خرید 41 مدل بهترین برچسب کابینت شیک و زیبا (بهار ۱۴۰۳)

برچسب کابینت

برچسب کابینت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار مورد استفاده در طراحی داخلی و ایجاد ظاهری زیبا و کار آمد برای کابینت آشپزخانه، مورد توجه قرار گرفته است. کابینت‌ها نه تنها به عنوان یک ابزار کاربردی در انبار کردن و ذخیره سازی لوازم و اشیاء روزمره بکار میروند، بلکه با طرح و رنگبندی مناسب به عنوان یک عنصر طراحی مهم در دکوراسیون هر اتاقی نقش بسزایی دارند و برای ایجاد فضایی لوکس و باشکوه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

برچسب کابینت روکشی چسب دار است که برای جلوه دادن به ظاهر لوازم خانه و آشپزخانه به ویژه کابینت‌ها مورد استفاده قرار میگیرد و با طرح‌ها و رنگهای متنوع خود تازگی و درخشش را در کابینت‌ها به وجود می‌آورد. از آشپزخانه‌های مدرن گرفته تا فضاهای کلاسیک آشپزخانه، برچسب مورد استفاده در کابینت‌ها میتواند تاثیر مستقیمی بر تجربه و کیفیت دکوراسیون داخلی داشته باشد.

آیا به دنبال راهی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید که ظاهر و طرح کابینت‌های آشپزخانه را بطرز عجیبی عوض کنید؟ آیا میخواهید تغییر قابل توجهی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید و به دنبال راه حلی ساده و آسان میگردید؟ آیا بودجه کافی برای تعویض روکش‌کابینت‌های آشپزخانه ندارید، اما میخواهید حس تازگی به آشپزخانه خود بدهید؟ نگران نباشید، با یک استراتژی هوشمندانه یعنی استفاده از برچسب کابینت میتوانید به دکوراسیون دلخواه خود برسید و از آن لذت ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)
قیمت حدودی در بازار ایران: از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان

محصولات

خرید برچسب کابینت طرح سنگ مدل FIX3508

مشاهـــده

خرید برچسب کابینت طرح دیسکاوری مدل FIX6014

مشاهـــده

خرید برچسب کابینت مدل RA27

مشاهـــده

خرید برچسب کابینت مدل مات

مشاهـــده

آیتم های موجود برچسب کابینت

  • نحوه نمایش کالاها

خرید برچسب کابینت طرح سنگ ریزه روشن

تعداد

۱ قلم

جنس

پی‌وی‌سی – های‌گلاس

سایر توضیحات

این محصول ضد آب و قابل شست و شو است

خرید برچسب کابینت طرح چوب RA07

تعداد

۱ قلم

جنس

پلاستیک

سایر توضیحات

عرض  ۶۰ سانتی متر

خرید برچسب کابینت طرح دیسکاوری مدل FIX6014

 

  • تعداد
    1 قلم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    1- لکه‌های چربی یا رنگ، گرد و غبار یا هر موردی که احساس می‌کنید نیاز است را از روی سطوح پاک کنید.
  • 2-اندازه‌گیری دقیق یکی از موثرترین نکات برای تمیز در آوردن روکش‌ها می باشد .

 

قیمت برچسب کابینت طرح آجر کد Z100

تعداد

۱ قلم

جنس

پی وی سی

سایر توضیحات

این برچسب ها ضد آب و قابل شست وشو هستند.

خرید برچسب کابینت طرح سنگ مات

تعداد

۱ قلم

جنس

پلاستیک

سایر توضیحات

اگر میخواهید روی در کابینت خود برچسب بزنید بدانید که برای هر در کابینت ۱ متر برچسب مورد نیاز است

خریدبرچسب کابینت طرح سنگ EuroDecor 3548

تعداد

۱ قلم

جنس

پی وی سی

سایر توضیحات

قابل تهیه در متراژهای مختلف

قیمت برچسب کابینت طرح سنگ مرمر کدFix3525

 

  • تعداد
    1 قلم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    طرح سنگ مرمر
  • عرض 60

 

خرید برچسب کابینت طرح سنگ هایگلاس

تعداد

۱ قلم

جنس

پی‌وی‌سی – های‌گلاس

سایر توضیحات

این محصول ضد آب و قابل شست و شو است

خرید برچسب کابینت طرح سنگ مدل FIX3508

 

  • تعداد
    1 قلم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    1- لکه‌های چربی یا رنگ، گرد و غبار یا هر موردی که احساس می‌کنید نیاز است را از روی سطوح پاک کنید.

