اندامی رویایی با عمل پیکر تراشی

عمل پیکر تراشی یکی از پر طرفدارترین جراحی های لاغری است که امروزه طرفداران بی شماری پیدا کرده است. آنگاه که از رژیم و ورزش و روش های رایج هیچ چیزی عایدتان نمی شود، پیکر تراشی کور سوی امیدی است که شما را به اندام دلخواهتان می رساند. بله؛ شما هم می توانید لباس های ایده آلتان را بپوشید و بدون ناراحتی از آویزان شدن شکم و پهلوهایتان در جمع های دوستانه حاضر شوید. یک بدن زیبا حق شما است، حقتان را از زندگی بگیرید!

چاقی و چربی ذخیره شده به ویژه در شکم و پهلوها یکی از آزار دهنده ترین مشکلاتی است که گریبان گیر افراد زیادی شده و زیبایی ظاهری آن ها را به شدت کاسته است. این مشکلات تنها زیبایی ظاهر را نمی دزدند، بلکه به مرور زمان باعث بروز مشکلات و بیماری های متعدد و متنوعی شده و فرد را به دردسر می اندازند. چاره چیست؟ چه باید کرد؟

اولین اقدام برای مبارزه با چربی پهلو و شکم و سایر نقاط بدن روی آوردن به فعالیت های ورزشی منظم و رژیم غذایی متعادل می باشد. اما متاسفانه تعداد کمی از افراد خوش شانس هستند و از طریق این اقدام به نتیجه مطلوب خود دست پیدا می کنند. حتی بسیار دیده شده است که عده ای از افراد امکان انجام فعالیت های فیزیکی و بدنی را نداشته و از کاهش وزن بدین روش نا امید هستند.

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که رویای لاغری را در سر می پرورانید، اما با رژیم و ورزش به نتیجه نرسیده اید، ما به شما عمل پیکر تراشی را پیشنهاد می دهیم. با عمل پیکر تراشی رسیدن به اندام ایده آل دیگر یک رویا نیست!

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که عمل پیکر تراشی چگونه عملی است؟ در ادامه پاسخ گوی تمامی سوالات شکل گرفته در ذهنتان خواهیم بود. با ما همراه باشید.

اندامی رویایی با عمل پیکر تراشی

  • عمل پیکر تراشی؛ تعبیر رویای دست نیافتنی لاغری!

همان گونه که تا بدین جا متوجه شدیم، عمل پیکر تراشی بهترین روش برای رهایی از شر چربی های موضعی و مقاوم بدن و دستیابی به ظاهری عضلانی و زیبا می باشد.

عمل پیکر تراشی که از آن تحت عنوان لیپوماتیک نیز یاد می شود، یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی امروزی است که با هدف از بین بردن چربی های اضافی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در طی این عمل چربی ها به طور فیزیکی و بدون درد و خونریزی از بین رفته و سایز و ظاهر بدن به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

آیا به دنبال رینوپلاستی بینی خود هستید؟

با مراجعه به سایت چهره نگار و تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان در زمینه رینوپلاستی بهره مند شوید.با اعتماد به ما زیبایی خود را دو چندان کنید…

  • یک خبر خوش برای آنان که از بیهوشی هراس دارند!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که لیپوماتیک نیازی به بیهوشی نداشته و این عمل پر طرفدار در کلینیک های دارای مجوز و معتبر به صورت سر پایی انجام می شود. 3 الی 7 روز پس از انجام عمل پیکر تراشی نیز می توانید به کلیه امور خود رسیدگی نمایید. چه چیزی بهتر از این؟!

آیا می دانید از عمل پیکر تراشی برای لاغری کدام قسمت های بدن می توان استفاده کرد؟ نمی دانید؟ مشکلی نیست، ما این جاییم تا پاسخ گوی سوالات شما باشیم.

