مبلینت، بهترین فروشگاه اینترنتی مبل تختخواب شو

امروزه با رشد روز افزون زندگی های آپارتمانی، اکثر افراد به دنبال این هستند که به بهترین شکل ممکن از فضای کوچکی که در اختیار دارند استفاده کنند. یکی از مواردی که باعث مدیریت بهتر فضا در زندگی آپارتمانی میشود، استفاده از وسایلی است که کاربردهای متنوعی داشته باشند. زمانی که ضرورتی به وجود آنها نیست قابلیت جابجایی و تغییر شکل داشته باشند.

یکی از این وسایل که مناسب سبک زندگی امروزی طراحی شده، مبل تختخواب شو است. همانطور که از نام آن پیدا است، این مبلها قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را نیز دارند. امروزه شاید دیگر این امکان وجود نداشته باشد که مانند گذشته، با قرار دادن تخت خواب در یک اتاق، بخش زیادی از فضای آن را از دست داد. در عوض با جایگزین کردن یک مبل تخت خواب شو، روزها یک مبل شیک و شبها تخت خوابی راحت در اختیار خواهید داشت. به خصوص اگر شما مجبور هستید از اتاق خواب خود به عنوان اتاق کار استفاده کنید استفاده از چنین مبلی ضروری به نظر میرسد.

مبل تخت خواب شو در این حالت میتواند مشکل کمبود فضای اتاق خواب شما را به خوبی برطرف کند. یکی دیگر از کاربردهای خوب این مبلها، مربوط به زمانی میشود که شما در منزل خود به تعداد کافی اتاق خواب در اختیار ندارید. با تهیه این مبلهای تختخوابشو و قرار دادن آنها در سالن یا اتاق پذیرایی، شبها از آن بعنوان تخت خواب استفاده کنید، بدون اینکه نظم منزل شما برهم ریخته یا چیزی تغییر کند.

مبلینت، بهترین فروشگاه اینترنتی مبل تختخواب شو

 پس به جرات میتوان گفت که این مبلهای تخت خواب شو جزو ملزومات زندگی امروزی محسوب میشوند. شاید زمانی که خانه ها شکل ویلایی و حیاط دار بودند و اتاق های بیشتری داشتند، صاحب خانه یک اتاق را به عنوان اتاق مهمان در نظر میگرفت برای زمانهایی که مهمانها قرار بود شبها را در منزل آنها سپری کنند. قطعا امروزه در آپارتمانها چنین امکانی به ندرت وجود دارد.

در این زمینه هم مبلهای تخت خواب شو به کمک شما خواهند آمد. دیگر لازم نیست مانند گذشته، کمدی مخصوص لحاف و تشکهای زیاد در نظر بگیرید. اگر شما این مبلهای تخت خواب شو را در منزل خود قرار دهید بهتر است برای پر کردن کمد وسایل خود به دنبال لوازمی به جز لحاف و تشک باشید. اصولا با تغییر سبک زندگی خیلی از لوازمی که قبلا وجود آنها بسیار ضروری بوده کاملا کاربرد خود را از دست خواهند داد. البته این مبلهای تخت خواب شو تنها در منازل مسکونی کاربرد ندارند بلکه در واحدهای تجاری و شرکتها و محل کار هم میتواند حضور مفیدی داشته باشد.

تا این قسمت در مورد مبل تخت خواب شو و دلیل ضروری بودن آن صحبت کردیم. اما اینکه چگونه این مبلهای تخت خواب شو را تهیه کنیم نیز مهم است. زمانی که شما قصد خرید چنین محصولی را دارید سوالات زیر برای شما پیش خواهد آمد:

چگونه باید مبلهای تخت خواب شو را خریداری کرد؟

از کجا بخریم که شاهد تنوع بیشتری باشیم و دامنه انتخاب بیشتری در اختیارمان قرار داده شود؟

چه جنسی انتخاب کنیم؟

آیا محصول، از کیفیت مناسبی برخوردار هست یا خیر؟

آیا محصول دارای ضمانت نامه هست؟

قطعا کسی به دنبال خرید اجناس بی کیفیت نیست. زمانی که قصد دارید برای راحتی و آسایش منزل خود هزینه کنید حتما به دنبال خرید محصولی هستید که سالها برای شما کار کرده و عمر مفید بالایی داشته باشند.

