چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

اغلب در خانه‌ های کوچک ، عرض حمام کم بوده و مساحت کوچک ‌تری نسبت به اتاق‌ های دیگردارد.  با این حال ، در واقع حمام یکی از لذت بخش ترین مکان های خانه است که می توانید زمان خود را با آرامش در آن سپری نمایید. اگر به خاطر کوچک بودن حمام نمی دانید حوله را کجا آویزان کنید ؛ اگر دوش گرفتن سخت است یا مواد شوینده را از دستشویی دور نگه می دارید ، توصیه می کنیم به پیشنهادات دکوراسیون حمام نگاهی بیندازید.

فضای دوش را گسترش دهید

اگر کابین دوش را در دکوراسیون حمام انتخاب می کنید یا اگر نمی خواهید چیدمان حمام موجود را بازسازی و تغییر دهید ، می توانید به برخی مسائل توجه نمایید. یکی از اولین و شاید قدیمی ترین روش ها استفاده از پرده دوش به جای پنل کابین دوش است. وقتی دوش نمی گیرید ، پرده را باز کنید تا حمام بزرگ تر به نظر برسد.

با انتخاب مدل کابین دوش ربع به جای کابین دوش مربع یا مستطیل می توانید در فضا صرفه جویی کنید. یکی دیگر از راه های موثر برای بزرگ تر نشان دادن فضای کابین دوش ، برداشتن سینی دوش است. غرفه دوش در مجاورت کف باعث می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. حالا بیایید نگاهی به اطلاعات مربوط به وان های کوچک حمام در دکوراسیون حمام بیندازیم.

در دکوراسیون حمام کوچک ، یک مدل وان باریک و بیضی شکل را انتخاب نمایید تا در فضا صرفه جویی کنید. اگرچه وان خوابیدن در آب را به ذهن متبادر می کند ، اما این بار می توانید وان های کوچک را انتخاب نمایید. در این مدل های وان نشسته که می توانند مربع یا بیضی باشند ، هم می توانید از آب گرم لذت ببرید و هم فضای حمام خود را به راحتی ارزیابی کنید.

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

طراوت را در دیوارها ثبت کنید

برخلاف بقیه خانه ، دکوراسیون دیواری حمام تغییر چندانی نکرده است. در واقع ، رنگ ، طرح و بافت دیوار ، به خصوص در حمام های کوچک تفاوت زیادی ایجاد می کند. بیایید این بار تغییری ایجاد کنیم و شروع به گسترش حمام از دیوارها کنیم. در اینجا پیشنهاداتی برای دکوراسیون حمام کوچک وجود دارد که فوق العاده ترین جلوه را ایجاد می کند ؛

ابتدا با پیشنهاد دکوراسیون حمام مینیمالیستی شروع کنیم: رنگ آمیزی دیوارها به رنگ سفید. رنگ سفید به خصوص در حمام های تاریک اثر روشنایی دارد. با کاشی یا فویل دیواری چسبنده ، می توانید این تغییر را بدون بازسازی اساسی انجام دهید. حتی می توانید نه تنها دیوارها ، بلکه کف را نیز با رنگ سفید بپوشانید. برای افزودن یک عنصر تزئینی ، از رنگ های پر جنب و جوش مانند زرد یا قرمز در کابین دوش یا قسمت وان استفاده کنید.

انتخاب کاشی در دکوراسیون حمام کوچک بسیار مهم است. از کاشی‌هایی با رنگ‌های روشن مانند سفید ، کرم و یا شیری در کف دوش‌های بدون وان استفاده کنید. همچنین می توانید مناطقی را که آینه نور را منعکس می کند ، مانند پشت سینک یا کنار ، با کاشی های رنگ روشن بپوشانید. برای یک حمام مدرن و جادار ، الگوهای بزرگی را روی دیوارها قرار دهید. الگوهای پهن و بزرگ می توانند حس عظمت را به حمام شما ببخشند.

