چرا سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

 ظروف گرانیتی بخریم؟ چند سالی است که تبلیغات گسترده‌ای در مورد انواع سایز قابلمه‌ گرانیتی در بازار دیده می‌شود و افراد را به خرید این نوع قابلمه ترغیب می‌کنند.

چرا سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

یکی از دغدغه‌های آشپزها و افرادی که در خانه آشپزی می‌کنند انتخاب ظروف مناسب برای آشپزی است. تنوع بسیار زیاد بازار لوازم خانگی در زمینه ظروف پخت و پز و انواع نکات و حرف و حدیث‌ها در مورد لوازم مختلف، گاهی هنگام انتخاب ظروف باعث سردرگمی خریدار می‌شود. ظروف پخت و پز در بازار با انواع جنس‌ها مانند تفلون، استیل، سرامیک، رویی و گرانیتی وجود دارند و هر کدام در برندها، اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف قابل دسترسی هستند. در این میان، چند سالی است که تبلیغات گسترده‌ای در مورد انواع سایز قابلمه‌ گرانیتی در بازار دیده می‌شود و افراد را به خرید این نوع قابلمه ترغیب می‌کنند. در این مطلب سعی می‌کنیم در مورد مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی و خصوصیات این نوع ظروف توضیحاتی ارائه کنیم.

جنس قابلمه‌ گرانیتی از چیست؟

حساسیت در مورد جنس پوشش داخلی قابلمه زمانی شدت گرفت که نکاتی در مورد سرطان‌زا بودن بسیاری از روکش‌ها مطرح شد و این موضوع مردم را به تحقیق بیشتر برای خرید ظروف واداشت. بعد از رونق گرفتن قابلمه‌های چدنی و سرامیکی، حالا چند سالی است که در فروشگاه‌های لوازم خانگی قابلمه‌هایی با پوشش گرانیتی به چشم می‌خورد. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که قابلمه‌های گرانیتی از جنس سنگ گرانیت ساخته شده‌اند اما در واقع این‌‌گونه نیست. قابلمه‌های گرانیتی عموما از جنس چدن یا تفلون ساخته شده‌اند که یک روکش لعابی مرغوب یا آلومینیوم با دانه‌های سرامیک روی آن را پوشانده و این ظروف را نچسب کرده‌اند. درست برخلاف قابلمه‌های تفلون که به مرور زمان و با کشیده شدن قاشق به آن، تکه‌های تفلون جدا شده و خطرات زیادی را برای سلامتی ایجاد می‌کرد، پوشش داخلی قابلمه گرانیتی با رعایت طرز صحیح استفاده معمولا جداشدنی نیست. با وجود حرارت بالا و استفاده از قاشق هم این پوشش، مضر نبوده و در طعم و رنگ غذا نیز تغییری به‌وجود نخواهد آورد. همین موضوع افراد را به استفاده از قابلمه گرانیتی ترغیب می‌کند. برای خرید سرویس قابلمه ارزان می‌توان به سایت فروشگاه بخشی مراجعه و انواع قابلمه گرانیتی را در این سایت مشاهده کرد.

چرا سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

رنگ‌های زیبای قابلمه‌های گرانیتی برای خرید جهیزیه عروس مناسب هستند.

مزایا و معایب قابلمه گرانیتی

برای خرید هر وسیله‌ای بهتر است ابتدا در مورد ویژگی‌های خوب و بد آن وسیله اطلاعات لازم را کسب کنیم تا هنگام خرید، تحت تاثیر تبلیغات رنگارنگ قرار نگرفته و بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم. هنگام خرید قابلمه گرانیتی نیز خوب است که به مزایا و معایب آن دقت کنیم.

