با نورپردازی نمای ساختمان مشتری بیشتری جذب کنید!

مردم می خواهند اوقات بیشتری از شب را خوش بگذرانند و دوست ندارند این حس خوش، توسط تاریکی شب محدود شود. به همین خاطر روز به روز شاهد ساختمان های نورپردازی شده بیشتری هستیم.

با نورپردازی نمای ساختمان مشتری بیشتری جذب کنید!

اگر نورپردازی ساختمان ها وشهرها به خوبی انجام  شود   می تواند عامل جذب کننده گردشگر   شود  که   منجر به درآمد  اقتصادی  برای  شهرها خواهد شد.

با نورپردازی نمای ساختمان مشتری بیشتری جذب کنید!

نما، اولین فاکتور از هر ساختمان است که نظر هر بیننده‌ ای را به خود جلب می‌کند.

اگر نورپردازی مناسبی برای ساختمان شما وجود نداشته باشد؛ انگار تمامی زحمات و هزینه‌ای که برای ساخت و مصالح نمای ساختمانتان صرف کرده‌اید؛ هدر رفته است.

پس صرف هزینه‌ای مناسب و شایسته برای نور پردازی نمای ساختمانتان کاری اساسی است که به کمک آن می‌توانید ملک خود را راحت تر به فروش برسانید یا اجاره دهید!

نورپردازي مدرن و هوشمند ساختمان

استفاده از نورپردازي مدرن وهوشمند به خلاقانه تر شدن و همچنين به ارتقا کيفيت نماي ساختمان ها در شب کمک به سزايي مي کند. در تکنولوژي نورپردازي مدرن مصرف برق بسيار پايين تر و طول عمر بالاتري نسبت به نورپردازي سنتي دارد.

از قابليت هاي نورپردازي هوشمند   مي توان به قابليت برنامه ريزي آن اشاره کرد. که در هر لحظه نماي جديدي را به بيننده نمايش مي دهد.با نورپردازي مدرن و استفاده از نورهاي رنگي در نماي ساختمان  توجه ناظران زيادي را به خود جلب ميکند. استفاده درست از عناصر نورپردازي مدرن   ميتواند به عنوان عناصر معماري در روشنايي روز نيز کارايي داشته باشند.

با نورپردازی نمای ساختمان مشتری بیشتری جذب کنید!

نورپردازي نماي ساختمان

همان طور که از نگاه يک بیننده ، زيبايي نماي يک ساختمان در طول روز اهميت فراواني دارد،   به همان اندازه در شب، نورپردازي آن ساختمان اهميت ویژه ای پيدا مي کند.  نورپردازي در مکان هاي مختلف اصول و روش هاي خود را دارد. از نورپردازي در نماي ساختمان ، هتل ها، بناهاي تاريخي، موزه ها و نمايشگاه ها. متخصص نورپردازي علاوه بر محل قرار گيري چراغ ها، به نوع آنها، شدت نوري که دارند و رنگي که توليد مي کنند هم توجه دارد و سعي در ايجاد توازن بين محيط و منبع نور  دارد. همچنين يکي ديگر از مشکلات اين زمينه عدم تداخل نورهاي يک محيط با محيط هاي اطراف آن است. مثلاً نورپردازي نماي يک ساختمان نبايد باعث آزار و اذيت ساکنان آن شود و بايد به نحوي ورود نور به داخل ساختمان گرفته شود. امروزه تنوع و توان نور دهي چراغ ها آنقدر زياد شده که در حقيقت مشکلی    در تهيه و تامين نور نيست. بلکه تنظيم منابع نوري براي ايجاد محيط مناسب مسئله اصلي ست.

آمارها بر اساس سليقه مشتريان، همواره حاکي از آن است که استفاده از منابع نوري با رنگ هاي سرد، بيشتر از رنگ هاي گرم بين مردم طرفدار دارد.

در نور پردازي راه پله ها، براي اينکه در شب مشکلي براي قدم زدن نداشته باشيد مي توان از نورپردازي هاي سطحي در زير پله ها استفاده کرد. در اين مورد شيلنگ نوراني بهترين گزينه است.

شما مي توانيد با استفاده از نورپردازي يک محيط خسته کننده را به محيط آرامش بخش تبديل کنيد.

هر ساختمان تجاری موفق نه تنها به جذابیت نیاز دارد بلکه باید در عملکرد و نشان دادن شاخصه های ساخت و ساز از جمله نورپردازی بسیار موفق عمل کند. بسیاری از پیمانکاران ساخت وساز مجتمع های تجاری بر این عقیده هستند که هنر نورپردازی، اصلی کلیدی در موفقیت و اعتبار یک مجتمع تجاری است که باید بر پایه اصولی کاملاً استاندارد پایه ریزی شود.

بهترین   ابزار برای نورپردازی نما ، استفاده از لامپ های ال ای دی است.

چه از نظر طول عمر لامپ‌های LED  و چه از نظر هزینه پایین

لامپ‌های LED این توانایی را دارند که نور بیشتری منتشر کنند  و کیفیت بالا لامپ‌های LED وضوح بیشتری به دست می‌دهند.

نورپردازی منزل ویلایی

نور پردازی   خانه ویلایی،   دارای کارکرد زیباشناختی بوده و خانه را به یک فضای دلنشین تبدیل می کند . بدیهی است که وجود نور مناسب در یک فضا، احساس ترس یا ابهام افراد را از بین می برد. توجه داشته باشید گرم یا سرد بودن رنگ نور و کم یا زیاد بودن قدرت آن، نقش مهمی در احساس راحتی یک فضای مشخص در منزل ویلایی دارد. برای مثال، بهتر است برای اتاق یا بخش غذاخوری از نور ملایم و گرم و برای حمام، از نوری با ولتاژ پایین استفاده شود.

با نورپردازی نمای ساختمان مشتری بیشتری جذب کنید!

نورپردازی رستوران

-سبک رستوران،مدرن یا کلاسیک؟مسئله این است

یک رستوران مدرن و شیک از چراغ های روشنایی و نورپردازی امروزی استفاده می کند و یک رستوران با فضایی قدیمی و نوستالژیک نورپردازی رومانتیک و کلاسیک را انتخاب می کند .

گاهی اوقات با وجود یک غذای خوش طعم ،سرویس خوب و رفتار مودبانه کارکنان دیگر رغبتی به حضور دوباره در یک رستوران ندارید،زیرا شاید مکان مورد نظر بعضی از المان های مثبت یک رستوران خوب را رعایت کرده و داشته باشد اما فاقد یک نورپردازی مناسب است و با نورپاشی غیر اصولی خود به ذهن و روان شما آرامش نداده است. تحقیقات نشان داده است عدم وجود یک نورپردازی درست و اصولی در رستوران موجب شده است بیشتر مشتریان رستوران را زود ترک گفته و تمایلی به بازگشت و حضور دوباره نداشته باشند.

در نورپردازی داخلی رستوران ها از نور رنگی مانند نور سبز،قرمز و یا ابی استفاده نکنید!

نورپردازی رنگی ،رنگ واقعی وسوسه انگیز غذا و اشتهای مشتری را از بین می برد، اما اگر به خاطر رنگ برند یا لوگو و یا رنگ های به کار رفته در دکوراسیون میل به استفاده از نور های رنگی دارید یا با رنگ های دیگر تلفیقش کنید یا از آن در نورپردازی تزیینی استفاده کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