لیست قیمت 41 مدل زیرپایی اداری باکیفیت در بازار با لینک خرید

یکی دیگر از ایده های مدرن دکوراسیون حمام ایجاد حس فضا با استفاده از رنگ ها و بافت های مختلف است. به عنوان مثال می توانید دیوار پشت توالت را با چوب پوشانده و دیوار را دقیقاً در کنار آن با سرامیک آنتراسیت بپوشانید. دیوار دیگر را نیز سفید رنگ کنید. بنابراین ، احساس فضا بین سه رنگ و بافت مختلف وجود دارد.

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

فضای سینک را مفید کنید

بعد از وان ، قسمتی که بیشترین فضا را در دکوراسیون حمام اشغال می کند ، البته سینک و محیط اطراف آن است. اولین قدم تعویض سینک حمام کوچک نیست ، بلکه انتخاب کابینت حمام بوده که روی آن قرار می گیرد. مدل کابینت حمام کوچک ایده آل ، کابینت شناور است. این کابینت حمام دیواری باعث می شود که فضا جادارتر به نظر برسد.

ارزیابی مساحت زیر آن نیز به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. در صورت تمایل می توانید با قرار دادن سبد درب دار زیر سینک ، مواد شوینده خود را در آن قرار دهید. در صورت تمایل می توانید با قرار دادن گیاهان ظاهری تزئینی در دکوراسیون حمام داشته باشید.

بعد از انتخاب سینک می توانید از بین مدل های کوچک سینک دستشویی یکی را انتخاب کنید. به لطف سینک تعبیه شده ، می توانید در دو طرف کابینت فضایی برای قرار دادن موادی مانند صابون در اختیار داشته باشید. از سوی دیگر ، سینک بزرگ تر جلوه ای گسترده تر به دکوراسیون حمام می بخشد.

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

آینه های عریض را انتخاب کنید

وقت آن است که یک کار مهم را در دکوراسیون حمام انجام دهید. هرچه آینه ای که در قسمت بالای سینک ظرفشویی استفاده می کنید عریض تر باشد ، دید بزرگ تری به فضا خواهید داشت. با استفاده از کابینت حمام آینه ای می توانید این جلوه را ببخشید.

انتخاب اکسسوری را در نظر بگیرید

شما با وان ، رنگ دیوار و کابینت به حمام خود ظاهری کلی دادید. اکنون زمان آن رسیده است که برخی از لوازمی را که حمام را کوچک و شلوغ نشان می دهند ، تغییر دهید. از آنجایی که کابینت حمام شما به اندازه کافی بزرگ نیست ، توصیه می کنیم وسایل خود را با سبد روی زمین قرار ندهید. بهتر است  قفسه های باریکی را به دیوار اضافه کرده تا فضای راه رفتن را باریک نکنید.

خرید 40 مدل نورافکن دستی پرقدرت و کاربردی +قیمت مناسب

همچنین می توانید لوازم بهداشتی مانند حوله و دستمال توالت را در سبدهایی که از سقف آویزان می کنید قرار دهید. در حمام های کوچک بهتر است قفسه ای را روی دیوار پشت توالت برای قرار دادن سبد لباس کثیف نصب نمایید. با قرار دادن سبدهای کثیف در این قفسه ها در فضا صرفه جویی کنید.

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

در دکوراسیون حمام ، استفاده از ماشین لباسشویی در یک حمام کوچک ممکن است دشوار باشد و فضای زیادی را اشغال کند. پس بهتر است فضایی برای ماشین لباسشویی در آشپزخانه خود باز کنید.

تصاویر بیشتر :

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

لیست قیمت 39 مدل سرویس پخت و پز شیک و باکیفیت + خرید

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

چند نکته تزئینی برای حمام های کوچک

5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با دکوراسیون خانه لوکس و گران قیمت با 7 اتاق خواب و 12 حمام ، حمام لوکس با منظره ای بی نظیر به طبیعت مناسب خانه های ویلایی ، دکوراسیون حمام در آپارتمان های بسیار کوچک ، طراحی داخلی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدرن و شیک ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)