مزیت‌های قابلمه گرانیتی

  • قابلمه‌ گرانیتی وزن کمی نسبت به بسیاری دیگر از قابلمه‌ها، به‌خصوص قابلمه‌های چدنی دارد. این مورد یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این نوع قابلمه‌هاست که حمل و نقل و نگهداری آن‌ها را آسان کرده است.
  • به دلیل نوع متریال به‌کار رفته در پوشش داخلی، قابلمه گرانیتی کاملا نچسب بوده و برای طبخ غذا در آن به روغن کمی نیاز است.
  • تمیز کردن سطوح قابلمه گرانیتی بسیار راحت است. با استفاده از یک ابر نرم به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. علاوه بر اینکه بسیاری از آن‌ها را می‌توان در ماشین ظرفشویی نیز شستشو کرد.
  • جنس مواد به‌کار رفته در این قابلمه‌ها، هیچ ضرری برای سلامتی افراد ندارد و از این جهت یک محصول سلامت است که با خیال راحت می‌توان در آن انواع غذا را تهیه کرد.
  • قابلمه‌های گرانیتی نسبت به دیگر انواع موجود در بازار، قیمت مناسبی دارند و به‌راحتی می‌توان به هنگام خرید، سرویس قابلمه گرانیتی ارزان‌ را در ابعاد مختلف پیدا کرد. در سایت بخشی، انواع مختلفی از این نوع قابلمه را در رنگ‌های مختلف و با قیمت خوب می‌توان یافت.
  • به دلیل نوع ساخت این ظروف، حرارت به‌خوبی در سراسر قابلمه پخش شده و در زمان پخت غذا تاثیر خوبی دارند.
  • ظروف گرانیتی قابلیت استفاده در فر و ماکروویو را نیز دارند.
  • برندهای مختلف تولید ظروف، انواع سرویس قابلمه جهیزیه ارزان را برای لوازم آشپزخانه عروس در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید کرده‌اند که تنوع آن بیشتر از محصولات دیگر است.

چرا سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

معایب قابلمه گرانیتی

  • ضخامت کم قابلمه گرانیتی، با اینکه به‌خوبی حرارت را به تمام ظرف پخش می‌کند اما باعث شده که این گرما به‌سرعت هم از بین برود.
  • روکش داخلی قابلمه گرانیتی با ضربه و کشیدگی قاشق به سرعت از بین می‌رود و با اینکه ضرری برای سلامتی ندارد اما ظاهر قابلمه زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. به همین دلیل باید از آن به‌خوبی مراقبت کرد و از قاشق تفلون یا چوبی استفاده کرد.

چرا سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

سرویس قابلمه‌های گرانیتی در تعداد مختلف در سایت بخشی قابل خریداری هستند.

نگهداری قابلمه‌های گرانیتی

وقتی صحبت از خرید سرویس قابلمه گرانیتی ارزان می‌شود، بسیاری گمان می‌کنند که ممکن است ظروف با قیمت مناسب، جنس خوبی نداشته باشند. اما در مورد قابلمه گرانیتی این‌گونه نیست. همانطور که گفتیم، پوشش داخلی قابلمه‌های گرانیتی، کیفیتی بسیار خوب دارد که باعث شده شستشوی این ظروف سخت نباشد. با یک ابر یا اسکاچ نرم به‌راحتی می‌توان باقیمانده غذا را از روی این قابلمه‌ها پاک کرد. بسیاری از انواع سرویس گرانیتی، حتی مدل‌های ارزان‌قیمت قابلمه گرانیتی، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. قابلمه گرانیتی را نباید مدت زمان طولانی روی حرارت قرار داد. از طرف دیگر بهتر است برای محافظت بیشتر از این ظروف، از قاشق چوبی یا تفلون برای برداشتن یا هم‌زدن غذا استفاده کرد. یک نکته دیگر که البته بهتر است در مورد انواع قابلمه با جنس‌های مختلف رعایت کرد، جلوگیری از داغ شدن زیاد از حد قابلمه خالی است. این کار عمر مواد پوشش داخلی را کم خواهد کرد. به‌علاوه باید از گرم و سرد کردن ناگهانی قابلمه و افتادن آن بر روی زمین نیز جلوگیری کرد. پیشنهاد ما به شما برای تهیه سرویس قابلمه گرانیتی با کیفیت خوب و قیمت ارزان مراجعه به فروشگاه اینترنتی بخشی و بازدید از انواع سرویس قابلمه گرانیتی و خرید سرویس قابلمه ارزان از این سایت است.

از اینکه تا پایان مطالب همراه ما بودید متشکریم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