خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریدارانی که قصد خرید آنلاین مبل را دارند، اطمینان به فروشنده و کیفیت مبلمان خریداری شده است. دغدغه‌ای که فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون توکامارت با مطالعات گسترده در زمینه رفتار مشتریان و خرید آنلاین توانسته آن را حل کند. در ادامه با ما همراه شده با ویژگی‌های خرید مبل از توکامارت به صورت اینترنتی، که باعث متمایز بودن آن نسبت به رقبای خود می‌شود، آشنا شوید.

خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

توکامارت تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات خود است

بسیاری از سایت‌های مبلمان موجود در ایران به عنوان واسطه‌ای بین تولیدکننده و مشتری عمل می‌کنند و همین امر نیز باعث می‌شود که قیمت نهایی محصول خریداری شده توسط مشتری، چه قیمت مبل و چه محصولات دیگر نظیر سرویس خواب، میز تلویزیون و…، بسیار بالاتر از قیمت تمام شده برای تولیدکننده باشد. اما تمامی محصولات موجود در وبسایت توکامارت توسط خود این مجموعه تولید می‌شوند و این امر باعث می‌شود که قیمت محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی مبلمان نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین بسیار پایین‌تر باشد.

خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

امکان تسویه حساب در درب منزل

یکی از دغدغه‌های همه مشتریان در خرید آنلاین، چه خرید مبل و چه خرید محصولات دیگر، امکان پرداخت هزینه در درب منزل است که توکامارت این دغدغه را نیز برای مشتریان خود رفع کرده و با خرید از این فروشگاه می‌توانید هزینه را پس از تحویل گرفتن محصول پرداخت کنید. این امر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان مخصوصا در خریدهای با هزینه بالا مانند خرید مبل کلاسیک یا مبل‌های سلطنتی به شمار می‌رود.

ارسال رایگان به سراسر کشور

اکثر فروشگاه‌های اینترنتی تنها ارسال رایگان به تهران و شهرهای حومه را داشته و برای سایر سفارش‌ها هزینه کرایه نیز به هزینه محصول خریداری شده اضافه می‌شود. اما توکامارت با اصلاح رویه‌های ارسال محصولات خود این مساله را نیز به طور کامل رفع کرده و تمامی محصولات خریداری شده را به طور کاملا رایگان تا درب منزل شما ارسال می‌کند.

خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

تنوع در محصولات فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون توکامارت

تنوع محصولات در این فروشگاه به اندازه‌ای است که با هر سلیقه‌ای وارد این سایت شوید، یکی از مدل‌های مبلمان موجود مطمئنا مورد پسند شما واقع خواهند شد. برای نمونه مبلمان استیل یا همان سلطنتی در بسیاری از فروشگاه‌ها تنها محدود به چند مدل معدود و انگشت‌شمار هستند که طراحی آن‌ها نیز معمولا شبیه به یکدیگر است، اما این فروشگاه تعداد زیادی مدل مبل استیل دارد که همه آن‌ها نیز از نظر طراحی متفاوت با یکدیگر هستند. اغلب محصولاتی که در این وبسایت مشاهده می‌کنید نیز تولید انحصاری توکامارت بوده و توسط مجموعه دیگری تولید نمی‌شوند و نمی‌توانید آن‌ها را در فروشگاه دیگری مشاهده کنید.

خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

خرید اقساطی با سود صفر درصد

خرید اقساطی مبل با سود صفر درصد و بدون بهره امکانی است که در حال حاضر تنها توسط فروشگاه آنلاین مبلمان توکامارت ارائه می‌شود و انواع مبلمان استیل، مبلمان راحتی و یا انواع مدل‌های مبل کلاسیک یا سرویس خواب و… را می‌توانید به صورت قسطی خریداری کنید. همچنین مبلمان و سایر محصولات موجود در فروشگاه توکامارت همگی دارای گارانتی 18 ماهه بوده و همین امر نیز باعث می‌شود یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان از نظر کیفیت هنگام خرید آنلاین مبل از بین رفته و با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را خرید کنند.

خرید آنلاین مبلمان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر

در نهایت نیز بایستی به این امر نیز اشاره کنیم که توکامارت، برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های دیگر، خود تولیدکننده بوده و به همین دلیل می‌توانید تمامی محصولات این فروشگاه را از نزدیک و به صورت حضوری در نمایشگاه توکامارت مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت توکامارت به آدرس www.tookamart.com مراجعه کرده و یک بار مدل‌های متنوع مبلمان، سرویس خواب، میز تلویزیون و سایر وسایل دکوراسیون این فروشگاه را مشاهده کنید. مطمئن باشید که برای خریدهای آتی خود دوباره به این وبسایت مراجعه خواهید کرد.

4.6/5 - (7 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
جدیدترین مدل مبل استیل ، جدیدترین مدل مبل راحتی ، جدیدترین مدل مبل راحتی ال ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.6/5 - (7 امتیاز)