 

خرید برچسب کابینت

تعداد

۱ قلم

جنس

پلاستیک

سایر توضیحات

امروزه با برچسب هاي پشت چسبدار ميتوان زيبايي خانه و محل کار را چندين برابر کرد

خرید برچسب کابینت مدل RA27

 

  • تعداد
    1 قلم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    -طول یک رول 15 متر عرض اش 51 سانتی متر
  • -18 درب کابینت را پوشش می دهد

 

خرید برچسب کابینت مدل datos60

 

  • تعداد
    1 قلم
  • جنس
    مقوا
  • سایر توضیحات
    جنس برچسب از کاغذ
  • یک رول طول 15 متر عرض اش 60 سانتی متر

 

خرید برچسب کابینت طرح چوب روشن هایگلاس

تعداد

۱ قلم

جنس

پی‌وی‌سی – های‌گلاس

سایر توضیحات

این محصول ضد آب و قابل شست و شو است

 

راهنمای خرید برچسب کابینت

راهنمای خرید، بررسی و انتخاب برچسب کابینت

برای اینکه بتوانید هنگام خرید برچسب کابینت انتخابی صحیح و متناسب با نیاز خود داشته باشید بهتر است نکات مهمی را رعایت کنید، این نکات عبارت اند از:

بررسی نیازهای خود

قبل از هر چیزی باید نیاز خود را از خرید برچسب کابینت مشخص کنید. برای مثال به طور دقیق مشخص کنید که برای کدام کابینت‌ها نیاز به خرید برچسب دارید، کابینت‌های آشپزخانه، کمد دیواری اتاق خواب یا پذیرایی. معین کنید که برای کدام فضا و کدام کابینت‌ها میخواهید از برچسب استفاده کنید.

بررسی جنس و نوع کابینت

قبل از خرید، نوع و جنس کابینت خود را مورد بررسی قرار دهید، از آنجایی که کابینت‌ها انواع مختلفی دارد و از جنس‌های متنوعی تولید میشود، باید بدانید که چه نوع برچسبی سازگاری بیشتری با جنس کابینت شما دارد و برای انواع آن قابل استفاده میباشد.

خرید 41 مدل بهترین برچسب کابینت شیک و زیبا

بررسی جنس برچسب کابینت

برچسب کابینت از جنس‌های متنوعی نظیر پلاستیک، پی وی سی و … تولید میشود. جنس برچسب باید کیفیت بالایی برای چسباندن روی سطوح مورد نظر داشته باشد و در برابر عواملی مانند نم و رطوبت مقاومت بیشتری داشته و به راحتی از بین نرود. از میان انواع جنس‌ها، جنس پی وی سی بخاطر دوام بالا بهترین گزینه میتواند باشد.

رنگ برچسب کابینت

قبل از خرید، یکی از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید رنگ برچسب کابینت است، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که متناسب و هماهنگ با رنگ دکوراسیون آشپزخانه باشد و به راحتی با دیگر لوازم آشپزخانه ست شود.

ابعاد و اندازه برچسب کابینت

برچسب‌ها در اندازهای مختلفی تولید میشوند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند، قبل از خرید به دقت ابعاد و اندازه‌ی کابینت‌ها را اندازه گیری کنید و برچسب مورد نیاز خود را در  همان ابعاد و اندازه خریداری کنید. دقت داشته باشید اگر ابعاد بر چسب مناسب کابینت‌ها نباشد هنگام چسابدن دچار مشکل میشوید و هزینه‌های اضافب برایتان در پی خواهد داشت.

طرح برچسب کابینت

برچسب‌ها دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند که هرکدام از این طرح‌ها متناسب برای فضایی میباشند تا دکوراسیون آن را کامل‌تر کنند. ممکن است از بین طرح‌های فراوان انتخاب مناسب آن شما را دچار سردرگمی کند، از این رو باید دقت داشته باشد و طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سبک دکوراسیونتان باشد، اگر طرح انتخابی هماهنگی لازم را با دکوراسیون داخلی آشپزخانه داشته باشد فضایی ایده‌آل و منحصر به فرد خلق میکند.

