فرش ارزان قیمت

با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی محصولات مختلف، خرید فرش ارزان در بازار فرش، اولین هدف برای خریداران فرش ماشینی می باشد. در زمان خرید فرش ارزان باید به کیفیت الیاف، بافت آن توجه ویژه ای داشته باشید تا در کنار قیمت پایین، طول عمر خوبی نیز داشته باشد. اگر در پی خرید فرش ارزان مستقیم از کارخانه فرش کاشان هستید، کارخانه فرش کوروش یکی از تولید کنندگان انواع فرش با کیفیت با قیمت کارخانه و ارزان تر از سطح شهر می باشد. انواع فرش ارزان قیمت در تراکم و طرح های مختلف در سایت فرش کوروش قابل خریداری می باشد. ما در این مقاله به شما درباره خرید فرش ارزان قیمت صحبت خواهیم کرد.

فرش ارزان قیمت

ویژگی های فرش ارزان

یعنی مثلا در یک فرش ۱۲متری بجای ۳۷ کیلو نخ اکریلیک ۳۳ کیلو و کمتر استفاده میکنند در نتیجه قیمت تمام شده فرش هم ارزان میباشد. این دسته از فرشهای که به عنوان فرش ارزان قیمت شناخته میشود فرشهای خوبی هستند و برای کسانیکه نمیتوانند پول بیشتری هزینه کنند بسیار مناسب است .فرش ارزان قیمت طرح مهبد در رنگبندی سرمه ای مطابق شکل زیر ،بسیار زیبا و خوش رنگ میباشد که در طرح ۷۰۰ شانه بسیار شبیه اصل ۷۰۰ شانه میباشد که تشخیص آن سخت میباشد. فرش ارزان قیمت از کجا بخرم سوال خیلیهاست بهترین گزینه فرش ارزان قیمت ارایه شده سایت بست بافت میباشد ، که فرش ارزان قیمت و فرش باکیفیت را ارایه میدهد.

فرش ارزان قیمت

فرش ارزان قیمت ارمان

فرش ارزان قیمت

فرش ارزان قیمت کارینا

فرش ارزان قیمت

فرش ارزان قیمت سرمه ای

یکی از موارد مهم و مطرح شده در خرید فرش ارزان، کیفیت فرش می باشد. حتما خریداران مایل هستند در کنار پرداخت پول کمتر، از کیفیت فرش نیز مطمئن باشند. به طور کلی در قیمت فرش ماشینی موارد بسیاری موثر است.

بیشترین عامل تاثیرگذار در قیمت فرش، جنس نخ آن است. امروزه در بافت بیشتر فرش های ماشینی از نخ اکریلیک یا نخ های پلی استری استفاده می شود. فرش های اکریلیک قیمت بالاتری نسبت به فرش های پلی استری دارند. دلیل این عمر نیز کیفیت بالای الیاف اکرولیک و طول عمر بیشتر آن می باشد. فرش های پلی استر نیز به دلیل قیمت ارزان ترشان مورد توجه هستند. فرش های پلی استر، کیفیت پایین تری و در نتیجه قیمت ارزان تر دارند.

دلایل ارزانی قیمت برخی از فرش ها چیست؟

عوامل زیادی در قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد. که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد:

  • دستگاه بافت فرش ماشینی

یکی از اصلی ترین دلالیل تفاوت قیمت در فرش های مختلف، نوع دستگاه بافت فرش ماشینی است. دستگاه بافت فرش نقش زیادی در تعداد شانه و تراکم آن دارد. هر چقدر دستگاه بافت قادر باشد، تراکم بالاتری تولید کند، قیمت فرش نیز بالاتر می رود و فرش گرانتر خواهد بود.

  • الیاف و متریال اولیه

دومین عامل مهم در تولید فرش ارزان، مواد اولیه فرش است. البته پیشنهاد می کنیم، اگر قصد خرید فرش با کیفیت را دارید تا سال ها مهمان خانه شما باشد، فرش های با کیفت را خریداری نمایید.

در حال حاضر بهترین الیاف مورد استفاده در فرش های ماشینی، الیاف اکریلیک هیت ست شده است. استفاده از این الیاف در بافت فرش، بر قیمت آن نیز تاثیر دارد. فرش های اکریلیک ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کنند و مقاومت بالایی در برابر گرما، پوسیدگی دارند.

