نقش وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

تکنولوژی های نو و جدید، همواره وحود داشته اند اما برخی از آنها از ابتدای حضور خود جنجال برانگیز بوده و هستند. در ایران میز به راحتی میتوانید مشخصات سرویس خواب و قیمت سرویس خواب چوبی را بیابید. از جمله این نوآوری ها می توان به گسترش استفاده از اینترنت و شروع به کار کسب و کارهایی که افراد عادی حتی تصور وجود آنها را نیز به تمسخر می گیرند. به طور مثال در زمینه میز ناهار خوری شما میتوانید خرید اینترنتی میز ناهار خوری را به راحتی در ایران میز انجام دهید. اما کارآفرینان و بزرگ اندیشان این حوزه، علاوه بر اینکه بعید و دور بودن این کسب و کارها را قبول ندارند، بلکه بیشتر تلاش خود را صرف حقیقی کردن این متد جدید کسب درآمد می کنند تا هرچه زودتر برتری این روش را نسبت به سایر روش ها به دیگران نشان دهند! از جمله کسب و کارهایی که روزی باور آن نیز عجیب و دور از ذهن بنظر می آمد، کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی هستند. این باور بیش از ده سال است که کم کم به کنار کشیده شده و قدرت روز افزون این کسب و کارهای نوپا و سریع، بیشتر از گذشته اعتماد مردم را جلب کرده است.

یکی از عمده دلایل عدم اعتماد مردم و کم شدن سرعت پیشرفت این کسب و کارهای خلاقانه، تبادل صحیح پول و سرمایه بود و مسلما هیچکس مایل به از دست دادن پول خود نبود هرچند به میزان اندک؛ اما رفته رفته با گسترش زیرساخت ها در این باره، انتقال پول و اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی افزایش پیدا کرد به گونه ای که امروزه مبالغی بیش از یکصد میلیون تومان نیز توسط کاربران پرداخت می شود بدون نگرانی از کلاهبرداری و مشکلات دیگر. از جمله فروشگاه هایی که اعتماد طولانی مدت اقشار جامعه را به عنوان یک افتخار بزرگ به همراه خود دارد، فروشگاه اینترنتی ایران میز است که با سابقه ای ده ساله فروش انواع محصولات چوبی و فلزی دکوراسیون منزل را شروع کرده است و این روزها با بیش از 3000 محصول متفاوت با تنوع رنگ، طرح و سبک آماده ارائه بهترین خدمات و بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود است. خدماتی همچون حمل و نقل رایگان، نصب و حمل طبقات رایگان، خدمات پس از فروش و کیفیت بالای محصولات از جمله حقوق اولیه هر خریدار به حساب می آید و همه این موارد به بهترین نحو ممکن با خرید از فروشگاه اینترنتی ایران میز به شما ارائه می شوند.

نقش وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

میز تلویزیون

یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی ایران میز، میز تلویزیون است که در انواع مدل، طرح و رنگ موجود بوده و در سریع ترین زمان تا دورترین نقاط کسور پهناور ایران به رایگان برای خریداران عزیز ارسال می شود. به عنوان یکی از مهم ترین وسایل دکوراسیون داخلی، بایستی به خوبی به ابعاد، شکل، طرح و رنگ میز تلویزیون توجه داشته باشید چرا که یکی از نقاط تمرکز فضای اتاق نشیمن به تلویزیون و بعد از آن میز تلویزیون معطوف می شود. پیشنهاد متخصصین دکوراسیون منزل این است که برای سبک خانه های ایرانی بهتر است از مدل های چوبی یا ام دی اف میز تلویزیون استفاده کنید بجز در مواردی که میز عسلی و جلومبلی هایتان تمام شیشه ای است؛ که در این صورت بهتر است از میز تلویزیون شیشه ای استفاده کنید و تزیینات فضای اتاق را به کمی زرق و برق فلز و استیل همراه کنید. از جمله این وسایل که می توانند به خوبی تغییر ایجاد کنند می توان به ساعت ایستاده اشاره کرد که در سبک های مدرن، کلاسیک، نیمه مدرن –  کلاسیک؛ موجود هستند و بسته به فضای مورد نظر و سبک دکوراسیون تان می توانید ساعت ایستاده مورد نظرتان را انتخاب، خرید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نقش وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

