بهترین شرکت معماری و دکوراسیون در ایران

بهترین شرکت معماری و دکوراسیون در ایران

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی حرفه ای و با کیفیت باید حتما از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص داشته و به اطلاعات و زیر و برم آن آگاه می باشند . درواقع این افراد می توانند با هزینه ی کمتر دکوراسیونی حرفه ای تر و با کیفیت تر را به شما تحویل بدهند . یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اداری در ایران شرکت معماری هیرادانا می باشد . این شرکت از گردهمایی مهندسین و طراحانی تشکیل شده است که در این زمینه تحصیل کرده و به دانش روز دنیا آگاه می باشند و همواره در پی بالا بردن اطلاعات و تجربه ی خود در این زمینه ها و زمینه های مربوطه می باشند . این مهندسین در سرتاسر ایران دکوراسیون داخلی فضاهایی با کاربری های مختلف مسکونی ، اداری و ویلایی و انواع سبک ها و با انواع بودجه ها را به اجرا در آورده اند و کارنامه ی پرباری را دارا می باشند . به همین دلیل می توان گفت توانایی انجام انواع پروژه ها را دارند .

ترفندهایی برای داشتن یک دکوراسیون حرفه ای :

  • استفاده از یک رنگ جسورانه در زمینه ی روشن

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن دکوراسیونی معمولی را به دکوراسیونی حرفه ای تبدیل نمود استفاده از رنگ های روشن در زمینه و رنگی جسورانه مانند قرمز ، زرد ، آبی ، سبز و … برای جزییات مختلف مانند کوسن مبلمان ، تک صندلی ها ، عناصر تزیینی و … می باشد . این کار درواقع در عین حال که فضای داخلی شما را مدرن و ساده جلوه می دهد آن را شاداب و زیبا نیز نشان داده و باعث لذت بردن افراد از تماشای آن ها و استفاده از این فضاها می شود .

جهت مشاهده نمونه کارهای معماری و دکوراسیون  به سایت http://www.hiradana.com مراجعه کنید .

بهترین شرکت معماری و دکوراسیون در ایران

طراحی داخلی ویلا ، مسکونی ، اداری : 09125754921

  • استفاده از المان های عمودی و افقی برای خانه های کوچک

برای بزرگ نشان دادن خانه هایی که کوچک می باشند چند ترفند وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از المان ها و خطوط عمودی و افقی برای فضاهای مختلف می باشد . درواقع با استفاده از المان ها و خطوط افقی می توان فضا را عریض تر و پهن تر از چیزی که هست نشان داد و این کار به کشیدگی فضا از سمت افق کمک می کند و استفاده از المان ها و خطوط عمودی نیز باعث بلندتر دیده شدن سقف خانه و بزرگ تر نشان دادن فضا از نظر عمودی می شود . طرح کاغذ دیواری ها ، فرم میز ناهار خوری و مبلمان ، عناصر تزیینی آویزان و … همه می توانند تاثیراتی از این قبیل روی فضاهای مختلف بگذارند .

  • توجه به جزییات

جزییاتی مانند شیرآلات ، چراغ ها ، دستگیره ها ، کلیدها و پریزها و … همگی شاید بنظر جزیی وو ناچیز بنظر برسند اما کیفیت آن ها تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی داشته و عدم توجه به آن ها کیفیت دکوراسیون داخلی را زیر سوال می برد . به همین دلیل حتما باید به این موارد در دکوراسیون فضای خود توجه نمود و به امروزی و سالم بودن آن ها اهمیت داد .

  • نورپردازی مناسب  

امروزه نورپردازی مصنوعی و استفاده از نور طبیعی در طراحی فضاهای مختلف اهمیت بسیاری پیدا کرده است به صورتی که طراحان تلاش می کنند تا بیشترین استفاده را از نور طبیعی برده و نور مصنوعی نیز به صورتی باشد که هر فضا خاصیتی منحصر به خود را دارا شود . برای مثال فضای نشیمن باید کم نورتر از فضای هال باشد چرا که این فضا فضایی خانوادگی و دنج بوده در حالی که فضای هال و پذیرایی فضاهای عمومی بوده و ماهیت آن ها جلوه گری می باشد .

