عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی 6 ، 9 و 12 متری

در صورتی که قصد خرید یک محصول فرش ماشینی را از اینترنت دارید ، مهمترین موضوع برای شما کیفیت و قیمت ارزان خواهد بود و به همین دلیل در این مقاله یک لیست جامع از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی را برای شما آماده کرده ایم.

امروز محصولات فرش ماشینی در انواع مختلفی به بازار عرضه میشوند که شامل فرش های 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه بوده و محصولات فرش های فانتزی ، تابلو فرش و دیگر انواع آن می باشد.

همانطور که میدانید محصولات فرش ماشینی از اصلی ترین وسایل خانه ایرانی ها است و در صورتی که یک انتخاب صحیح از این کفپوش داشته باشید می توانید یک کفپوش با عمری طولانی خریداری کرده باشید. توجه داشته باشید که قیمت محصولات فرش ماشینی از فرش دستباف بسیار ارزانتر بوده و مناسبتر برای آنهایی می باشد که میخواهند با پرداخت هزینه کمتری اقدام به سفارش فرش ارزان خود کنند.

در صورتی که به دنبال یک فرش خوب و با کیفیت هستید ، باید تمامی فاکتور های ارزیابی برای خرید فرش ماشینی مناسب در انواع 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه با قیمت ارزان را داشته باشد که این فاکتور ها شامل واقعی بودن تراکم و شانه فرش ، استفاده از نخ آکریلیک برای بافت و تعداد رنگ واقعی می باشد و همچنین دستگاه ماشین بافت نیز دارای اهمیت بالایی بوده که در محصولات 700 شانه HCIX1 در محصولات 1000 شانه HCIX2 و در محصولات 1200 شانه HCIX3 می باشد.

ما در این مقاله با توجه به درخواست های زیاد صورت گرفته یک لیست کامل از نحوه قیمت گذاری از محصولات فرش ماشینی را طبق آخرین بروز رسانی آماده کرده ایم ، توجه داشته باشید که نحوه قیمت گذاری به صورت محصولات 6 ، 9 و 12 متری قرار داده شده است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی 6 ، 9 و 12 متری

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت محصولات فرش ماشینی

برای قمیت گذاری محصولات فرش ماشینی عواملی مختلف همچون تعداد شانه و تراکم به کار رفته شده ، جنس فرش که می تواند از آکریلیک ، پلی استر و یا ورژین باشد و همچنین تعداد رنگ به کار رفته شده و کارخانه تولید کننده تاثیر گذار می باشد.

مشخصا هر چه تعداد شانه بالاتر برود تعداد تراکم نیز بالا خواهد رفت و به این صورت قیمت محصول فرش ماشینی مورد نظر شما نیز در لیست قیمت فرش ماشینی افزایش خواهد یافت

به طور مثال محصولات فرش ماشینی 700 شانه دارای قیمتی ارزانتر از محصولات فرش 1000 تا 15000 شانه می باشند و محصولات فرش 1500 شانه که دارای بالاترین تراکم و شانه عرضه شده در بازار می باشد از بالاترین قیمت نیز برخوردار می باشد.

پس نتیجه میگیریم در صورتی که به دنبال یک فرش ماشینی ارزان برای خرید و سفارش هستید ، پیشنهاد به شما خرید فرش 500 یا 700 شانه می باشد و در صورتی که زیبایی فرش برای شما اهمیت دارد و قیمت فرش گزینه دوم می باشد بهتر است از محصولات 1200 یا 1500 شانه خریداری کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی 6 ، 9 و 12 متری

 

نحوه تایین قیمت تابلو فرش ماشینی

محصولات تابلو فرش ماشینی به صورت 1000 و 1200 شانه به بازار عرضه میشود و عامل اصلی قیمت گذاری در تابلو فرش تعداد شانه نبود ، بلکه ابعاد تابلو فرش و همچنین نوع بافت و یا چاپ تابلو خواهد بود.

محصولات تابلو فرش ماشینی به صورت سابلیمیشن ، بافت ، کلاریس و چاپی به تولید میرسند که هر کدام از نحوه چاپ ها به صورت خاص خود می باشد و قیمت تابلو فرش نیز بر این اساس متفاوت خواهد بود.

در ادامه باید گفت عامل اصلی تاثیر گذار در قیمت محصولات تابلو فرش ماشینی برای خرید و سفارش شما ابعاد آن می باشد که به صورت 50 در 70 ، 50 در 100 ، 70 در 100 و دیگر سایز های موجود که در بازار عرضه شده است می باشد.

در صورتی که به دنبال یک تابلو فرش با قیمت ارزان برای خرید و سفارش هستید پیشنهاد ما به شما خرید تابلو فرش با ابعاد 50 در 70 و به صورت چاپی می باشد ، از قابهای ارزان نیز برای خرید این محصول و خرید به صرفه تر می توانید استفاده کنید.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری فرش 6 ، 9 و 12 متری

همانطور که مشخص شد محصولات فرش ماشینی دارای انواع مختلفی می باشد که به صورت شانه مختلف و همچنین ابعاد و جنس نخ بافت می تواند این محصولات را قیمت گذاری کرد ، ما در این بخش یک لیست قیمت جدید بر اساس سایز های 6 ، 9 و 12 متری محصولات فرش ماشینی را به همراه انواع مختلف آن آماده کرده ایم که شامل فرش های 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه و محصولات فانتزی شگی ، ترک ، شنل و گلیم می باشد. و لیست قیمت فرش ها به صورت زیر می باشد.

