درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی و بسیار ایمن

در صورتی که تمایل دارید تا در پروژه مورد نظر خود از درب های ضد سرقت استفاده نمایید، می توانید،  درب ضد سرقت ارزان ولی با کیفیت فوق العاده ایرانی را انتخاب نمایید تا در عین ایجاد ایمنی بیشتر، خریدی مقرون به صرفه نیز داشته باشید. درب های ضد سرقت تولید داخل کشور که یکی از بهترین مدل های آن با نام سری اکونومی تولید دژ درب در بازار موجود می باشد، با قیمتی مناسب و خصوصیات و ویژگی های خاص، می تواند یکی از بهترین گزینه ها در زمان خرید شما باشد. قابلیت سفارش درب ها با اندازه های مد نظر شما به صورت سفارشی باعث می شود تا دست شما در انتخاب و خرید باز باشد.

درب ضد سرقت

درب  ضد سرقت از جمله تجهیزاتی است که در کلیه مکان های تجاری و مسکونی می توان به منظور بالا بردن امنیت از آنها استفاده کرد. از آنجایی که تنوع در این درب ها بسیار زیاد می باشد، قطعا قیمت های مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته می شود. زمانی که برای انتخاب و خرید این درب ها به بازار مراجعه می کنید، می توانید درب ضد سرقت ارزان که تولید داخل کشور است را انتخاب نمایید تا در نهایت هزینه زیادی را متحمل نشوید. کیفیت ساخت این درب ها بسیار بالا بوده و خیال شما می تواند از این بابت راحت باشد.

درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی و بسیار ایمن

درب ضد سرقت ارزان

یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین درب های ضد سرقت از بابت قیمت، درب های ضد سرقت سری اکونومی می باشد. ساخت و تولید این درب ها حاصل تلاش گروه فنی و صنعتی دژ در کشور بوده که در تولید آن کلیه نکات لازم در نظر گرفته شده و از یراق آلات و متریال با کیفیت استفاده شده است. قیمت مناسب این درب ها باعث می شود تا انتخاب خوبی برای شما باشد و با خرید آن هزینه های پروژه مورد نظر شما بالا نباشد. از بابت کیفیت و سطح ایمنی نیز می توانید با خیالی آسوده این درب ها را انتخاب و خریداری نمایید زیرا متریال استفاده شده در تولید آن از نوع با کیفیت بالا می باشد.

درب های ضد سرقت اکونومی

از خصوصیات درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی می توان به متریال با کیفیت و استاندارد در ساخت آن اشاره داشت. همچنین نوع روکش خاص مورد استفاده در تولید این درب ها از دیگر مشخصه های قابل ذکر می باشد. یراق آلات با کیفیت و قفل درجه یک ایرانی با ضمانت و گارانتی از دیگر ویژگی های ساختاری این درب ها می باشد. در صورتی که تمایل به خرید این درب ها دارید باید بدانید که چهارچوب درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی دارای ضخامت 1 تا 1.5 میلیمتر می باشد. شما به راحتی می توانید از طریق کاتالوگ موجود، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت اکونومی

مشخصات ویژگی های درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • استفاده از ام دی اف بسیار با کیفیت در ساخت این درب ها با ضخامت 8 میل
  • ضخامت چهارچوب در این درب ها 1 تا 1.5 میلیمتر می باشد
  • ساخت بخش داخلی این درب ها با استفاده از ورق های سراسری و قوطی کشی انجام شده است
  • به منظور انجام رنگرزی با کیفیت این درب ها، از رنگ های پلی یورتان ساخت کشور ترکیه استفاده شده است.
  • استفاده از یراق آلات ایرانی بسیار با کیفیت و درجه یک در ساخت درب ضد سرقت ارزان مدل اکونومی
  • به طور معمول چهارچوب این درب ها را 16 سانت در نظر می گیرند.
  • استفاده از قفل های اورجینال در این درب ها

درب ضد سرقت ارزان سری اکونومی و بسیار ایمن

مزایای خرید درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب های ضد سرقت ساخت داخل کشور به عنوان درب ضد سرقت درجه یک در بازار مطرح هستند زیرا نه تنها از کیفیت بسیار بالا و استانداردی در ساخت بهره مند می باشند، بلکه قیمت آنها نیز به نسبت درب های وارداتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. از مزایای این درب ها می توان به تنوع در آنها اشاره داشت. همچنین شما می توانید این محصولات را هم با اندازه های استاندارد و هم به صورت سفارشی و با اندازه مورد نظر خود سفارش دهید که می تواند مزیت بزرگی باشد.

خرید درب ضد سرقت ارزان

برند ایرانی دژ درب یکی از بهترین ها در این راستا می باشد که شما می توانید در صورت نیاز با آنها از طریق راه های ارتباطی تماس حاصل کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. آخرین و به روز ترین کاتالوگ را به همراه قیمت دیده و انتخاب مناسب و راحتی داشته باشید. این خدمات می تواند هم به صورت حضوری و هم آنلاین باشد.

از مزایای خرید از این طریق این است که کارشناسان این گروه به صورت کاملا رایگان با شما ارتباط برقرار کرده و از محل مورد نظر بازدید خواهند کرد و در صورت نیاز در انتخاب و خرید به شما کمک خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز اندازه های لازم گرفته شده و درب سفارشی شما با بهترین و بالاترین کیفیت ساخته و برای شما نصب خواهد شد.

گاهی شما مدلی را می پسندید که در انبار موجود می باشد و اندازه های آن با درب مورد نیاز شما کاملا هماهنگی دارد، پس دیگر لازم نیست تا زمانی را برای ساخت منتظر بمانید و این قابلیت تحویل فوری از مزایای خرید شما از این گروه تولیدی خواهد بود. در صورت مراجعه به سایت می توانید تنوع درب ها را دیده و از قیمت و مشخصات آنها با خبر شوید. همچنین زمان تحویل این درب ها تک تک مشخص شده که این موضوع خرید را برای شما ساده تر خواهد کرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