خرید محصولات اکووات از نمایندگی فروش

شرکت بهین نورسرمد با نام تجاری اکووات، تولیدکننده و واردکننده تأسیسات الکتریکی و تجهیزات روشنایی داخلی و خارجی در ایران است که در سال 1391 با استفاده از دانش فارغ ­التحصیلان دانشکده فنی دانشگاه تهران و با هدف ارتقا فناوری­‌های داخلی در زمینه روشنایی و مصرف بهینه انرژی تأسیس شد و در سال 1392 خط تولید لامپ و چراغ­‌های مختلف با فناوری LED را راه­‌اندازی کرد. این برند محصولات متنوعی را با توان و اشکال مختلف طراحی و تولید می­‌کند و از قطعات اولیه باکیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می­‌کند. چندین نماینده فروش محصولات اکووات در ایران مشغول بکار هستند که وظیفه فروش محصولات مربوط به روشنایی تجاری، روشنایی فضای باز، روشنایی عمومی و لوازم جانبی را بر عهده دارند که هر یک از آنها شامل تعداد زیادی از محصولات می­‌باشد. در این مقاله علاوه بر معرفی نماینده فروش محصولات اکووات شما را با برخی از وسایل جانبی آشنا می­‌کنیم.

خرید محصولات اکووات از نمایندگی فروش

وسایل جانبی چراغ ریلی اکووات

چراغ ریلی که در مکا­های مختلف از جمله نمایشگاه­‌ها، فروشگاه‌­ها و بسیاری از مکان‌های دیگر برای تأمین روشنایی و نورپردازی از آن استفاده می­‌شود دارای یکسری لوازم جانبی است. از جمله وسایل جانبی چراغ ریلی اکووات را می­‌توانید از نماینده فروش محصولات اکووات تهیه کنید که شامل ریل، رابط ریل و آویز نصب می­‌باشد. ریل آلومینیومی مخصوص چراغ ریلی L-SYSTEM تک‌­فاز- تیپ B دارای رنگ کوره‌­ای و با قابلیت اتصال با کابل و آویز و تولید شده به روش اکستروژن یکی از محصولات این برند است و از آنجایی که انتظار می­‌رود هر ریل یک متری بطور میانگین توان نگهداری سه چراغ را داشته باشد از لحاظ جنس نیز از مقاومت لازم برخوردار است. همچنین سیم­‌های داخل بدنه ریل از توان رسانایی خوبی برخوردار هستند زیرا نداشتن کیفیت استاندارد سیم موجب تولید حرارت بیش از اندازه و حریق خواهد شد. علاوه بر این تک‌­فاز بودن این محصول سبب می­‌گردد تا از تمام چراغ‌­هایی که در بازار موجود می­‌باشند بتوان استفاده کرد. شما می‌­توانید در اندازه­‌های نیم­‌ متری، یک متری و دومتری این ریل­‌ها را از نماینده فروش محصولات اکووات بخرید.

رابط ریل چراغ ریلی تیپ B که برای اتصال بین ریل­‌ها استفاده می­‌شود دارای انواع مستقیم (180درجه)، L شکل (90درجه)، Tشکل (سه راهی)، X ( چهارراهی) و Vشکل (لولادار) و در دو رنگ سفید و مشکی می‌­باشد. این ریل­‌ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده‌­اند که برنج دولایه نوع رسانای آن است. آویز ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع و قابل استفاده برای چراغ‌­های ریلی و خطی در دو رنگ سفید و مشکی یکی دیگر از محصولاتی است که نماینده فروش محصولات اکووات در اختیارتان قرار می‌­دهد. جنس آویز از آلومینیوم بوده و دارای 3 سال گارانتی محصول می‌­باشد. شرکت بهین نورسرمد با پایبندی به ارزش‌هایی چون شایستگی، اخلاق و محیط زیست سعی در ارائه محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و نوآوری و کاهش مصرف انرژی، اعتماد و رضایت مصرف‌­کنندگان را جلب نماید.

