از آموزش ادمینی اینستاگرام تا استخدام در دیدوگرام!

ادمین شدن در اینستاگرام امروزه یکی از رایج‌ترین عناوین شغلی محسوب می‌شود که احتمالا شما هم درباره آن شنیده‌اید. ما در حال حاضر در عصر تکنولوژی و دیجیتال زندگی می‌کنیم که یعنی تمامی زندگی ما، از تفریحات گرفته تا کارهای جدی، همه و همه به نوعی دیجیتالی شده‌اند. به همین دلیل هم اصلا عجیب نیست که بشنویم شخصی از طریق ادمین شدن در صفحات اجتماعی، امرار معاش می‌کند. نه‌تنها شنیدن چنین عنوان شغلی عجیب نیست، بلکه یکی از بهترین و راحت‌ترین مشاغل هم برای هرکسی به‌حساب می‌آید.

در این شغل، شما بدون نیاز به آنکه حتی یک قدم از خانه خود دور شوید و گاها حتی در اتاق خواب خود، کار می‌کنید و بسته به مهارت خود، حقوق خوبی هم به‌دست می‌آورید. در حقیقت ادمینی اینستاگرام، هیچ سختی ندارد و فقط دو چیز در آن حائز اهمیت است:‌ 1) به این کار علاقه قلبی داشته باشید. 2) ذاتا خلاق باشید و از خلاقیت خود استفاده زیادی کنید. پس اگر شما هم از این دو فاکتور اساسی بهره‌مند هستید، می‌توانید به کار ادمینی به‌عنوان یک حرفه جدی فکر کنید. اما چطور می‌توان این کار را شروع کرد؟

از آموزش ادمینی اینستاگرام تا استخدام در دیدوگرام!

با یک تیر دو نشان بزنید!

معمولا افراد می‌توانند با انجام تحقیقات مختلف چه به صورت آنلاین و چه حضوری، انواع آموزش‌های تخصصی در رابطه با ادمین شدن را پیدا کنند. در هر صورت ما ادمین های متفاوتی داریم، از ادمین تولید محتوا گرفته تا ادمین ثبت سفارش و فروش در دایرکت و… این آموزش‌ها هم شاید در پکیج‌های مختلف به گونه‌های مختلفی ارائه شوند، اما همه آن‌ها از اصول اولیه یکسانی برخوردارند. البته قیمت آن‌ها هم متفاوت است و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی، تحقیقات کامل خود را انجام داده باشید. اما بیایید برخی از این اصول را با هم بررسی کنیم.

از آموزش ادمینی اینستاگرام تا استخدام در دیدوگرام!

اصول ادمین شدن!

شما می‌توانید حتی با چند سرچ ساده، به تمامی اصول ادمینی اینستاگرام دست پیدا کنید. گرچه که بدین ترتیب، اطلاعات جسته و گریخته‌ای پیدا می‌کنید که وظیفه تنظیم و ترتیب آن‌ها بر عهده خودتان است. به همین دلیل هم در وهله اول به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در صورت امکان، از پکیج‌های آموزشی استفاده کنید تا تمامی اصول را به روش و ترتیب درست، یاد بگیرید. اما بیایید به برخی از این اصول به‌صورت کلی بپردازیم:

  • آشنایی با قوانین اینستاگرام

شاید این بخش یکی از مهم‌ترین اصول ادمین شدن باشد. اینستاگرام هم مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، از قوانین و شرایط خاص خود بهره‌مند است که در صورت عدم رعایت آن‌ها، از سوی این شبکه اجتماعی، جریمه می‌شوید. تجربه نیز به ما ثابت کرده است که این شبکه اجتماعی اصلا از این نظر شوخی ندارد و به‌راحتی صفحه شما را از دسترس خارج می‌کند. پس در وهله اول، باید بدانید که چه کارهایی می‌تواند یک صفحه را به خطر بیاندازد.

  • روش کار با بخش‌های مختلف اینستاگرام

یکی از اصول بدیهی دیگر! قطعا باید به‌عنوان ادمین یا همان مدیر یک صفحه، بدانید که هرکدام از بخش‌های اینستاگرام دقیقا به چه کاری می‌آیند و چه کمکی به یک صفحه می‌کنند. تمامی بخش‌های پلتفرم اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کمک یکدیگر، یک صفحه را به اوج موفقیت برسانند. پس باید به تمامی آن‌ها تسلط کامل داشته باشید.

