راههایی برای شروع کارآفرینی در معماری و دکوراسیون داخلی

آیا دانشجویان معماری و طراحی  داخلی همیشه باید در یک گروه کار کنند و یا همواره در انتظار استخدام در شرکتی باشند که حتی خود میتوانستند خیلی پیش از این خالق آن باشند.چرا از یک رشته ی تحصیلی که به دانشجویان، رؤیاپردازی و خلاقیت ذهنی را می آموزد فارغ التحصیلانی بیرون می آیند که مسیر شغلی خود را گم کرده اند.دانشجویان معماری یک نژاد نادر هستند: کمال گرایان خلاقی که به قدر کافی بلندپروازی دارند تا شب زنده داری را به عنوان یک هنجار بپذیرند. با ما همراه باشید و این فهرست از ایده ها را مرور کنید اگر میخواهید کار آفرینی را شروع کنید،بیایید با هم کمی پول دربیاوریم!

راههایی برای شروع کارآفرینی در معماری و دکوراسیون داخلی

یک کانال یوتوب یا آپارات ایجاد کنید

احتمالا شما هم مثل من هر زمان در کار با نرم افزار های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی مانند ، رویت،اتوکد،تری دی مکس و … دچار مشکل میشوید،به سرعت سوال خود را در شبکه های اجتماعی اشتراک ویدیو جستجو میکنید و اکثر مواقع جواب همین جاست چرا؟؟زیرا شخص دیگری نیز همین مشکل را دارد و فردی دیگر، راه حل آن را می داند.
ما اولین کسی نیستیم که این ایده به سرمان میزند،اما خوب چه کسی اهمیت میدهد؟!! اگر در نرم افزار خاصی توانای رفع سوالت و مشکلات احتمالی دیگران را دارید،چرا تا امروز بی کار نشسته اید.ویدیو های خود را ضبط کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید ، شما به آن ها کمک میکنید و مشکلاتشان را رفع میکنید،به زودی میتوانید آموزش های حرفه ای تر خود را به فروش برسانید.

چگونه می توانید این کار را شروع کنید؟

اگر در نرم افزار خاصی توانای رفع مشکلات دیگران را دارید همین حالا شروع کنید.از شبکه های اجتماعی اشتراک ویدیو مانند آپارات و یوتیوب بهره ببرید،اینها مخاطبان زیادی دارند و البته رایگان هم هستند.

راههایی برای شروع کارآفرینی در معماری و دکوراسیون داخلی

راه اندازی خدمات رندرینگ سه بُعدی

امروزه نرم افزار ها در معماری و طراحی دکوراسیون نقش مهمی دارند،مثله همه رشته های دیگر!!!اکثر مشتریال شرکت های معماری کوچک و بزرگ تحصیلات معماری ندارند و توانای درک نقشه های دو بعدی و تجسم آن ها را ندارند،این یک فرصت برای شماست راه حلی برای کسب درامد،چون اکثر شرکت های معماری هم توانای ارائه ایده ها به صورت سه بعدی را ندارند.

یادگیری نرم افزار های طراحی سه بعدی مانند تری دی مکس،مایا،وی ری،اسکچاپ،راینو و… میتواند بازار کار مناسبی برای شما ایجاد کنید،همیشه مشتریانی وجود دارند که نیاز به ارائه سه بعدی پروژه ها با بهترین کیفیت را دارند،در این عرصه هرجه ماهر تر باشید اعتبار بیشتر و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

شما میتوانید بدون هیچ سرمایه اولینه با شرکت ها بزرگ و با سابقه به واسطه توانایتان وارد همکاری شوید،با افراد جدیدی آشنا شوید و فرصت های جدید برای خود ایجاد کنید.

چگونه می توانید این کار را شروع کنید؟

یادگیری نرم افزار های طراحی را همین امروز شروع کنید ورود به بازار کار معماری و معماری داخلی امروز بدون توانای در نرم افزار ها بسیار مشکل شده است،بلاخره شما باید تلاش کنید ما یک آرشیو فوق العاده و صد البته کاملا رایگان از ویدیو های آموزشی نرم افزار های تخصصی معماری و طراحی داخلی را به شما معرفی میکنیم، وارد سایت دانلود معماری شوید و نرم افزار هدف خود را مشخص کنید،آموزش ها را کاملا رایگان دانلود کنید و آینده شغلی خود را شکل دهید….

راههایی برای شروع کارآفرینی در معماری و دکوراسیون داخلی

خالق شرکت طراحی خود باشید

اگر توانای جذب سرمایه اولیه جهت راه اندازی شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی خود را دارید،چرا تا امروز صبر کرده اید،این تصور که بازار کار معماری و طراحی داخلی برای تازه کار ها جای ندارد یک توهم بیش نیست اگر به توانای خود در طراحی ایمان دارید همین امروز با دوستان خود همراه شوید گروه کوچک خود را تشکیل دهید و خالق کسب و کار خود باشید.

چگونه می توانید این کار را شروع کنید؟

این ایده شاید نیازمند سرمایه اولیه و روحیه کار تیمی باشد،اما آینده فوق العاده ای را برای شما رقم خواهد زد،همین امروز شروع کسب مجوز های لازم کاری انچنان سخت نیست که از دیگران میشنوید،توصیه ما این هست این کار را گروهی شروع کرده و دفتر معماری و طراحی و یا نمایشگاه خود را راه اندازی کنید،همواره روش های زیادی برای جذب مشتری وجود دارد،شما حتی به صورت رایگان هم در سایت اتاق میتوانید کسب و کار خود را به هزاران مخاطب هدف مند معرفی کنید.

راههایی برای شروع کارآفرینی در معماری و دکوراسیون داخلی

5/5 - (6 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آپارتمان های کوچک و تکخوابه ، اهمیت رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی ، تاثیر رنگ در معماری داخلی ، تضاد در دکوراسیون داخلی آپارتمان ، دکوراسیون منزل ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (6 امتیاز)