 وسایل جانبی نصب و راه‌­اندازی محصولات اکووات

خرید محصولات اکووات از نمایندگی فروش

هدف از تولید وسایل جانبی نصب و راه‌­اندازی محصولات اکووات در ایران خودکفایی در تولید انواع لوازم جانبی از قبیل قاب هالوژن، قاب نصب، ست آویز نگهدارنده، کابل فولادی و تولید انواع پروژکتورها، لامپ‌ها و چراغ‌­های ال ­ای ­دی می­‌باشد. همچنین زمانی که محصولی باکیفیت در ایران تولید و مورد استقبال مصرف­‌کنندگان قرار می‌­گیرد میزان اشتغال در نیروهای متخصص و جوانان جویای کار بالا می­‌رود که این یکی دیگر از اهداف راه­‌اندازی برند اکووات می‌­باشد. همچنین محصولات بعد از تولید باید به روشی درست در بازار توزیع شوند از این­‌رو بازار نیاز به چندین نماینده فروش محصولات اکووات دارد که محصولات براحتی و با قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد. علاوه بر این، اصل بودن محصولات بسیار اهمیت دارد چنانچه برای خرید از نمایندگی‌­ رسمی اکووات و سایت­‌های معتبر اقدام کنیم به محصولات باکیفیت دست پیدا می‌­کنیم.

برند اکووات برای رسیدن به اهداف خود و گسترش تولید و عرضه محصولات به بازار از متریال باکیفیت و دارای طول عمر استفاده می­‌کند. زیبایی در طرح و مصرف بهینه انرژی که موجب ارتقا و بهره‌­وری محصولات می­‌شود در راستای رضایتمندی مشتریان از دیگر اهداف تولید این محصولات می‌­باشد. در معرفی برخی از وسایل جانبی می‌­توان ست آویز نگهدارنده 4 تایی پنل 60*60LED اکووات را معرفی کرد که برای لامپ­‌های خطی استفاده می‌­کنند. قاب توکار ضدخیرگی مخصوص لامپ‌­های هالوژن با رنگ بدنه سفید و مشکی و جنس بدنه آلومینیوم یکی دیگر از وسایل جانبی است که برای چراغ­‌های هالوژنی 5 وات و 15 وات مناسب است. همان طور که از نامش پیداست برای کاهش خیرگی نور بکار برده می‌­شود؛ همچنین بدنه آن یک تکه بوده و از کیفیت بالاتری در مقایسه با قاب­‌هایی که از ورق تولید شده­‌اند برخوردار می‌­باشد و دیگر محصولاتی که می‌­توانید برای مشاهده یا خرید به دفاتر یا سایت‌­هایی که به عنوان نماینده فروش محصولات اکووات کار می­‌کنند مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی الکتروتک در تهران

خرید محصولات اکووات از نمایندگی فروش

سایت الکتروتک به عنوان نماینده فروش محصولات اکووات فعالیت می­‌کند. این فروشگاه از مراکز معتبری است که در زمینه فروش چراغ‌­های خطی، محصولات مربوط به روشنایی فضای باز، روشنایی عمومی، روشنایی تجاری و لوازم جانبی از قبیل ریل­‌ها و متعلقات این برند در بازار از جایگاه ویژه‌­ای برخوردار است. همچنین فروشگاه الکتروتک تنها عرضه کننده محصولات اکووات نمی­‌باشد بلکه طیف وسیعی از برندها و محصولات متنوع را شامل می­‌شود که شما می­‌توانید با مراجعه به سایت https://electro-tech.ir مراجعه کنید و ضمن مشاهده محصولات و آشنایی با کاربرد آنها در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت، ارسال محصولات بصورت جزئی و عمده به سراسر ایران، تضمین اصالت کالا، قابلیت 7 روزه مرجوعیت کالا، تحویل سفارشات در طی یک تا سه روز کاری، درگاه امن پرداخت و قیمت­‌های مناسب از جمله امتیازات برند اکووات است. در صورت نیاز می­‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با این مجموعه در ارتباط باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