بهترین فروشگاه لمسه کاری

درباره لمسه کاری چه می‌دانید؟ با روی کار آمدن قاب‌بندی دیوار برای تغییرات دکوراسیونی، یکی از تکنیک‌های مدرن دیگر نیز شهرت گرفت. این سبک مدرن که لمسه کاری نام دارد، برای ایجاد تغییرات در بخش‌هایی از منازل مسکونی، هتل‌ها، دفاتر اداری، سالن‌های جلسات و…مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی بر روحیه افراد خانواده خصوصاً بانوان دارد، بهتر است هر چند سال یکبار تغییراتی جذاب در دکور ایجاد شود. این سبک نوین می‌تواند چنان دگرگونی و جذابیتی در فضای داخلی منزل ایجاد کند که یک واحد قدیمی ساختاری شبیه به واحدی نوساز به خود بگیرد. لازم است بدانید، آنچه که موجب جذابیت نتیجه نهایی دکور با لمسه خواهد شد، کیفیت تجهیزات و متریال مورد استفاده در دکور است. به همین جهت می‌بایست از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، که در ادامه‌ی این مطلب یکی از برترین مراجع خرید معرفی خواهد شد.

لمسه کاری چگونه اجرا می‌شود؟

بهترین فروشگاه لمسه کاری

متخصصان در حوزه دکوراسیون با استفاده از پارچه‌هایی از جنس ساتن، جیر، تافته، چرم و… به همراه متریال مناسب اقدام به تولید تایل‌هایی اختصاصی با نامه لمسه تایل کرده‌اند. با نصب این نوع تایل‌ها بر روی بخش‌های از دیوار منزل می‌توان تغییراتی جذاب ایجاد کرد که اصطلاحاً لمسه کاری گفته می‌شود. تایل‌های لمسه دارای طراحی‌های متفاوت و جذابی هستند که افراد با سلایق متفاوت برای دکوراسیون‌های مختلف در منزل خود می‌توانند انتخاب و خرید نمایند. به عبارت ساده‌تر این سبک خاص باب سلیقه‌ی عموم افراد جامعه قرار می‌گیرد، بنابراین اگر از لمسه تایل برای دکور داخلی منزل خود استفاده کنید بسیار جلب نظر خواهد کرد. تایل‌های آماده لمسه در ابعاد مشخصی تولید شده و نصب آن به نسبت دیگر تکنیک‌های دکوراسیون راحت‌تر است، که البته افراد متخصص در زمینه‌ی اجرای دکوراسیون بر آن تسلط دارند.
کاربردهای جذاب لمسه تایل در دکوراسیون داخلی
شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین نکات که موجب جذابیت بخشیدن دکور با لمسه تایل می‌شود، نوع اجرای آن است. عموماً لمسه کاری برای دو بخش از منازل ، هتل‌ها، سالن‌ها و… اجرا می‌شود تا فضا حالتی مصنوعی نداشته باشد، بلکه بسیار مدرن و شیک به نظر بیاید. این دو بخش از فضا شامل موارد زیر می‌شود:

1. دیوارها: لمسه تایل برای بخش‌های خاصی از دیوار نظیر قسمت‌های داخلی قاب‌بندی‌ها در سالن‌های پذیرایی منزل، پشت تلویزیون، بالای تخت‌خواب‌ها و…. اجرا می‌شود تا بخش مشخصی از منزل به وضوح به چشم بیاید. لمسه کاری بر روی دیوار می‌تواند عیب‌های دیوار را به خوبی بپوشاند و زیبایی خاصی به فضا ببخشد. لطفا توجه داشته باشید که این سبک جذاب در دکور برای اتاق خواب‌ها و پذیرایی، پوشناندن بخش‌های از ستون، راهروها و… نیز کاربرد خواهد داشت که به تشخیص تخصصی توسط مهندسین دکور داخلی نیازمند است.
2. درب‌های داخلی: یکی از کاربردهای بسیار عالی لسمه تایل‌ها، امکان نصب آن بر روی درب‌های چوبی قدیمی است که می‌تواند درب‌های باکیفیت چوبی قدیمی را با ظاهری مدرن برای منزل شما حفظ کند. بنابراین لمسه تایل‌ها برای نوسازی منازل قدیمی نیز بسیار پرکاربرد خواهند بود.

