انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

اینکه انواع دکوراسیون داخلی در کرج را بشناسید به شما کمک می کند تا سبک دلخواه خود را پیدا کنید و بدانید چه سبک با چه تجهیزاتی را دوست دارید و از چه سبکی بیزار هستید.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی در خانه ها به زیبایی خانه یا ویلا افزوده است هر چه قدر که یک خانه از سبک دکوراسیون منظمی برخوردار باشد آرامش در آن خانه بیشتر است.

شاید نتوانید سبک مورد نظر خود را پیدا کنید و یا نخواهید هزینه ای برای تجهیزات و اثاثه پرداخت کنید به همین خاطر کمک گرفتن از یک طراح خوب و مجرب باعث می شود که هم هزینه به جایی پرداخت کنید و هم با سبک دلخواه خود آشنا شوید. در ادامه انواع دکوراسیون داخلی را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد:

سبک دکوراسیون مدرن

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

به طراحی دکوراسیونی که در آن فقط تجهیزات جدید و تازه ابداع شده را ببینید سبک دکوراسیون مدرن می گویند این سبک سعی بر این دارد که افراد به سمت جدیدترین المان ها و خلوت ترین طراحی بروند.

یکی از مواردی که در خانه های مدرن و بازسازی شده به سبک مدرن دیده می شود پنجره های بزرگ و سر تا سری است زیرا در سبک مدرن باید انعکاس فضای بیرون در داخل ایجاد شود.

طراحی مدرن در کرج از انواع دکوراسیون داخلی در کرج هست که بسیار پرطرفدار و پر تقاضا است. این سبک علاوه بر خانه در اداره و مکان های تجاری نیز دیده می شود.

سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک از زیباترین طراحی دکوراسیون داخلی در کرج هست که در آن از هرگونه زیاده روی در استفاده از اثاثه و تجهیزات جلوگیری می شود این سبک در کشور های خارجه نیز رواج دارد.

یکی از تجهیزاتی که نقش شفافی در خانه های نئوکلاسیک دارد طراحی درست مبلمان است. مبلمان در این سبک باید به سبک کلاسیک و قدیمی باشند این مبل ها در همه فروشگاه ها با قیمت های متفاوت وجود دارد.

استفاده از گل و گیاهان طبیعی، سقف ساده، پارکت، دیوارکوب های هندسی و… از جمله تجهیزات سبک دکوراسیون نئوکلاسیک است که رعایت هر یک ضروری است.

سبک دکوراسیون مینیمال

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

دکوراسیون داخلی در کرج به سبک مینیمال مناسب افرادی است که از شلوغی و زرق و برق در خانه بیزار هستند و به دنبال رنگ های خنثی و دکوراسیون ساده اند.

نور و لامپ در سبک مینیمال در اولویت است هر چه نور طبیعی تر باشد آن سبک بیشتر به مینیمال نزدیک تر هست برای مثال استفاده از لوستر تحت هیچ شرایطی درست نیست ولی استفاده از هالوژن خالی از عیب است.

در سبک دکوراسیون مینیمال سعی بر این هست که از کمترین و روشن ترین تجهیزات استفاده شود رنگ سفید در این سبک به وفور در خانه های مینیمال دیده می شود. فراموش نکنید که آرامش بخش ترین و خلوت ترین سبک، مینیمال است.

سبک دکوراسیون ساحلی

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

شاید دکوراسیون ساحلی کمتر در ایران دیده شود اما ما برایتان این سبک را توضیح می دهیم چرا که بسیار زیبا و کاربردی است و اگر از آن بهره مند شوید به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

همانطور که از اسم این سبک پیداست تلاش بر این است که از تجهیزات دریایی و ساحلی در آن استفاده شود مثل صدف و.. البته رنگ آبی و سفید در این سبک بیشترین نقش را دارند.

مبلمان راحتی، استفاده از چوب، صدف و… از مواردی هستند که در سبک ساحلی دیده می شوند این سبک در دکوراسیون داخلی در کرج تا به الان هیچ مخالفی نداشته و اکثرا به این سبک علاقه دارند.

سبک دکوراسیون صنعتی

انواع دکوراسیون داخلی در کرج که حتما باید بشناسید

در دکوراسیون داخلی در کرج، سبک صنعتی بیشتر در اداره و مغازه ها دیده می شود و از زیباترین سبک هاست که هم هزینه کمتری در بر می گیرد و هم دردسر کمتری نیز دارد.

سبک دکوراسیون صنعتی تلفیقی از سبک قدیم و جدید است یعنی به کارگیری اجزای قدیمی در کنار اجزای جدید که بتوان از آن بیشترین استفاده را کرد.

آجر و بتن، چوب و فلز، رنگ های خنثی، دکور و مبل قدیمی، تابلو نقاشی و یا قاب عکس، لوله و اتصالات نمایان و… از مواردی است که باید در سبک دکوراسیون صنعتی دیده شود شاید به نظر جلوه خوبی نداشته باشند اما در کنار هم با کمک یک طراح خوب بهترین سبک است.

ایملک، وبسایتی برای طراحی دکوراسیون در کرج که باید با آن آشنا شود

همانطور که گفتیم کمک گرفتن از یک طراح خوب باعث می شود که به ایده آل های خود در طراحی دکوراسیون داخلی در کرج برسید یکی از بهترین سایت ها که در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری دارد، ایملک است.

وبسایت ایملک دارای طراحان برتر و کارآزموده ای است که در سال های اخیر رضایت اغلب افراد را جلب کرده است و به عنوان بهترین سایت طراحی دکوراسیون بسیار سرشناس است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