  • حمل و نقل

فروشگاه های فرش سطح شهر، معمولا از بازار تهران فرش های خود را خریداری می کنند. یعنی فرش های بعد از بافت باید از کارخانه به تهران منتقل و سپس از آنجا به دیگر شهر های ایران حمل شود. این مورد سبب افزایش هزینه در قیمت تمام شده فرش خواهد شد. فرش کوروش به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه، فرش های خود را ارزان به فروش می رساند. یعنی فرش ها از مبدا کاشان و بدون هیچ هزینه ای حمل و نقل اضافی فرش ها را به دست مشتری می رساند.

  • واسطه ها

دلالان و واسطه ها نقش زیادی در افزایش قیمت فرش ایفا می کنند. از زمان خروج فرش از کارخانه تا به دست خریدار برسد، هر واسطه هزینه ای را به عنوان سود به قیمت پایه اضافه می کند. و گاهی با انبار کردن فرش ها باعث ایجاد قیمت های گزاف در فرش ها می شود.

یکی از دلایل اصلی راه اندازی فروشگاه فرش کوروش، حذف واسطه ها و فروش مستقیم از کارخانه به مصرف کنندگان فرش ماشینی با قیمت ارزان می باشد.

خرید فرش ارزان قیمت باکیفیت بالا

با توجه به شرایط بد اقتصادی برخی از خانوادها و هزینه بالا زوج های جوان، فروشگاه اینترنتی فرش کوروش اقدام به عرضه فرش ارزان قیمت و مرغوب نموده است. انوع فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در طرح و رنگ های مختلف و با قیمت ارزان در این مجموعه به فروش می رسد.

فرش افشان ۷۰۰ شانه یکی از فرش های ارزان قیمت می باشد. ارتفاع خاب این فرش ۷ میلی متر بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد. فرش ارزان قیمت افشان در رنگ های مختلف، آبی، نقره ای و … بافته می شود.

فرش ارزان قیمت 700 شانه

فرش ارزان قیمت در همه شهر ها مشتریان خود را دارد و خانواده هایی هستند که مشتاق خرید فرش ارزان قیمت می باشند. خرید فرش با قیمت پایین باعث رضایت شان خواهد شد، چون شاید برای جهیزیه عروس و یا برای تازه کردن دکوراسیون منزل، هزینه ای بسیار کمی برای خرید فرش در نظر داشته باشند. که خرید فرش ارزان به صرفه تر بوده و نمایی تازه و شاد به منزلشان می دهد.

یکی از پر طرفدار ترین انواع فرش ماشینی، فرش های ۷۰۰ شانه می باشند. کیفیت و قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم 2550 بسیار مناسب و به صرفه می باشد. بالا بودن تراکم در فرش ماشینی باعث ریز بافت و ظریف بودن بافت فرش می شود. الیاف مورد استفاده در فرش های 700 شانه درجه یک و از جنس اکریلیک هیت ست شده می باشد. بهتر است فرشی با نخ پود پنبه خریداری کنید، تا دوام و عمر طولانی داشته باشد. ضخامت خاب فرش ۷۰۰ شانه بیشتر از سایر فرش ها بوده و به همین دلیل برای نشستن و یا استفاده در مکان های پر تردد مناسب است.

فرش ارزان قیمت از کجا بخریم؟

برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت، باید دقت نمایید تا فرش دارای برچسب کارخانه باشد و مشخصات فرش روی برچسب آن نوشته شده باشد. خرید فرش های نامعتبر، سبب می شود تا فرش بسیار پرز دهد و عمر و دوام کمی داشته باشد.

البته همیشه فرش ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه می توان فرش خوب را نیز با قیمت مناسب تر از مراکز معتبر خریداری نمود. فروشگاه آنلاین فرش کوروش، به دلیل فروش فرش مستقیم از کارخانه، یکی از تولید کنندگان انواع فرش ارزان قیمت می باشد. فرش ارزان قیمت این مجموعه با کیفیت و هیت ست شده می باشد که طول عمر زیادی دارند.

فرش ارزان قیمت

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