  • توانایی تولید انواع محتوا

همان طور که در استفاده روزمره خود نیز متوجه شده‌اید، اینستاگرام به یک نوع محتوای تنها محدود نیست و انواع مختلفی از محتوا را در قالب‌های:‌ پست، استوری، ریلز، آی جی تی وی، لایو و… به شما عرضه می‌کند. همین تنوع قالب‌های محتوایی، شاید هرکسی را در انتخاب و استفاده از آن‌ها، گیج کند. اما شما به‌عنوان ادمین یک صفحه باید به‌طور کامل بر روی هرکدام از آن‌ها تسلط داشته باشید تا بدانید که در چه زمانی و به چه صورت، از هرکدام از آن‌ها استفاده کنید.

از این اصول که بگذریم، اصول و قواعد بسیار بیشتری هم در زمینه کار با اینستاگرام به‌عنوان یک ادمین وجود دارد. اشخاص دیگری همچون تولیدکنندگان محتوا و یا افرادی که بیشتر وظایف تولید محتوای بصری را بر عهده دارند، همه و همه باید با این اصول آشنا باشند. اما از همه بیشتر، این وظیفه یک ادمین است که بر آن‌ها تسلط کامل داشته باشد و بداند که چطور آن‌ها را برای موفقیت یک صفحه به کار گیرد. البته قبل از تمام این اصول، پایه‌ترین مهارت یک ادمین، برقراری ارتباط درست با مخاطبین است که باید پیش از هرچیز آن را به یاد داشته باشد.

چطور مهارت‌های ادمین بودن را یاد بگیریم؟

همان طور که گفتیم، مهارت‌های ادمین بودن تنها به موارد گفته‌شده محدود نمی‌شود و یک ادمین خوب باید مهارت‌های دیگری همچون: راه‌های بیشتر و بیشتر کردن دنبال‌کنندگان، نکات دقیق مربوط به استفاده از هشتگ‌های تخصصی، چگونگی انجام تبلیغات در اینستاگرام و ده‌ها مهارت دیگر را هم به‌خوبی بلد باشد. اگر شما هم به‌دنبال بهترین مسیر برای ادمین شدن هستید، دیدوگرام اینجاست تا به شما کمک کند!

از آموزش ادمینی اینستاگرام تا استخدام در دیدوگرام!

از یادگیری تا کار با دیدوگرام!

دیدوگرام، اولین و تخصصی‌ترین پلتفرم برای ادمین‌هاست! چه ادمین باشید و چه بخواهید به‌تازگی ادمین شوید، دیدوگرام تماما در اختیار شماست و شما را در این راه لذت‌بخش، همراهی می‌کند. پکیج‌های دیدوگرام از صفر تا صد ادمین شدن را با ساده‌ترین زبان به شما آموزش می‌دهند. اگر باور ندارید، می‌توانید به‌راحتی به سایت و پلتفرم ادمینی دیدوگرام به آدرس didogram.com سر زده و نظرات افرادی را که از آموزش‌ها استفاده کرده‌اند بخوانید تا معجزه این پکیج‌ها را بهتر متوجه شوید. این پکیج‌ها به شما یاد می‌دهند که به‌راحتی از درون خانه و فقط با یک گوشی، کسب درآمد کنید.

البته مزایای یادگیری ادمینی اینستاگرام از طریق دیدوگرام به همین جا محدود نمی‌شود. دیدوگرام حتی پس از دادن آموزش‌های لازم به شما، تنهایتان نمی‌گذارد! شما نه‌تنها با این پلتفرم یاد می‌گیرید که چطور یک ادمین حرفه‌ای باشید، بلکه می‌توانید به محض یادگیری تمام دوره‌ها، به عنوان ادمین حرفه ای و متخصص پیج اینستاگرام استخدام شوید. یک تیر و دو نشان! هم تمام نکات موردنیاز خود را آموزش ببینید و هم شروع به کار کنید و بیشترین درآمدها را داشته باشید!

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