عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

بروز شده در 98/5/30

در این مطلب توضیحاتی مفید و مهم درباره دکوراسیون محیط کار بهمراه بیش از 30 عکس دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن را آورده ام تا برای عزیزانی که قصد طراحی محیط کارشان را دارند کمکی هر چند اندک برای آشنایی و فهم بیشتر موضوع کرده باشم.

برای بیشتر افراد، کار جزئی جدا ناپذیر از زندگی روزمره است طوریکه دکوراسیون محیط کار حتی از دکوراسیون خانه نیز آشناتر بنظر می رسد. خصوصا افراد و کارمندانی که زیردست یک رئیس سخت گیر و بداخلاق کار می کنند، کار می تواند در بعضی مواقع مانند به یک موجود شرور اما لازم در زندگی بدل شود. در چنین روزهای سخت و استرس آوری است که ما باید نوع و روش کار کردن و محیط اطراف خود را بررسی کرده و واقعا این   موضوع را روشن کنیم که چرا و کجا در حال کار هستیم. این موضوع و اینکه بتوانیم موقعیت کاری و شرایط کاری خود را به خوبی درک کنیم می تواند در تجزیه-تحلیل صحیح مشکلات و سپس رفع آن به خوبی کمک کننده باشد. در چنین شریطی می توان از گزینه های مختلفی برای حل چنین مشکلاتی استفاده کرد که تغییر و تزیین محل کار می تواند بسیار راهگشا و جلادهنده روح باشد. در واقع دکوراسیون دفتر کار آنچنان تاثیری در روحیه کاری و راندمان کاری خواهد داشت که فکرش را هم نمی توان کرد.

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

عکس دکوراسیون دفتر کار در بیش از 30 مدل زیبا و ارگونومیک

 

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-1

یکی از موضوعاتی که عمدتا توسط کارفرمایان و کارمندان نادیده گرفته می شود، چینش و دکوراسیون محیط کار و فعالیت است. در حالی که محیط پیرامونی ما، اصلی ترین و تاثیر گذارترین دلیل برای افزایش قابلیت تفکر و تمرکز ما است. فقط کافی ست یک عامل اعصاب خردکن و برهم زننده تمرکز و اعصاب در کنارمان و یا در نقطه دیدمان باشد، به همین راحتی ممکن است تمامی حواس و تمرکزمان به دلیل این عامل مزاحم، از دست رفته و اینجاست که مشکلات متعدد رفتاری و کاری، کلید خواهد خورد. با چینش و سازمان صحیح محیط اطرافمان، به طور کاملا موثری میزان انگیزه و درگیری ذهنی مان نسبت کاری که انجام می دهیم افزایش می یابد. بنیاد و اساس سیستم کاری در قرن بیست و یکم همه را مجبور کرده تا نگاهی متفاوت به فضای کاری داشته باشند. در بسیاری از مراکز حساس و به شدت مهم جهان با وسواس بسیار زیادی بر روی دکوراسیون دفتر کار تمرکز کرده و سعی می کنند بهترین و ایدئال ترین دکوراسیون انتخاب و اجرایی شود. امروزه همه دریافته اند آن عاملی که سبب راندمان کاری بالا می شود فقط کارمندان وظیفه شناس و سخت کوش نیست بلکه عوامل بسیارمهم و تاثیرگذار دیگری هم در این موضوع دخیل هستند که دکوراسیون دفتر کار و احساس راحتی وآرامش روانی کارمندان و کارکنان در محل کار از دیگر موضوعات مهمی هستند که باید حتماً به آنها توجه دقیق داشت. در دنیای امروزی بیشتر ما ترجیح می دهیم در فضاهای چند کاربره و راحت گویی که در خانه خود هستیم  مشغول باشیم. بودن در چنین فضاهایی علاوه بر آرامش روحی-روانی سبب افزایش راندمان کاری خواهد شد و این دقیقاً همان چیزی ست که هر صاحب شرکت و مدیرعاملی از تمامی کارکنان خود انتظار دارد.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-4