 

نحوه قیمت گذاری فرش 6 متری ماشینی سنتی

این محصولات به صورت 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه به بازار عرضه شده اند و مشخصا با بالاتر رفتن تعداد شانه و تراکم قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. نا گفته نماند که در محصولات فرش 700 شانه 6 متری در نحوه قیمت گذاری تعداد رنگ به کار رفته شده نیز یکی از فاکتور های اصلی می باشد زیراکه در محصولات فرش 700 شانه به صورت 8 ، 10 و 12 رنگ بافته میشود و با بالارفتن تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش ماشینی قیمت آن نیز به طبع افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین گرانترین فرش 700 شانه نوع 12 رنگ آن می باشد.

 

نحوه قیمت گذاری فرش 6 متری ماشینی فانتزی

فرش های فانتزی به صورت شنل ، شگی ، گلیم ، گبه و سه بعدی در اندازه 6 متری عرضه میگردند و تنها عاملی که تاثیر گذار در قیمت گذاری این فرش ها می باشد نوع فرش فانتزی خواهد بود ، به طور مثال محصولات فرش 6 متری گلیم فرش دارای پایینترین قیمت در بین محصولات فرش فانتزی می باشند و محصولات گبه و فرش شنل از قیمتی بالاتر برخوردار هستند و عامل تاثیر گذار در قیمت گذاری فرش فانتزی نوع محصول خواهد بود.

 

قیمت فرش 9 متری ماشینی سنتی

محصولات فرش 9 متری که با ابعاد 2.5 در 3.5 به برای پهن شدن در دکوراسیون خانه های ایرانی عرضه شده است ، از محصولات فرش 6 متری قیمتی بالاتر دارند و عامل تاثیر گذار قیمت گذاری فرش 9 متری علاوه بر ابعاد به کار رفته شده در آن ، تعداد شانه خواهد بود و همانطور که گفته شده فرش های 500  شانه 9 متری دارای پایینترین قیمت و فرش های 1500 شانه از بالاترین قیمت برای نحوه قیمت گذاری برخوردار می باشند.

 

عامل تایین کننده قیمت فرش 9 متری ماشینی فانتزی

در صورتی که میخواهید نحوه قیمت گذاری فرش فانتزی را بدانید ، این موضوع باید گفته شود که بسیاری از محصولات فانتزی دارای ابعاد 9 متری نمی باشند ، به طور مثال ما برای فرش های سه بعدی از ابعاد 9 متری برخوردار نمی باشیم. ولی عامل تایین کننده قیمت فرش 9 متری فانتزی نوع محصول خواهد بود که محصولات شگی ، شنل ، گلیم و گبه و نوع انتخاب شما یک قیمت مجزا خواهد داشت.

 

قیمت فرش 12 متری ماشینی سنتی

عامل اصلی تاثیر گذار در نحوه قیمت گذاری محصولات فرش 12 متری ماشینی تعداد شانه به کار رفته شده در آن می باشد ، همانطور که مشخص است قیمت فرش 12 متری بعد از 6 و 9 متر بالاترین قیمت را در بین محصولات فرش ماشینی سنتی برخوردار می باشد و عامل اصلی بالاترین قیمت ، بالاترین تعداد شانه به کار رفته شده خواهد بود که مدل های فرش 1500 شانه از قیمتی بالا برخوردار می باشند و شباهت بالایی نیز به فرش های دستباف دارند.

 

تایین قیمت فرش 12 متری ماشینی فانتزی

نا گفته نماند که بسیاری از فرش های فانتزی دارای ابعاد 12 متری نمی باشند و تعداد کمی این ابعاد را پوشش میدهند که میتوان به گلیم فرش ، گلیم گبه اشاره داشت. این دو محصول مشابه یک دیگر هستند ولی تفاتی که دارند این اس که گلیم فرش به صورت 320 شانه بوده و گلیم گبه به صورت نرم می باشد و 500 شانه است ، پس مشخص است که قیمت گذاری فرش گلیم گبه که 500 شانه است از 320 شانه گلیم فرش بالاتر خواهد بود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی 6 ، 9 و 12 متری

 

نحوه قیمت گذاری محصولات فرش دستباف نیز به صورت زیر است

کفپوش های فرش دستباف دارای انواع مختلفی هستند که محبوب ترین آنها بافت کرک ، ابریشم ، گل ابریشم و پشم می باشد که برای نحوه قیمت گذاری آن یک لیست برای شما آماده کرده ایم.

در این لیست مشخص شده است که بالاترین قیمت فرش دستباف متعلق به فرش ابریشم و گل ابریشم بوده و پایینترین قیمت مربوط به کرک و پشم می باشد.

پس عامل تایین کننده قیمت در فرش های دستباف نوع نخ به کار رفته شده می باشد ، البته ناگفته نماند که عامل های دیگری همچون تعداد رچ و تعداد خانه نیز بی تاثیر نیست.

فرش دستبافنحوه قیمت گذاری
فرش کرکدارای قیمت میانه است
فرش ابریشمبالاترین قیمت در محصولات دستباف
فرش گل ابریشمدارای قیمت متوسط می باشد
فرش پشمپایینترین قیمت در محصولات دستباف

 

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با فرش و قالی تبریز ، انواع مدل فرش و قالی فانتزی ، دکوراسیون سنتی با فرش چند نقش ، شیکترین مدلهای فرش ماشینی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)