راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

در تمام خانه ها شما حداقل یک دست مبلمان را مشاهده می کنید. خرید میز جلو مبلی و عسلی در کنار مبلمان از خریدهای ضروری محسوب می شود. وجود میز در هنگام مهمانی پذیرایی را برای شما ساده و راحت می کند.

همیشه لازم است قبل از خرید نسبت به وسیله مورد نظر تحقیقاتی را انجام دهید تا خرید آگاهانه تری داشته باشید از این رو ما قصد داریم در این مطلب نکاتی را بازگو کنیم تا به شما برای خرید بهتر کمکی کرده باشیم.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 راهنما خرید میز جلو مبلی

میز جلو مبلی و عسلی ها برای مبلمان استفاده می شود از این رو باید آنها را با مبلمان ست کنیم چه از جهت رنگ و چه از جهت متریال.

علاوه بر این از نظر ابعاد و اندازه سعی کنید میزی خریداری کنید که متناسب با مبلمانتان باشد. ابعاد میز نباید از مبل بزرگتر یا خیلی کوچکتر باشد همچنین ارتفاع میز باید از نشیمن مبلمان کمی بالاتر باشد.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 

میز عسلی و میز جلو مبلی جدید

میز عسلی و جلو مبلی های جدید در طرح های مدرن با خطوط موازی تولید می شوند. برخی از این میزها طرح های مثلثی یا منحنی دارند و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال یا اسپرت مناسب و زیبا می باشند.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 

میز جلو مبلی کلاسیک

میزهای جلومبلی کلاسیک میزهایی هستند که بر روی پایه های خود منبت کاری های ظریف یا طرح های خاص داشته و دارای رویه شیشه ای هستند که علاوه بر زیبایی باعث بزرگتر بنظر رسیدن فضا نیز می شود. این میزها معمولا برای مبلمان سلطنتی یا استیل مناسب هستند.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 

میز جلو مبلی ام دی اف

ام دی اف  یکی از متریال های بسیار با کیفیتی است که از آن برای ساخت میز جلو مبلی و عسلی استفاده می شود. میزهای از این جنس با وجود کیفیت و دوام بالا قیمت مناسب تری نسبت به میزهای چوبی دارند. این میز برای دکوراسیون های مدرن مناسب تر است.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 

میز جلو مبلی فلزی

میزهای فلزی از جنس آهن بوده و در رنگ های مسی، برنز، طلایی و مشکی و در اشکال و طرح های مختلفی ساخته می شوند.

این میزها در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بیشتر مناسب دکوراسیون های مدرن و مینیمال هستند.

راهنمای میز جلو مبلی و میز عسلی جدید و کلاسیک

 

میز عسلی تاشو

اگر شما به تعداد بیشتری میز عسلی در زمان پذیرایی مهمان احتیاج دارید یا به علت کوچک بودن منزل خود جایی برای قراردادن میزهای عسلی ندارید می توانید از مدل های تاشو آن استفاده کنید. این میزها در مدل های مختلف تمام چوب یا مدل هایی با پایه فلزی در بازار موجود هستند.

 

میز عسلی ارزان

قیمت میز به طرح و مدل و متریال استفاده شده برای ساخت آن بستگی دارد. اگر شما قصد خرید میز ارزان را دارید باید از یکی از این دو مورد چشم پوشی کنید. در هر صورت به شما توصیه می کنیم بیش از هر چیزی به کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید دقت کنید تا بتوانید مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

 

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید میز جلو مبلی و میز عسلی با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته ‌بندی‌های مختلف میز عسلی، میز جلو مبلی، میز ناهار خوری، صندلی ناهار خوری و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
جالب ترین نمونه های میز عسلی ام دی اف ، مدل میز جلو مبلی ، میز جلو مبلی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)