  • و …

نکات مهم برای داشتن یک دکوراسیون با کیفیت :

  • انتخاب یک سبک مناسب

یکی از مواردی که می تواند روی بهتر شدن دکوراسیون داخلی تاثیر بگذارد انتخاب یک سبک مناسب برای دکوراسیون فضا از همان ابتدای طراحی می باشد . درواقع از آنجایی که هر سبک الگوریتم ها و ویژگی های مخصوص خود را دارا می باشد شما با انتخاب سبک می توانید راحت تر به طراحی دکوراسیون پرداخته چرا که از قوانین آن سبک در کار استفاده می کنید . همچنین در نهایت نتیجه ی کار نیز با کیفیت تر خواهد بود چرا که تمامی المان ها و طرح ها و عناصری که استفاده شده اند با هم در هماهنگی بوده و طبق سبک مورد نظر انتخاب شده اند .

  • توجه به ترندهای روز دنیا

آگاه بودن به ترندهای روز دنیا در زمینه ی دکوراسیون داخلی می تواند روی جلوه ی بصری و کیفیت فضای شما بسیار تاثیر بگذارد . درواقع نیاز نیست که حتما از همه ی ترندها برای دکوراسیون فضای خود استفاده کنید اما همین که بدانید چه چیزهایی امروزه روی بورس بوده و از نظر زیبایی شناسی با کیفیت و زیبا محسوب می شوند و الهام گرفتن از آن ها می تواند تا حد زیادی روی نتیجه تاثیر بگذارد . این ترندها می توان از انتخاب رنگ برای فضا و فرم مبلمان تا  چگونگی کفپوش ها و دیوارپوش ها و ارتباط فضاها را در بر بگیرد .

  • انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب

رنگ ها ابتدایی ترین مواردی می باشند که به یک فضا حس و حال می بخشند . شما می تواند دو فضا را کاملا شبیه به هم دکوراسیون کنید ولی یکی از آن ها از ترکیب رنگ سفید و سبز در آن و دیگری از ترکیب رنگ قهوه ای و کرم در آن استفاده شده باشد آنگاه می توانید متوجه شوید که چقدر جو و حسی که در این دو فضا موجود است متفاوت است و افراد نیز چه تاثیر متفاوتی در دراز مدت از این دو فضا دریافت می کنند . به همین علت حتما باید برای هر فضا ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . برای مثال می توان گفت امروزه ترکیب رنگ های روشن و شاداب ترند بوده چرا که فضا را به فضایی پویاتر و شاداب تر تبدیل می کنند .

  • توجه به ماهیت و کاربرد فضا

هر فضا دارای کاربرد مخصوص به خود بوده و با توجه به همین موضوع نیز باید دکوراسیون شود . برای مثال دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه نمی توانند مانند فضای اتاق خواب صورت بگیرد چرا که در این صورت هم آشپزخانه کاربرد خود را از دست خواهد داد و هم کیفیت فضای داخلی و دکوراسیون داخلی منزل زیر سوال خواهد رفت . با توجه به همین نکته حتما در ابتدا هر فضا به طور کامل هویت یابی شده و سپس با توجه به همان طراحی دکوراسیون شود .

  • کمک از افراد حرفه ای

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که حتما باید در طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی به آن توجه نمود کمک گرفتن از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد . درواقع این افراد به تمامی ترفندها ، ترندها ، نکات مهم دکوراسیون و زیر و بم های این زمینه و حرفه آگاه بوده و به همین دلیل می توانند در کوتاهترین زمان با کمترین بودجه بهترین کیفیت دکوراسیون داخلی را به شما تحویل دهند . درواقع نتیجه ی کار این افراد به صورت تضمینی با کیفیت خواهد بود . به همین دلیل می توان گفت کمک گرفتن از افراد متخصص برای داشتن یک دکوراسیون داخلی حرفه ای کاری منطقی و بدیهی می باشد .

  • و …

بهترین شرکت معماری و دکوراسیون در ایران

کلام آخر

همانطور که گفتیم برای آنکه فضای شما یک دکوراسیون داخلی حرفه ای و با کیفیت داشته باشد حتما باید از افرادی که در این زمینه حرفه ای می باشند کمک بگیرید . شرکت معماری هیرادانا که پیش تر به شما معرفی شد از جمله شرکت های مطرح در ایران در این زمینه می باشد . شما می توانید پس از مشورت با مهندسین این شرکت و توضیح جزییات پروژه ی خود و نیازهایتان پروژه را به این افراد بسپارید . نتیجه ی با کیفیت و یک دکوراسیون داخلی امروزی ، شیک و حرفه ای تنها چیزی است که در نهایت دریافت خواهید کرد . جهت بازدید و مشاوره با شماره 09125754921 در تماس باشید .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