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-7

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-9

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-8

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-6

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-5

جالب تر اینجاست که فضاهای اداری و کاری دیگر جوابگوی اهداف امروزی نیستند. استفاده از مبلمان و وسایل قدیمی و بی کیفیت، دیوارهای بی رنگ، فضاهای محدود، نورپردازی نامناسب که بدتر فضا را دلگیر نشان می دهد و عوامل دیگر همه سبب شده تا کارمندان و کارکنان نیز هیچ وقت به نهایت کارایی خود نرسند. شرایط کاری، موضوعی تعیین کننده برای انتخاب وسایل است، مثلا برای کار تک نفره باید از میز های کوچک استفاده کرد در حالی که میزهای بزرگتر برای کارهای تیمی و جلسات انتخاب می شود.

Creativ Boards

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-3

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-10

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-11

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-12

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-13

در کنار اتاق کار، باید فضایی هم برای استراحت، دسترسی به اینترنت رایگان، درآوردن لباس های رسمی برای چند دقیقه، نوشیدن چای و قهوه و فضایی برای گفت و گو و بحث با دیگران نیز در نظر گرفت. فراهم کردن چنین شرایطی در محیط کار مطمئنا نظر مثبت کارمندان و کارکنان شرکت یا اداره و همچنین پایبندی آنها به اهداف شرکت را در پی خواهد داشت. انتخاب مبلمان کاری مناسب، نورپردازی شکیل و تهیه ابزارآلات لازم کار نیز به تقویت روحیه خلاقانه، صبر و شکیبایی، ارتباطات سالم و ایجاد رفتار حرفه ای کمک خواهد کرد.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-14

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-15

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-16

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-17

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-18

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-19

موضوع مهم بعدی توجه به جزئیات در دکوراسیون محیط کار است. موضوعات و جزئیات ساده در هر اداره و شرکتی، یک چیز اضافی یا مزیت نیست بلکه یک اقدام ضروری است. در دسترس بودن چای و قهوه تازه، نزدیکی به گل و گیاهان سرسبز، ابزار مناسب مانند نوشت افزار، منگنه، چاپگر، ظروف سرو نوشیدنی شکیل و … همگی میزان رضایت کارکنان و کارمندان را از محیط کاری خود افزایش داده و باعث افزایش کارایی و خلاقیت آنها خواهد شد. اینها تماماً بهانه هایی جذاب و تاثیرگذار در افزایش کیفیت کاری هر انسانی ست، چه در محل کار و چه در منزل. واقعاٌ گاهی چقدر راحت می توان کیفیت کار را افزایش داد بدون اینکه زحمت زیادی متحمل شد، بنابراین از کنار این موضوعات به سادگی نگذرید و در عوض درباره نحوه درست اجرای آنها تحقیق کنید. چهار عکس دکوراسیون دفتر کار زیر این موضوع را بخوبی نشان می دهد.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-20

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-21

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-22

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-23

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-24

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-25

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-31

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-32

میز و صندلی شاید مهم ترین مبلمانی باشند که برای محیط کار انتخاب می شوند. این دو وسیله علاوه بر زیبایی دکوراسیون بروی کیفیت کار نیز تاثیر می گذراند. میز و صندلی ایی که هم ارگونومیک باشند و هم زیبا چیزی است که همه باید بدنبال آن باشند. کافی است یک میز اشتباه برای محیط کار خود انتخاب کنید تا در مدت کوتاهی با درد گردن و کمر درد روبرو شوید. با این دردها نباید ساده برخورد کرد، زیرا در طولانی مدت می توانند ضررات زیادی را متوجه سلامتی شما کنند. مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید طوری طراحی شده اند تا در بیشتر فضاها جا بگیرند و همچنین کشوهایی دارند که لوازم ضروری را نزدیک به خودتان نگاه می دارند.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-26

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-27

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-28

عکس دکوراسیون دفتر کار

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-30