تختخواب

اتاق نشیمن اهمیت بسیار زیادی در هرچه زیباتر بنظر رسیدن خانه شما دارد اما قطعا هیچ چیزی از سلامتی و شادابی شما و خانواده تان مهم تر نخواهد بود حتی میهمانی های شادی آور با دوستان و آشنایان و داشتن اتاق نشیمن زیبا و محصر بفرد!!! از نظر طراحان دکوراسیون داخلی منزل، هزینه ای که برای تکمیل دکوراسیون بخش های مختلف خانه می شود بهتر است بدین ترتیب باشد : اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، تراس و روف گاردن، پارکینگ و انباری و… . و اینجاست که اهمیت اتاق خواب مشخص می شود چرا که هر فرد سالم و بالغ بیش از پنج ساعت از زمان شبانه روز را در اتاق خواب سپری می کند و انسان آرامش و راحتی تمام طول روز خود را مدیون خواب خوب و با کیفیت شب است و این مهم با انتخاب درست و مناسب تخت خواب ، تشک خواب، روتختی و دیگر نکات اتاق خواب مانند رنگ آمیزی صحیح، نورپردازی مناسب و چیدمان صحیح و اصولی وسایل است تا همه چیز درست بنظر رسیده و آشفتگی در فضا به هیچ عنوان مشاهده نشود.

میز ناهارخوری

کانون گرم خانواده در مهم ترین زمان ها همواره در کنار یکدیگر حمع می شوند و چه چیزی مهم تر از صرف یه وعده غذایی عالی و خوشمزه؟ همیشه زمان صرف غذا به عنوان تایمی مناسب برای فرزندان به شمار می آمده است تا بتوانند سوالات خود را در این زمان کوتاه اما مهم از پدر و مادر خود بپرسند. در کنار بحث روانشاختی این موضوع مهم، بهتر است از نظر سلامتی و پزشکی نیز به این زمان مهم در طول روز نگاهی بیندازیم چرا که این موضوع نه یک بار بلکه دویا سه بار در روز اتفاق می افتد و در هر وعده غذایی این پروسه تکرار می شود. از نظر پزشکی نشستن بر روی زمین در طولانی مدت باعث مشکلاتی همچون قوز کمر و گزدن، افتادگی شانه، مشکلاتی همچون پارگی و له شدن دیسک کمر، فشار بیش از حد به معده و سیستم گوارش به دلیل خم شدن و خستگی مفرط می شود چرا که به هنگام نشستن روی زمین تعداد زیادی از ماهیچه های بدن انسان همواره در حال فعالیت و باز و بسته شدن هستند تا بتوانند تعادل فرد را به خوبی حفظ کنند. و تمامی این موارد در حال است که می توان با ضرر و آسیب بسیار کمتر، تنها با استفاده از میز ناهارخوری با صندلی های ارگونومیک و استاندارد، این مشکلات را به کمترین حد ممکن نزدیک کرد. استفاده از صندلی مناسب می تواند فشار ناشی از مزن بدن را از روی پاها برداشته و در نتیجه فرد هنگام صرف غذا آرامش بیشتری را احساس خواهد کرد. انتخاب میز ناهارخوری مناسب همواره به عنوان یکی از چالش برانگیز ترین وسایل منزل بوده است و همیشه نظرات موافق و مخالف زیادی را در هر سبک و سیاقی به همراه خود داشته است اما می توانید فقط با مراجعه به وبلاگ ایران میز از بروز ترین نظر کارشناسان و متخصصان دکوراسیون استفاده کنید و خرید خود را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و مبلغ کالایتان را درب منزل و با ویژگی هایی همچون حمل و نقل و نصب رایگان تحویل بگیرید و در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد احتمالی از خدمات پس از فروش ایران میز استفاده کنید.

نقش وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

سرویس خواب

در یکی از پاراگراف ها به نقش ختخواب اشاره کردیم اما کامل ترین و اساسی ترین تاثیر مثبت را می توان با استفاده از سرویس خواب در اتاق خواب پیاده سازی کرد. شما در اتاق خواب تان تنها به خواب راحت و آرام نیاز ندارید بلکه به زیبایی، نظم و چیدمان زیبا نیز احتیاج دارید تا بتوانید در یک فضای کوچک و دلنشین به عنوان اتاق خواب، بیش از 3/1 عمر خود را سپری کنید. وسایلی که این روزها به عنوان یک سرویس خواب کامل عرضه می شوند عمدتا عبارتند از : کمد، دراور، میز آرایش، صندلی میز آرایش، میز تحریر یا میز کار به همراه صندلی ارگونومیک، پاتختی و در برخی موارد آباژور طرح هماهنگ با سرویس خواب هستند که ممکن است با توجه به میزان پول پرداختی و شرکت تولید کننده، تعداد این قطعات متفاوت باشند اما وسایلی مانند کمد، دراور، تختخواب، میز آرایش و صندلی میز آرایش به عنوان اعضای اصلی همواره حضور خواهند داشت. اگر فضای اتاق خواب تان کوچک و جمع و جور است، بهتر است تختخوابی انتخاب کنید که در قسمت زیر آن حداقل دو عدد کشو تعبیه شده باشد و با این ترفند موثر می توانید بهم ریختگی را تا حد زیادی از فضای اتاق خوابتان دور کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
30 مدل جدید میز ناهارخوری چوبی ، 40 مدل میز تلویزیون مدرن ، مدل تختخواب دو نفره ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