مبلینت، بهترین فروشگاه اینترنتی مبل تختخواب شو

راهنمای خرید مبلهای تخت خواب شو

توجه به جنس محصول اهمیت فوق العاده زیادی دارد. در خرید مبل های تختخواب شو باید به خوبی به جنس بدنه محصول و پارچه به کار رفته برای رویه آن دقت کرد. بدلیل اینکه این مبلها مدام از حالت مبل به تخت خواب و بالعکس تغییر وضعیت میدهند، باید دارای اسکلت محکمی باشند، در غیراینصورت خیلی زود کارایی خود را از دست داده و بدون استفاده خواهند شد.

مورد دیگر همخوانی مبل تخت خواب شو با دکوراسیون منزل شما است. حتی شکل ساختمان هم در انتخاب آن باید در نظر گرفته شود. رنگ مبل هم باید با فرش و سایر لوازم شما همخوانی داشته باشد.

حتما پیش از خرید مبل تخت خواب شو، بصورت کامل آنرا بررسی کرده و حتی چند بار آنرا باز وبسته کنید تا متوجه شوید مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

از دیگر نکات مهم در خرید این محصولات، توجه به سایز آنها است. حتما دقت کنید زمانی که این مبلها قرار است به تخت خواب تبدیل شوند چقدر فضا اشغال خواهند کرد. شما در ابتدا باید تعیین کنید که در کدام قسمت از منزل میخواهید مبل تخت خواب شو را قرار دهید. در صورتی که این مبلها قرار باشد به تخت خواب تبدیل شوند حتما باید فضایی برای رفت و آمد باقی بماند در غیر این صورت باید گفت خرید شما کاملا اشتباه بوده است. شما حتی باید به این نکته هم توجه کنید که آیا مبل تخت خواب شویی که انتخاب کرده اید به راحتی از راه پله ها یا در ورودی قابل جابجایی هست یا خیر.

با وجود تمام این نکات بهتر است حتما پیش از خرید مبل تخت خواب شو با افرادی که از این مبلها استفاده میکنند مشورت کنید و نظرات آنها را در این زمینه جویا شوید.

فروشگاه اینترنتی مبلینت عرضه کننده انواع مبلهای تخت خواب شو

با توجه به توضیحاتی که بیان شد، بهتر است برای خرید چنین محصولی به دنبال یک فروشگاه خوب با تنوع بالای محصولات و تضمین کننده کیفیت آنها بود. فروشگاه اینترنتی مبلینت به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع مبلهای تخت خواب شو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.

اهداف مبلینت

یکی از اهداف مهم این فروشگاه اینترنتی جلب رضایت مشتری است. مبلینت با تحویل به موقع و باکیفیت محصول به مشتری و ارائه خدمات پس از فروش به شکلی مناسب، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز داشته است. تمام محصولات ارائه شده در این فروشگاه، دارای ضمانت نامه ۲ ساله بوده و برای هر محصول به مدت ۵ سال، خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد.

ارسال رایگان برای تهران نشین ها

اگر ساکن شهر تهران هستید، فروشگاه اینترنتی مبلینت سفارش شما را به صورت رایگان درب منزل تحویل خواهد داد.

راه های ارتباطی با مبلینت:

آدرس: خیابان حافظ – رو به روی بازار موبایل ایران – بازار مبلمان اداری ایرانیان – پلاک5

شماره تماس: 66737541-021

وب سایت: www.moblinet.com

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
راهنمای انتخاب مبل تخت شو ، مبل تخت شو ارزان و شیک ، مبل تختخوابشو ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.5/5 - (2 امتیاز)