ناهار خوری

قیمت همیشه یکی از مهمترین عوامل انتخاب یک محصول می باشد. به همین منظور اگر بتوانید محصول مورد نظرتان را مستقیم از کارخانه تهیه کنید می تواند در هزینه های شما بسیار صرفه جویی شود. اما شاید با خودتان بگویید چطور باید به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنم؟ خرید میز ناهار خوری از فروشگاه دهکده چوب این امر را برای ما میسر کرده است. شما در هر جای ایران که باشید می توانید میز ناهار خوری مد نظرتان را کاملاً راحت و بی دردسر با قیمتی بسیار مناسب سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای افرادی که پرداخت کامل آن میسر نیست می توانند به صورت چند مرحله و قسطی آن را تهیه کنند.

راهنمای خرید میز ناهار خوری از دهکده چوب

جنس میز ناهار خوری

بعضی مواقع ما فقط به دنبال فروشگاهی میگردیم که فقط قیمت های آن ارزان باشد. اما مهمتر از هر چیزی جنس میزی است که ما تهیه می کنیم. اگر جنس بی کیفیتی تهیه نمائیم مجدد مجبور به خرید مدل دیگری میشویم زیرا دوام جنس های بی کیفیت زیاد نمی باشد پس به این نکته بسیار طلایی و مهم در راهنمای خرید میز ناهار خوری دقت داشته باشید. یعنی اگر به دنبال میز های چوبی هستید حتما جنس چوب را بررسی نمائید. اگر در این باره چیزی نمی دانید می توانید از فروشنده سوال نمائید و در اینترنت نیز در این باره جستجو کنید و بهترین جنس موجود در بازار را تهیه کنید.

انتخاب رنگ بندی مناسب میز غذا خوری

انتخاب رنگ بندی مناسب برای هر فضایی می تواند متفاوت باشد. بسته به دکوراسیونی که شما در نظر گرفته اید رنگ بندی نیز متفاوت است پس در اینجا نمیتوانیم به شما رنگ خاصی را پیشنهاد بدهیم. رنگ بندی موضوعی است که هم باید به سلیقه و هم فضای مورد نظر توجه داشت. انتخاب رنگ همچنین به نیاز شما بستگی خواهد داشت. به طور مثال میزی که شما برای فضای آشپزخانه و یا محل کارتان می خواهید تهیه کنید می توانید بسیار متفاوت باشد و رنگ بندی آن هم همینطور است. پس به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

انتخاب صندلی مناسب برای میز ناهار خوری

یکی از مهمترین عواملی که اکثر افراد بعد از خرید میز ناهار خوری  نارضایتی خود را از آن میز ها به فروشنده ها می گویند صندلی میز ناهار خوری می باشد. همانطور که شما نیز به این اصل مهم آگاه هستید بازهم یادآوری آن خالی از لطف نیست! پس در انتخاب صندلی مناسب حتماً دقت کافی را داشته باشید. حتی در اکثر مواقع صندلی اهمیت بیشتری نسبت به میز غذاخوری دارد پس هنگام خرید میز غذاخوری آن را فراموش نکنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