بهترین فروشگاه لمسه کاری

بی‌شک اجرای لمسه بر روی بخش‌های از دکورسایون در تلفیق با دیوارهای به رنگ ساده، موجب مدرنیته شدن فضا شده و احسا خوبی به اهالی منزل منتقل خواهد کرد.

هزینه‌ی لمسه کاری چقدر است؟

تعیین قیمت و هزینه لازم برای اجرای لمسه تایل بستگی به متراژ و فضای کار دارد، اما اگر برای خرید تایل‌های لمسه آماده یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید جای نگرانی وجود نخواهد داشت. از طرفی به دلیل اینکه این تکنیک تنها برای بخش‌های خاص و محدود اجرا می‌گردد، هزینه‌های گزافی به همراه نخواهد داشت. از طرفی این سبک نوین دارای مزایایی همچون طول‌عمر بالا، قابلیت شستشو با آب، ایجاد عایق صوتی و… می‌باشد که در مقابل هزینه خرید و اجرای آن کاملاً ارزشمند است.
چند نکته طلایی که باید درباره لمسه تایل بدانید!
با وجود اینکه لمسه کاری برای تغییرات دکوراسیونی انتخابی نوین و هوشمندانه محسوب می‌شود، اما می‌بایست از چند نکته‌ی مهم اطلاع داشته باشید تا به خوبی از دکور ایجاد شده مراقبت نمائید. برای حفظ و نگهداری از دکوراسیون‌های لمسه کار شده می‌بایست:
1. از پرتاپ‌کردن اشیاء تیز به سمت لمسه‌ تایل بپرهیزید، زیرا این محصولات جنسی پارچه‌ای دارند و امکان پارگی در آن‌ها وجود دارد. در صورتی که پارگی به وجود بیاید تایل قابل ترمیم نخواهد بود.
2. تایل‌های لمسه تغییر رنگ نمی‌دهند، اما قابل به رنگ شدن هم نیستند. پس بهتر است در زمان انتخاب درباره رنگ و مدل آن به خوبی دقت کنید.
3. در صورت بروز آتش‌سوزی تایل‌ها نیز قابل اشتعال می‌باشند.
پس برای حفظ و نگهداری بهتر از دکوراسیون جذاب و مدرن خود به نکات فوق، توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید سالیان متمادی از آن استفاده نمائید.

جدیدترین مدل‌ها را در نیپا دکوراسیون ببینید!

بهترین فروشگاه لمسه کاری

یکی ازسایت‌های به‌روز و کاملاً معتبر که در زمینه فروش تجهیزات دکور داخلی خصوصاً انواع لمسه تایل‌ها فعالیت دارد، https://nipaco.ir است که متعلق به یک تیم متخصص و مجرب می‌باشد. با ورود به این سایت می‌توانید مدل‌های لمسه کاری اختصاصی نیپا را مشاهده کنید و مدرن‌ترین مدل‌های موجود را انتخاب نمائید. برخی از جدیدترین لمسه تایل‌های موجود در سایت عبارت هستند از:
• لمسه تایل طرح ونوس
• لمسه تایل طرح دنیز
• لمسه تایل طرح ویکتوریا
• لمسه تایل مدل گیلدا
• لمسه تایل مدل فلای
• لمسه تایل مدل موج و…
به وضوح روشن است که مدل‌های موجود از تایل‌های لمسه کاری در نیپا بسیار متنوع و زیاد می‌باشد تا افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانند برای خرید از آن اقدام نمایند. این مجموعه که امکان ارائه مشاوره رایگان را نیز دارد، مرجعی عالی برای خرید اینترنتی نیز محسوب می‌شود، پس از هرجای ایران که باشید با ضربه‌زدن به روی لینک می‌توانید خرید کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