بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

یکی از ویژگی هایی که همه مصرف کنندگان موقع خرید تلویزیون به آن توجه می کنند سایز صفحه نمایش تلویزیون است. بسته به نوع مصرف خانگی یا اداری و ابعاد مکانی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد سایز تلویزیون باید انتخاب شود. به همان نسبت که وجود یک تلویزیون کوچک 32 اینچی در یک سالن بزرگ 24 متری مناسب نیست قرار دادن تلویزیون بزرگ 65 اینچی نیز در یک پذیرایی کوچک 8 متری منظره جالبی ندارد.

بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

در میان برندهای مختلف تولیدکننده تلویزیون بعضی از برندها، تلویزیون های بزرگ تری تولید می کنند تا نیاز مشتریان خاص این تلویزیون ها را نیز برطرف سازند. در صنعت تولید تلویزیون، هر چه سایز نمایشگر بزرگ تر می شود به صورت پلکانی قیمت آن نیز رشد قابل توجهی نسبت به مدل های کوچک تر پیدا می کند، از این رو این تلویزیون های بزرگ، قیمت های به مراتب بیشتری نیز نسبت به سایر تلویزیون های کوچک تر از خود دارند. در ادامه این مقاله زنبیل به معرفی تعدادی از بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ساخت ایران می پردازیم.

با تلویزیون های غول پیکر و گران قیمت ایرانی آشنا شوید

بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

تلویزیون 86 اینچ شهاب مدل SHAHAB-SH1015k-86 

شرکت شهاب که یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان تلویزیون های ایرانی است، دست به تولید بزرگترین تلویزیون هوشمند در ایران زده است. تلویزیون شهاب مدل SHAHAB-SH1015k-86 ، دارای کیفیت  4K با سایز 86 اینچ و نسبت تصویر 16 به 9 است و مجهز به نسخه مخصوص تلویزیون سیستم عامل اندروید می باشد.
این تلویزیون دارای 3 پورت HDML و 2 پورت USB برای اتصال دستگاه های جانبی بوده و از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است و امکان ضبط برنامه های کانال های دیجیتال را دارید. امکانات ارتباطی بیسیم این تلویزیون غول پیکر شهاب، شامل بلوتوث و وای فای می شود و دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد. همچنین شما با این تلویزیون می توانید با استفاده از وای فای یا کابل شبکه به اینترنت متصل شوید.

بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

تلویزیون 75 اینچ اسنوا مدل SSD-75SA660U 

شرکت اسنوا، دیگر تولیدکننده بزرگ تلویزیون های ایرانی موفق به تولید تلویزیون بزرگ 75 اینچی شده است. این تلویزیون اسنوا با مدل SSD-75SA660U کیفیت 4K را روی پنل LED با نسبت تصویر 16 به 9 نمایش می دهد. 3 پورت HDML و 2 پورت USB برای وصل کردن دستگاه هایی مثل هارد اکسترنال، فلش مموری و… در این تلویزیون تعبیه شده است.

با استفاده از سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکان نصب برنامه های اندروید را روی آن دارید. شما می توانید با این تلویزیون هوشمند اسنوا به اینترنت متصل شوید. امکانات ارتباطی دستگاه نیز شامل بلوتوث و وای فای می شود. ضمنا این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است و می تواند برنامه هایی که از این طریق پخش می شوند را ضبط کند.

بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

تلویزیون 75 اینچ جی پلاس مدل GTV-75LQ921S 

جی پلاس، برند تازه نفس شرکت ایرانی گلدیران، تنوع زیادی در محصولات لوازم خانگی خود ارائه کرده است. در تولید تلویزیون های هوشمند، مدل 75LQ921S جی پلاس بزرگترین تلویزیون این برند است که تصویر در آن با کیفیت 4K و نسبت تصویر 16 به 9 روی پنل QLED خودنمایی می کند.
3 پورت HDML و 2 پورت USB برای این تلویزیون در نظر گرفته شده و سیستم عامل آن اندروید 9 است. شما می توانید با گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون جی پلاس، شبکه های داخلی را تماشا کرده یا برنامه های آنها را ضبط کنید. امکانات ارتباطی بیسیم بلوتوث و وای فای در این تلویزیون 75 اینچی وجود دارد و شما می توانید با اتصال کابل شبکه یا با وای فای به اینترنت متصل شده و با مرورگر وب این تلویزیون وب گردی کنید یا برنامه های آنلاین مورد علاقه خود را به تماشا بنشینید.

آیا بزرگترین تلویزیون های ایرانی ارزش خرید دارند؟

بزرگترین تلویزیون های ایرانی را از برندهای شهاب، اسنوا و جی پلاس به شما معرفی کردیم  هم در این سه برند داخلی و هم در سایر برندهای ایرانی (تقریبا همه آنها) تلویزیون سایز 65 اینچ را می توانید پیدا کنید اما سایزهای بزرگ تر از 65 اینچ در حال حاضر فقط توسط همین سه شرکت تولید می شوند.
اگر قصد خرید این تلویزیون های بزرگ و البته گران قیمت را دارید باید بدانید جهش قیمتی این تلویزیون ها نسبت به مدل های کوچک تر عددی قابل توجه است به گونه ای که شما با هزینه ای حدود 23 میلیون تومان می توانید سایز 65 اینچ بزرگترین برندهای تلویزیون ایرانی را خریداری کنید اما وقتی صحبت از سایزهای بزرگ تر از 65 اینچ می شود با هزینه ای بین 5/1 تا 5/2 برابر بیشتر مواجه هستید. بنابراین با توجه به نیاز خود و میزان هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید این تلویزیون های بزرگ ایرانی را برای خرید انتخاب کنید.

تلویزیون های بزرگ ایرانی را چطور خریداری کنیم؟

اکنون که از حدود قیمت تلویزیون های بزرگ ایرانی اطلاع پیدا کردید لازم است بین امکانات آنها و برندهای مختلف مقایسه بیشتری انجام دهید. برای انجام این کار مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه لوازم خانگی برای پیدا کردن تلویزیون دلخواه و مناسب  شما کاری زمان بر و طاقت فرساست. از این رو به شما توصیه می کنیم تا از روش های غیرحضوری و خرید آنلاین برای خرید تلویزیون ایرانی سایز بزرگ استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به طور حرفه ای سالهاست در حوزه لوازم خانگی فعالیت می کند، این فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی 5  ستاره (بالاترین نماد اعتماد فروشگاه های اینترنتی) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را داراست و گارانتی اصالت کالاها را به مشتریان خود ارائه می کند. در زنبیل شما می توانید برندهای مختلف ایرانی تولیدکننده تلویزیون های بزرگ را مشاهده و مدل های مختلف آنها را تنها با چند کلیک ساده با هم مقایسه کنید.

در نهایت شما به جای صرف ساعت ها یا حتی روزهای متمادی برای انتخاب و خرید تلویزیون به صورت حضوری با خرید از فروشگاه زنبیل  می توانید با روش ارسال فوری به سرعت و تنها در کمتر از 4 ساعت در تهران سفارش خود را در محل، تحویل بگیرید و اگر شاغل هستید و تمایل دارید تایم ارسال را خودتان انتخاب کنید در روش ارسال اختصاصی زنبیل این مورد برای شما میسر می شود و میتوانید بازه ی دلخواه 3 ساعته مد نظر خود را به زنبیل اعلام کنید. در حال حاضر این امکان ویژه مشتریان شهر تهران هست که به زودی در سایر شهرهای بزرگ فراهم خواهد شد.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت تلویزیون جی پلاس

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