  • با عمل پیکر تراشی به جنگ چربی های کدام قسمت های بدن می توان رفت؟

شما با استفاده از عمل پیکر تراشی می توانید چربی های موجود در کمر، شکم، باسن، لگن، پهلوها، خط گردن و قسمت پایین چانه، ران ها، بازوها، قفسه سینه و حتی داخل زانوها را از بین برده و به ظاهر ایده آل خود دست پیدا کنید.

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر می کند، نحوه انجام عمل لیپوماتیک است. آیا شما هم دوست دارید با چگونگی انجام این عمل آشنا شوید؟! تا پایان همراهمان باشید.

اندامی رویایی با عمل پیکر تراشی

  • نحوه انجام عمل پیکر تراشی

در نخستین گام از عمل پیکر تراشی با استفاده از یک دیامتر 2 الی 5 میلی متری سوراخی در عضو مورد نظر ایجاد می نمایند. سپس دستگاه را از طریق سوراخ ایجاد شده وارد بافت های چربی نموده و با استفاده از امواج فرابنفش به از بین بردن چربی ها می پردازند. لازم به ذکر است که به همراه دستگاه محلولی به منظور بی حسی و جلوگیری از خونریزی به داخل بدن تزریق می شود. در پایان چربی های اضافی بدن و محلول بی حس کننده از طریق سوراخ از بدن خارج شده و شما به همین راحتی و بدون دردسر لاغر می شوید!

لازم به ذکر است که دستگاه به کار گرفته شده در این روش دارای یک سیستم ایمنی فعال می باشد که در زمان برخورد با بافت های چربی متوقف می گردد. همین امر موجب شده است که پارگی اعضای بدن و سوختگی پوست در عمل لیپوماتیک به کمترین مقدار خود برسد. دیگر نگران چه هستید؟!

با بیان مزایای عمل پیکر تراشی تیر آخر را زده و به نگرانی هایتان در این زمینه پایان خواهیم داد. خودتان را برای دستیابی به یک اندام هالیوودی آماده کنید!

آیا به دنبال عمل جراحی لیزیک چشم خود هستید؟

روی ما حساب کنید.در کلینیک چهره نگار لیزیک چشم شما توسط برترین پزشکان کشور انجام میپذیرد.جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت به سایت چهره نگار مراجعه نمایید.

  • مزایای عمل پیکر تراشی

یکی از مهم ترین مزایای عمل پیکر تراشی یکپارچگی چربی های زیر پوست می باشد. در این جراحی پر طرفدار شما خیلی زود و در عرض دو هفته به اندام ایده آل خود خواهید رسید. افرادی که قصد روی آوردن به عمل پیکر تراشی دارند، باید بدانند که در این روش پوست شل نشده و پس از تخلیه چربی خود به خود جمع می شود. تورم و ترشحات بعد از عمل پیکر تراشی در مقایسه با سایر جراحی های انجام شده در راستای دستیابی به اندام ایده آل بسیار ناچیز بوده و احتمال بروز عفونت بسیار کم است.

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، عمل پیکر تراشی بدون نیاز به بیهوشی بوده و از همین رو بسیار مناسب افرادی است که از بیهوشی هراس دارند. امبولیسم چربی در روش مذکور به طور قابل توجهی پایین است. به گونه ای که تاکنون هیچ موردی در این زمینه گزارش نشده است.

از دیگر مزایای لیپوماتیک می توان به کم بودن خستگی و آسیب های جسمی این روش در مقایسه با سایر روش های موجود اشاره کرد. در کل می توان گفت که لیپوماتیک یک روش امن، موثر، آسان و کم هزینه با بهبودی سریع می باشد.

  • معایب عمل پیکر تراشی

این عمل نیز همچون سایر عمل های جراحی لاغری ضمن برخورداری از مزایای متعدد، معایبی نیز دارد. از جمله مهم ترین معایب لیپوماتیک می توان به کبودی شدید تا چند هفته، تورم تا حداکثر 6 ماه، ترومبوفلبیت، عدم تقارن در فرم دهی بدن در صورت پایین بودن قابلیت کشسانی پوست، بی حسی، در موارد نادری عفونت، آمبولی ریه و… اشاره نمود.

جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار به نشانی https://clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