بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

انتخاب بهترین برندها در بازار اغلب کار سختی است. بهتر است قبل از ورود به بازار، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسید تا بدون تردید خرید مطمئنی داشته باشید. استفاده از دستگاه تصفیه آب به صورت مستقیم در سلامت بدن ما اثر گذار است. چرا که ما روزانه از آب تصفیه شده برای نوشیدن و تهیه غذا استفاده می­کنیم. به همین دلیل است که تأکید می­‌کنیم حتما دستگاه تصفیه آب برند و استاندارد خریداری کنید. با ما همراه باشید تا نکات اصلی هنگام خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب را بررسی کنیم.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

آکواجوی اولین وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

برند آکواجوی از سال 1382 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و اولین وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی است. آکواجوی با بیش از 500 نمانیدگی فعال در سراسر کشور به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. دستگاه‌­های تصفیه آب خانگی آکواجوی دارای نصب و ارسال رایگان، 10 سال خدمات پس از فروش و 3 سال گارانتی بی قید و شرط هستند. تصفیه آب آبینو نماینده آنلاین آکواجوی است و شما می­‌توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی­‌های لازم در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان آبینو تماس بگیرید.

در انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی به 7 مورد زیر حتما دقت کنید!

در سال­های اخیر با افزایش میزان آلودگی­‌های آب، خرید دستگاه تصفیه آب مورد استقبال قرار گرفته است. افزایش میزان تقاضا، متاسفانه فرصت سواستفاده و فروش دستگاه­‌ها و فیلترهای تقلبی را فراهم کرده است. به همین دلیل لازم است هنگام خرید تصفیه آب خانگی و انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب به چند نکته زیر دقت کنید:

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

1- انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، زیر سینکی یا رومیزی کدام بهتر است؟

دستگاه تصفیه آب خانگی در حالت کلی به دو نوع تقسیم می­‌شود:

  • زیرسینکی
  • رومیزی

دستگاه­‌های تصفیه آب زیرسینکی بیشترین فروش را دارند. چرا که زیر سینک ظرفشویی نصب شده و فضا اضافه‌­ای را در آشپرخانه اشغال نمی‌­کنند. همچنین تأثیری بر روی ظاهر و دکوراسیون داخلی خانه ندارند. دستگاه‌­های تصفیه آب رومیزی بر روی کابینت و پیشخوان آشپزخانه قرار می‌­گیرند و شما می‌­توانید رنگ و ظاهر دستگاه را با دکوراسیون داخلی منزلتان هماهنگ کنید. از دستگاه­‌های تصفیه آب زیرسینکی برای محیط‌­های کوچک و دفاتر کار استفاده می‌­شود.

کیفیت آب تصفیه شده هر کدام از انواع دستگاه‌­های تصفیه آب خانگی آکواجوی تفاوتی با هم ندارند و تفاوت فقط در ظاهر دستگاه، قاپ دار بودن یا نبودن، اندازه منبع و نوع فیلترهای آن‌ها است. با خرید فیلتر تصفیه آب استاندارد و بهداشتی آکواجوی می­‌توانید با هر کدام از دستگاه­‌های تصفیه آب زیرسینکی یا رومیزی به آب سالم دسترسی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی می­‌توانید به وب‌سایت آبینو به آدرس abino.shop مراجعه کنید.

2- مدل دستگاه تصفیه آب خانگی، طبق سلیقه، نیاز و بودجه انتخاب کنید!

مدل­‌های دستگاه تصفیه آب بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده‌­اند. دو مدل فیلتر کارتریجی ساده و اینلاین آکواجوی هر دو به یک صورت آب را تصفیه کرده و تفاوت کیفیتی با هم ندارند. در سال‌­های اخیر با توجه به افزایش سطح تورم و تحریم‌­ها شرکت آکواجوی تصمیم به کاهش هزینه‌­ها برای مصرف کنندگان گرفت. به همین در سال 1399 دو نمونه اقتصادی دستگاه تصفیه آب مدل پرایم و الیت در ایران مونتاژ شد و توسط نمایندگان رسمی آکواجوی در دسترس مشتریان قرار گرفت. لازم به ذکر است که قطعات دستگاه تصفیه آب پرایم و تصفیه آب الیت وارداتی هستند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

3- بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی، استانداردهای جهانی را بشناسید!

