خرید ارزان ترین تور ارمنستان در لحظه آخر

ارمنستان کشور همسایه ایران است و بدلیل نزدیکی به ایران فرهنگ مردم آن بسیار به مردم ایران نزدیک است. ارمنستان مقصد ارزان قیمتی است که می‌توانید با هزینه ای به صرفه و کم به آن سفر کنید. کشور ارمنستان کشوری اروپایی محسوب می‌شود که برای کسانی که می‌خواهند با هزینه ای کم به یک کشور اروپایی سفر کنند بسیار مناسب است.

شما می‌توانید روی لینک قیمت تور ارمنستان کلیک کنید و قیمت تورهای ارمنستان را از سایت لحظه آخر که معتبر ترین آژانس ارائه دهنده انواع تورهای گردشگری است مشاهده کنید.

خرید ارزان ترین تور ارمنستان در لحظه آخر

فاصله زمینی تهران تا ارمنستان چقدر است؟

سفر به ارمنستان هم به صورت هوایی انجام می شود و هم زمینی. مدت زمان پرواز مستقیم تهران به ایروان 1 ساعت و 35 دقیقه است. اگرچه در این روش سریعا به مقصد می رسید، ولیکن با تور زمینی لحظه آخر می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر از تور هوایی، از مناظر شگفت انگیز مسیر هم دیدن کنید و سفری لذتبخش و خاطره انگیز را برای خود ثبت کنید.

خرید ارزان ترین تور ارمنستان در لحظه آخر

فاصله تهران تا ایروان با ماشین چقدر است؟

اگر قصد استفاده از تور گردشگری به مقصد ارمنستان را دارید باید بدانید که برای سفر زمینی از تهران تا ایروان 600 کیلومتر فاصله است و پس از رسیدن به تبریز باید به سمت جلفا بروید. پس از رسیدن به جلفا با طی 130 کیلومتر و با گذراندن 60 کیلومتر دیگر به شهر سیه رود می‌رسید و از اینجا تا مرز نوردوز فاصله دارید. نوردوز تا تهران 810 کیلومتر فاصله دارد.

آیا برای سفر به ارمنستان ویزا لازم است؟

برای سفر به ارمنستان نیازی به داشتن ویزا ندارید اما اگر قصد ماندن بیشتر از 3 ماه در ارمنستان دارید باید بنابر نیازتان ویزا تهیه کنید. انواع ویزاهایی که برای رفتن به ارمنستان می‌توانید بگیرید ویزاهای توریستی، تحصیلی، تزانزیت، دیپلماتیک، دولتی و ویزای کاری است.

ارزان ترین تور ارمنستان را از سایت لحظه آخر بخرید!

تورهای زمینی ارمنستان نسبت به تورهای هوایی آن 5 میلیون تومان ارزان تر است و اگر شما نمی‌خواهید که هزینه‌ی زیادی را بابت سفرتان بپردازید میتوانید از تورهای زمینی ارمنستان استفاده کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