مقایسه قیمت و کیفیت برچسب

قبل از خرید انواع برچسب‌ها را از نظر قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار دهید، و بخاطر داشته باشید که قیمت تنها عامل مهم نیست بلکه کیفیت ساخت، متریال استفاده شده و تضمینات تولید کننده نیز اهمیت دارند.

ادامه توضیحات

برچسب کابینت برای همه مقاصد

آشپزخانه یکی از پربازدیدترین اتاق‌های خانه است. بنابراین دکوراسیون آن بسیار مهم است. امروزه انواع برچسب کابینت یا روکش کابینت با بالاترین کیفیت موجود ساخته می شوند که مناسب همه سلیقه ها و مقاصد هستند. این بدان معناست که برچسب کابینت سهولت کاربرد عالی، طول عمر بالا و دوام عالی را به ارمغان می آورد. همچنین چنانچه مجدد قصد تعویض آنها را داشته باشید، پس از برداشتن هیچ گونه آسیب یا اثری از خود باقی نمی گذارند.

انواع برچسب کابینت

برچسب کابینت انواع مختلفی دارد و دارای طرح‌ها و رنگهای بسیاری زیادی میباشد، هر کدام از انواع این برچسب‌ها مناسب برای کابینتی طراحی شده‌اند و کاربردهای مختلفی دارند، برخی از انواع پرکاربرد برچسب کابینت عبارت است از:

برچسب کابینت با طرح سنگ مرمر

برخی از برچسب ها مانند استیکر کاشی با طرح سنگی و به ویژه طرح سنگ مرمر تولید می‌شوند به طوری که بعد از چسباندن روی سطوح مانند سنگ مرمر واقعی و طبیعی جلوه میکنند. این نوع برچسب‎ها بسیار شیک و خاص هستند و برای دکوراسیونی با سبک مدرن و لوکسیته بیشترین کاربرد را دارند.

برچسب کابینت طرح چوب

برخی دیگر از برچسب‌ها با طرح چوب ساخته میشوند، این نوع برچسب‌ها نیز بعد از چسباندن روی سطوح مانند چوب طبیعی جلوه میکنند. برچسب کابینت با طرح چوب برای دکوراسیونی با سبک کلاسیک بهترین گزینه میتواند باشد که در فضا احساس گرمی می‌آفریند. این نوع برچسب از پرکاربردترن برچسب‌ها بشمار میرود که طرفداران زیادی دارد.

برچسب داخل کابینت

برچسب داخل کابینت برای بازسازی داخل کابینت مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از این نوع برچسب‌ها باعث میشود داخل کابینت همیشه منظم و تمیز باشد و هنگامی که لوازم زیادی درون آن قرار میدهید هیچ آسیبی نبیند و دوام بالایی پیدا کند. برچسب داخل کابینت برای افرادی که به چیدمان داخل کابینت‌ها حساس‌اند و به تمیزی آن اهمیت بیشتری میدهند بهترین گزینه میتواند باشد.

برچسب کابینت ام دی اف

برچسب کابینت ام دی اف مناسب برای استفاده‌ی کابینت‌هایی است که از جنس ام دی اف تولید شده‌اند، این نوع برچسب‌ها را میتوان به راحتی روی ام دی اف چسباند بدون اینکه نگران باشید کابینت آسیب ببیند.

خرید 41 مدل بهترین برچسب کابینت شیک و زیبا

برچسب کابینت طرح هایگلاس

یکی از برچسب‌های پرکابرد برچسب کابینت طرح‌ها یگلاس میباشد که به برچسب براق نیز معروف هستند. افرادی که به سبک هایگلاس علاقه دارند و میخواهند کابینت‌هایشان ظاهری براق داشته باشد و در فضای آشپزخانه بدرخشند بهتر است بر چسب‌ طرح هایگلاس را انتخلاب کنند.

