تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

شومینه های زیبا فقط در زمستان اهمیت پیدا نمی کنند، طراحی مدرن و زیبای شومینه در دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن می تواند تبدیل به مهمترین و شگفت انگیزترین عضو دکوری خانه شود. البته شومینه ها فقط مخصوص محیط پذیرایی نیستند چرا که با پیشرفت فناوری و طراحی مدرن انواع شومینه های قابل حمل هم تولید شده اند تا برحسب نیاز در هر مکانی که لازم باشد از انها استفاده کرد.

 یکی از زیبا ترین نوع های شومینه ، مدل های گازی مخزن دار هستند. این شومینه ها دارای یک قسمت شیشه ایی است که رقصیدن شعله های آتش را به زیبایی هر چه تمام تر به نمایش می گذارد . بخش دیگر در زیر شیشه قرار دارد که بصورت کشویی است و محل دخیره هیزم ها بشمار می رود. این مدل طراحی مدرنی دارد و به دلیل شکل تختی که دارد فضای زیادی را اشغال نمی کند بطوریکه در محیط های آپارتمانی کوچک هم می توان از آنها استفاده کرد. جالب است بدانید که این شومینه پس از خاموش شدن تا ساعت ها بعد از طریق هیزم های خود به محیط گرما می دهد.

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

 

برای اینکه بازهم بیشتر فضای یک محیط را جذاب تر کنید می توانید از شومینه های کروی شکل استفاده کنید. این چنین مدل هایی به دلیل ساختار کروی شکلی که دارند حال و هوای فضا را به کلی تغییر می دهند و بر جلو و جذابیت های دکوراسیون مدرن می افزایند. طراحی آنها به گونه ای است که تمامی بینندگان را به محیطی گرم و صمیمی در زمستان دعوت می کند. از مزایای دیگر این شومینه ها قابلیت چرخش 360 درجه ایی آنهاست البته عیبی که این شومینه ها دارند این است که سوخت آنها از اتانول است. در حال حاظر شرکت سوئدی vauni این مدل ها را تولید می کند.

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

اما تازه ترین مدل های شومینه مدل های قابل حمل هستند. با این شومینه ها هر جا که به آنها نیاز داشته باشید در خدمتتان هستند تا خیالتان  را از گرم کردن محیط مورد نطرتان راحت کنند. این شومینه ها دارای جلوه ایی مدرن و زیبا هستند و در هر کجا که آنها را قرار بدهید فضایی گرم و صمیمی برای اطرافیانتان درست می کنند. برای روشن کردن این شومینه ها نیازی به برق  و گاز ندارید در نتیجه هیچ دودی از آنها تولید نمی شود. سوخت این شومینه ها از اتانول یا همان الکل است که در صورت فول بودن مخزن برای بیشتر از 5 ساعت جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. 

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک

تازه ترین مدل های شومینه مدرن و شیک    

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
بهترین مدل های شومینه ، تازه ترین مدل های شومینه ، دکوراسیون اتاق نشیمن ، راهنمایی مدل های شومینه ، زیباترین مدل های شومینه ، شومینه در اتاق نشیمن ، شومینه های قابل حمل ، شومینه های لوکس ، شومینه های وانی سوئدی ، عکس از شومینه های مدرن ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)