14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

امکانات تزیین خانه با میز بار
تزیین خانه با میز بار، امکان مناسبی بحرای اضافه کردن حس خاص طراحی به آشپزخانه شما است. صرف نظر از ایده های تزیین خانه با میز بار که مورد توجه شما قرار گرفته است، موادی را انتخاب کنید که بادوام و مناسب ساخته شده باشند تا در برابر هر نوع آسیب سایش و فشار در برابر خود، مقاومت کنند.

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

مهندسی و فناوری جدید، امروزه طیف گسترده ای از انتخاب ها و طراحی های نهایی تزیین خانه با میز بار را ممکن ساخته است. اگر عاشق نوشیدن نوشیدنی های جدید همراه دوستان و خانواده و همچنین ایجاد سرگرمی در خانه خود هستید، ایجاد یک میز بار خانگی باید در لیست کارهای بعدی شما باشد. این ایده های میز بار خانگی به شما کمک می کنند تا فضایی را بصورت اصلی، کاربردی و جذاب ایجاد کنید تا محور سرگرمی در خانه شما باشد. بسیاری از افراد به تزیین خانه با میز بار علاقه مند هستند و بنابراین بخشی از خانه خود را به آن اختصاص می دهند.
اولین چیزی که باید درباره ی میز بار تصمیم بگیرید، این است که میز بار خود را در کجا قرار دهید. مکان های مشترک شامل آشپزخانه ها و اتاق های غذاخوری است، اگرچه اتاق های نشیمن و زیرزمین ها نیز برای تزیین خانه با میز بار محبوب هستند، زیرا افراد در آن اتاق ها میهمانان را نیز به کمک وسایل سرگرم می کنند. اگر در تمام سال در یک منطقه با آب و هوای عالی زندگی می کنید، حتی می توانید یک میز بار روباز را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید میز بار شما وسایلی مانند یخچال، خنک کننده نوشیدنی یا سینک داشته باشد، در این نقطه به آب و برق نیز احتیاج خواهید داشت.

39 مدل بهترین شارژر فندکی ماشین [ با قیمت ارزان ] + خرید

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

ایجاد فضا برای تزیین خانه با میز بار

اگرچه معمولاً بسیاری از میز بارهای نمایش داده شده در مدل ها و گالری ها، فوق العاده گران قیمت و پر مصرف هستند، اما می توانید با کمی خلاقیت و با رعایت سبک شخصی خود، تقریباً در هر کجا تزیین خانه با میز بار را انجام دهید. در زیر تعدادی ایده برای تزیین خانه با میز بار به شما ارائه می شود.
استفاده از کابینت های داخلی یا مبلمان بزرگ باعث می شود تزیین خانه با میز بار شما، برجسته تر به نظر برسد و نوشیدنی ها، نوشابه و سایر لوازم جانبی خود را بهتر به نمایش بگذارید. کابینت های داخلی گران ترین گزینه هستند، اما جلوه ای باشکوه و ماندگارتر به میز بار شما می دهند. اگر طراحی داخلی کار سختی است، استفاده از یک میز بوفه، کابینت یا قفسه کتاب، راه دیگری برای ایجاد فضای مناسب تزیین خانه با میز بار است.

قیمت خرید 41 مدل پایه چسب رومیزی مدرن برای داشتن میزکار حرفه ای

یک میز بار ایستاده خریداری کنید

اگر فضای کافی برای تزیین خانه با میز بار دارید، یک میز بار آماده، آسان ترین راه برای اضافه کردن میز بار به خانه شما است. این میزها را می توانید از فروشگاه های خرید مبلمان خریداری کرده و یا در خرده فروشی ها به دنبال آن ها باشید. بسیاری از افراد نیز به سراغ نجاری می روند و طرح مورد نظر خود از چوب معمولی یا چوب کامپوزیت، برای ساخت سفارش می دهند. مواردی که باید هنگام خرید یک میز بار آماده، در نظر بگیرید، شامل اندازه فضای شما و سبک میز بار مورد نظر شما است و اینکه آیا دوست دارید یک فلکه آب را به این فضا اختصاص دهید یا نه!
14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

 

ایجاد کردن جزیره برای تزیین خانه با میز بار

 

برای تزیین خانه با میز بار به خودتان فضای بیشتری بدهید تا بتوانید با ساخت یک جزیره داخلی، چند هدف را دنبال کنید. میز بار به شکل جزیره، فضای کافی برای تهیه و سرو نوشیدنی‎ها را در مهمانی فراهم می کند. با اضافه کردن صندلی های بار، مهمانان می توانند در بار بنشینند و معاشرت کنند. یک سینک به میز بار خود اضافه کنید، این سینک به شما کمک می کند تا لیوان ها را سریع تمیز کرده و سریع تر نوشیدنی را سرو کنید. اگر لوله ی آب در این نزدیکی ندارید، تزیین خانه با میز بار می تواند برای شما هزینه بر باشد، همچنین باید سینک نیز نصب کنید.

41 مدل منگنه و میخکوب جالب و مدرن در بازار قیمت خرید ارزان

اتاق میز بار را برای مهمانان خود آماده کنید

صندلی امری مهم است که مهمانان در اتاق میز بار شما بمانند؛ چه تزیین خانه با میز بار سنتی و چه صندلی های راحتی. قطعاً شما می خواهید مکانی برای مهمانان خود داشته باشید تا بتوانند راحت با دیگران معاشرت کنند. این کار می تواند به سادگی اضافه کردن چند صندلی پرکاربرد در نزدیکی بار یا چیدمان دوباره ی فضای شما باشد، به گونه ای که صندلی ها، نیمکت ها و صندلی های دیگر فضای بار را تکمیل کنند.

انواع جنس میز بار خانگی

میز بار خانگی یک وسیله ی بسیار مناسب و کاربردی در خانه های مدرن می باشد که میتوانید به راحتی یک طرح بار مشروب خانگی در قسمتی از خانه ایجاد کنید و استفاده های مختلفی برای خود یا در هنگام میهمانی از میز بار خانگی خود بکنید ولی یکی از موضوعات مهم در میز بار خانگی ، جنس آن ها می باشد که انتخاب جنس میز بار بستگی به دکوراسیون داخلی شما و بودجه ی تان دارد .

میز بار خانگی در جنس های مختلف چوبی ، ام دی اف ، کامپوزیت ، شیشه ای و ترکیب این چند جنس نیز وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی و زیبایی خاص خودشان را دارند ، امروزه معمولا برای درست کردن طرح بار مشروب خانگی از از جنس های ام دی اف یا کامپوزیت استفاده میکنند چرا که مقاومت خوبی دارند و به راحتی با سبک های دکوراسیون جدید و مدرن ست می شوند و تنوع رنگی آن ها نیز بالا می باشد .

میز بار خانگی چوبی اصل کمتر مورد استفاده قرار میگیرند چرا که قیمت آن ها بسیار بالا می باشد ولی ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند که وجود آن ها در هر خانه ای بسیار چشم نواز هست .

طرح بار مشروب خانگی شیشه ای نیز وجود دارد که معمولاً با فلز یا چوب ترکیب هستند اما میز بار خانگی شیشه ای نیز بسیار چشم نواز هست و اگر شما علاقه داشته باشید یک انتخاب عالی برای هر نوع دکوراسیونی می باشد ، همچنین امروزه از شیشه های سکوریت استفاده می شود که مقاومت بالایی دارند و استحکام شان در اثر ضربه بالا است.

 

تصاویر بیشتر:

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

14 نمونه برای تزیین خانه با میز بار

4.5/5 - (2 امتیاز)

بار مشروب ام دی اف - بار مشروب در خانه - بار مشروب دیواری مدرن - میز بار مشروب مدرن - کافی بار در منزل - بار خانگی مدرن - بار مشروب خانگی - بار مشروب چوبی - میز بار ام دی اف - چیدمان میز بار

  • تلگرام
  • واتساپ
20 مدل میز تلویزیون شناور برای دکوراسیون منازل مدرن ، 40 مدل میز تلویزیون مدرن ، آشنایی با انواع پنکه های ایستاده و رومیزی ، انواع میز بار چرخدار مناسب هتل و رستوران ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.5/5 - (2 امتیاز)