برچسب پشت سینک ظرفشویی

برچسب پشت سینک ظرفشویی جنسی مقاوم و ضخیم دارد که برای استفاده پشت سینک ظرفشویی تولید میشود تا از رطوبت و نم گرفتن سینک و کابینت‌های ظرفشویی جلوگیری شود. این نوع برچسب‌ها در طرح‌ها و رنگهای مناسب برای سینک ظرفشویی در بازار موجود هستند که بعد از چسباندن خیلی طبیعی و واقعی به نظر میرسند و ظاهری منظم و زیبا به سینک ظرفشویی میبخشند.

برچسب بین کابینتی

برچسب بین کابینتی یا برچسب کاشی زمانی کاربرد دارد که کاشی‌های بین کابینت زیبایی ظاهری خود را از دست بدهند یا آسیب دیده و قدیمی شوند. این نوع برچسب در طرح‌های بسیار زیبای سرامیکی یا استکیر کاشی تولید میشوند که بعد از استفاده بسیار طبیعی و به شکل خود سرامیک جلوه میکنند. زمانی که نمیتوانید کاشی‌های خراب شده بین کابینت را تعویض نمایید میتوانید با خیال راحت از برچسب بین کابینتی استفاده کرده و تازگی خاصی به آشپزخانه خود ببخشید.

لیست قیمت 41 مدل بهترین نظم دهنده‌‌ی کابینت + خرید

برچسب بین کابینتی سه بعدی

برچسب بین کابینتی سه بعدی در طرح‌های سه بعدی ساخته میشوند که جلوه‌ی خاصی به کابینت‌ها میبخشند، سه بعدی بودن این نوع برچسب‌ها باعث جذابیت بیشتر آنها شده و طرحی خیره کننده و قابل توجه را در آشپزخانه ایجاد میکنند.

نوآوری و بازسازی کابینت

ممکن است کابینت ها به دلایلی نیاز به تجدید یا تغییر در طول زمان داشته باشند، برای مثال بنابه دلایلی مانند فرسودگی، رفع نشدن نیازها، عدم تامین سلیقه، قدیمی بودن، نیاز به نوآوری و بازسازی روکش کابینت یا دستگیره کابینت آشپزخانه باشد. برچسب کابینت محصولی مناسب برای رفع این موارد است.

روش نصب برچسب کابینت

دکورسیون را می توان در هر زمان تغییر داد و برایش یک دکوراسیون جدید جایگزین کرد. نصب برچسب کابینت به قدر ی راحت است که همه افراد میتوانند با کمی دقت آن را بچسباند. فقط لازم است لایه محافظ را از چسب داخل جدا کرده و برچسب را با دقت و با در نظر گرفتن قفل کابینت روی سطح پخش کنید.

کابینت قدیمی و خسته کننده آشپزخانه خود را با استفاده از تکنیک دکوری به نام دکوپاژ بازسازی کنید. قبل از چسباندن برچسب کابینت، درها از لولاها جدا شده و سطح از آلاینده ها تمیز می شود. برای این کار شما به غیر از برچسب کابینت به مواد زیر نیاز دارید:

  • قلم مو با موهای باریک
  • کاردک
  • بتونه چوب
  • سمباده
  • حلال

پایان دادن به پانل های جلویی با سنگ زنی درشت و سپس کاغذ سمباده ریز آغاز میشود. سپس کوچک ترین ترک ها به آرامی با بتونه مالیده می شوند. برای صاف و راحت کردن سطح،  ترکیب را در 2 لایه اعمال می‌کنید.

ابتدا اجازه دهید تا به خوبی خشک شود بعد با یک حلال، قطعه کار قبل از اتصال با مواد چربی زدایی میشود، سپس برچسب کابینت با کاردک بطور دقیق و منظم بر روی سطح چسبانده می شود.

حباب‌های هوا که بر روی برچسب کابینت ظاهر میشوند را میتوان با سوزن سوراخ کرد. اگر بار اول امکان استفاده از چسب بدون برآمدگی و چروک وجود ندارد، یک قطعه را جدا کنید و سعی کنید با قطعه جدید کار کنید.