دستگاه تصفیه آب استاندارد در آزمایشگاه‌های تخصصی آب آزمایش می‌­شوند و سپس استانداردهای جهانی را دریافت می­کنند. برند آکواجوی یکی از برندهای معتبر جهانی است که استانداردهای جهانی NSF، WQA و تأییدیه سازمان غذا و داروی ایران را دارا است. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب دقت کنید که دستگاه و فیلترها باید استانداردهای جهانی و داخلی را حتما داشته باشند.

4- فیلترهای استاندارد و بهداشتی، هرگز تقلبی نخرید!

اگر شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی امریکایی، تایوانی، ایرانی یا هر برندی را بخرید اما فیلتر استاندارد و بهداشتی نداشته باشید، شما به آب سالم دسترسی ندارید. فیلترها یکی از اصلی‌­ترین بخش‌های دستگاه تصفیه آب هستند. متأسفانه فیلترهای تقلبی در بازار بسیارند. اما خوشبختانه فیلترهای آکواجوی از مواد خوراکی و بهداشتی ساخته می‌­شوند و food grade هستند. فیلتر ممبران یا RO دستگاه تصفیه آب آکواجوی مجهز به تکنولوژی اسمزمعکوس است و تا 90 درصد سختی و سنگینی آب را می‌گیرد. فیلترهای استاندارد آکواجوی را از آبینو بخواهید.

5- قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی، کیفیت دستگاه تضمین سلامت است!

قیمت تنها ملاک و حتی اولین ملاک برای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی نیست. هرگز گول قیمت را نخورید. قیمت بسیار بالا یا بسیار پایین نشانه کیفیت یا به‌صرفه بودن نیست. هنگام خرید تمام موارد را کنار هم بگذارید و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌­کنیم برای استعلام لیست قیمت بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی با شماره 09220818026 تماس بگیرید و قیمت دستگاه تصفیه آب برند آکواجوی را از کارشناسان آبینو بخواهید.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

6- خدمات پس از فروش و تأمین قطعات، شرکت معتبر همراه با شماست!

خدمات پس از فروش مهم است. هرگاه دستگاه تصفیه آب شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد تکنیسین­‌ها و کارشناسان آکواجوی شما را همراهی می‌­کنند. آکواجوی تا 10 سال خدمات پس از فروش تمام محصولات خود را تضمین می­‌کند. (لازم به ذکر است که دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی که در سال 1382 در ایران نصب شده‌اند همچنان خدمات پس از فروش شامل از فیلتر گرفته تا قطعات و لوازم مصرفی را همچنان دریافت می‌کنند.)

7- گارانتی و ضمانت بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی، بدون گارانتی نخرید!

گارانتی بسیار مهم است. تنها شرکت­‌های معتبر می­توانند با اطمینان از کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب، چند سال محصولات‌شان را گارانتی تعویض شرکتی کنند. شرکت هیرابسان با افتخار از سال 1382 کلیه محصولات دستگاه تصفیه آب برند آکواجوی مونتاژ ایران و تایوان را تا 3 سال بی قیدو شرط گارانتی تعویض کرده است.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی؛ 7 نکته‌­ای که حتما باید بدانید!

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را از کجا بخرم؟ حتماً قبل از خرید مشاوره بگیرید!

در این مقاله یکی از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران را معرفی کردیم. آکواجوی اولین وارد کننده دستگاه تصفیه آب در ایران است و از سال 1382 تا کنون همراه با 500 نماینده در سراسر کشور فعالیت می‌­کند. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی آکواجوی طبق استانداردهای جهانی طی 5 مرحله آب را تصفیه کرده و آب سالم و گوارا را در دسترس شما قرار می‌­دهند.

شما می‌­توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان آبینو تماس بگیرید. همچنین پیشنهاد می‌­کنیم حتما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان آبینو مشورت کنید. تا شما را برای خرید دستگاه تصفیه آب متناسب با نیاز، بودجه و شرایطی که دارید راهنمایی کنند. با آبینو لذت آب گوارا، سالم و سبک را تجربه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