مزایای برچسب کابینت

در مورد مزایای استفاده از برچسب کابینت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استقامت خوب
  • مقاومت در برابر رطوبت و دمای بالا
  • عدم محو شدن در نور مستقیم خورشید
  • روشنایی و درخشش بخشیدن به کابینت‌ها برای مدت طولانی
  • قیمت مقرون به صرفه
  • قابلیت نصب آسان
  • ترمیم نمای آشپزخانه بدون هیچ آسیبی
  • تغییر دکوراسیون آشپزخانه بطور دلخواه
  • دارای انواع طرح‌ها و رنگها

معایب استفاده از برچسب کابینت

  • دارای دوام کمتری نسبت به خود کابینت هستند
  • اگر بطور دقیق و منظم چسبانده نشوند ظاهری زشت به کابینت میبخشند

کاربرد برچسب کابینت

با یک برچسب کابینت ارزان می توانید کابینت خود را با قیمت مناسب تجدید کنید. این محصول در طرح و رنگ های متنوع و همچنین در عرض و طول‌های مختلف موجود است. برای برش بهتر تمام فویل ها در پشت درجه بندی شده اند.

برچسب کابینت را می توان روی تمام سطوح صاف و بدون گرد و غبار اعمال کرد. تمام برچسب های کابینت چسبنده هستند، به این معنی که پس از کندن کاغذ پشتی، برچسب پس از فشار کوتاهی مانند چسب کاغذی به طور خودکار می چسبد. با سشوار می توان این روند را تسریع کرد.

برچسب کابینت مقاوم در برابر حرارت و آب، مقاوم در برابر روغن بوده و به راحتی تمیز می شود. آنها از نظر ابعادی پایدار هستند، به مرور زمان محو نمی شوند و اگر می خواهید دوباره آنها را بردارید، می توانید آنها را با دادن حرارت جدا کنید.

محبوب ترین طرح برچسب کابینت

تزئین آشپزخانه با زیبایی شناسی همیشه مهم است، محبوب ترین طرح‌های برچسب مورد استفاده برای آشپزخانه طرح‌های سنگی و چوبی برچسب میباشد، ممکن است یافتن محصول مناسب برای کابینت‌ها کمی دشوار به نظر برسد، اما در این متن لیستی از بهترین طرح‌های برچسب قرار داه شده که میتوانید با مشاهده آنها برچسب مورد نظر خو را یافته و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آن را خریداری کنید.

برچسب کابینت از کجا بخرم؟

برای خرید برچسب کابینت میتوانید به صورت حضوری به مراکز خرید برچسب کابینت مراجعه کنید و یا بصورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خرید کنید، دقت داشته باشید که فروشگاه‌های بسیاری در این خصوص هم بصورت آنلاین و هم به صورت حضوری وجود دارند فقط قبل از خرید حتما قیمت و کیفیت محصول مورد نظر را مورد مقایسه قرار داه و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت برچسب کابینت

قیمت برچسب کابینت‌ به جنس، اندازه، ابعاد و طرح آن بستگی دارد، از این رو بهتر است انواع آن را از نظر کیفیت و جنس مورد مقایسه و بررسی قرار دهید، سپس متناسب با بودجه‌ای که دارید برچسب مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت رول برچسب کابینت

اگر بخواهید برچسب را بصورت رول بخرید ممکن است مجبور باشید هزینه بالایی بپردازید، قیمت رول برچسب با توجه به جنس، کیفیت و اندازه آن متغییر می‌باشد. اما خرید رول برچسب باعث میشود با خیال راحت از آن استفاده کنید و بدون اینکه نگران تمام شدنش باشید تمامی سطوح را باهم ست کنید.

خرید 41 مدل شلف کابینت بسیار شیک و عالی

خرید برچسب کابینت ارزان

برای خرید برچسیب کابینت میتوانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید و انواع طرح‌ها و رنگهای برچسب را با قیمت و جنس‌های متفاوت مشاهده نمایید. همچنین با مطالعه نظرات کاربرانی که قبل از آن محصول استفاده کرده‌اند، میتوانید تصمیم بهتری در انتخاب خود بگیرید و محصول باکیفیتی را خریداری نمایید.

خرید برچسب کابینت

انواع برچسب کابینت با بالاترین کیفیت را می توانید از سایت ما خریداری کنید. اگر می خواهید آشپزخانه نه تنها زیبا ، بلکه مدرن نیز داشته باشید از انواع محصولات برچسب کابینت سفارش دهید.

نوشته های مرتبط
جدیدترین مطالب بخش نبض بازار
مشاهده تمام مطالب
ایده های دکوراسیون
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه