ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

جدیدترین طراحی‌های اتاق خواب مستر

چند وقتی از سال 2019 گذشته و هنوز طراحی و دیزاین برخی فضاها جزء تودو لیست (لیست امور کاری) ما در سال جاری است. طراحی اتاق خواب مستر یکی از امور مربوط به دیزاین می‌باشد که به دلیل فضای آن از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. با وجود آنکه این اتاق معمولا از چشم مهمانان پنهان است اما چیدمان آن برای زوج‌ها حائز اهمیت قلمداد می‌شود.

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

ما در این مقاله قصد داریم طراحی‌های به روز اتاق خواب مستر را  بررسی نمائیم تا با چیدمان جدید اتاق خوابتان بتوانید مطابق با ترندهای سال پیش بروید.

  • تختخواب کانوپی

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

هیچ عنصری به اندازه تخت کانوپی در طراحی اتاق خواب مستر رمانتیک نیست! سال جدید سال بازگشت به استایل رمانتیک شناخته شده و البته تختخواب‌های سایبان‌دار جدا از استایل سنتی و یا مدرن خود تاثیری فوق‌العاده دراماتیک خواهند گذاشت.

تختخواب‌‌های کانوپی تقریبا با هر نوع و اندازه اتاق خوابی تناسب دارند. با آنکه تخت‌های کانوپی طراحی شده با چوب تیره، سایبان و پرده‌های چین‌دار کلاسیک هستند اما در مقابل، برخی تخت‌های کانوپی مدرن و سفید ظاهری مد روز دارند.

  • طراحی ناموزون اتاق خواب مستر

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

از دکوراسیون موزون کلاسیک فاصله بگیرید و راهی خلاقانه برای طراحی اتاق خواب مستر در پیش بگیرید. این بار از چیدمان ست دوری کنید و به جای آن نشان دهید که چقدر می‌توانید خاص و متفاوت باشید. طراحی ناموزون یکی از ترندهای دیزاین اتاق خواب مستر می‌باشد و این موضوع فرصتی عالی برای تزریق شخصیت و سبک‌های مورد علاقه به طراحی اتاق خوابتان است.

قوانین چیدمان را بشکنید. دراور، تخت و میزهای عسلی تان را از سبک‌های متفاوت انتخاب کنید و سپس آن‌ها را در کنار یکدیگر بچینید.

تاج تخت مخمل یا چوبی، دراور سفید یا چوبی تیره، میزهای عسلی مینیمالیستی یا آرت دکو جزء عناصری هستند که هرکدام با یکدیگر تعادل زیبایی پدید می‌آورند.

  • دکور هتلی

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

زمان زیادی از طراحی اتاق‌های تمام سفید گذشته و امسال طراحی‌های الهام گرفته از سبک اتاق هتل‌ها به عنوان ترند مطرح شده است. اتاق خواب مستر هتلی نباید حتما به رنگ سفید تزئین شود اما شیک و سادگی آن باید به قدر کافی لوکس باشد.

شما می‌توانید در این راه از دیزاین اتاق خواب هتل‌ها الهام بگیرید. رنگ‌های آرامبخش را پیش زمینه دکوراسیون اتاق خواب مسترتان کنید و هرگز از چیدن مبل‌های معاصر کوچک نگذرید!

خرید 44 مدل آینه دکوراتیو فانتزی [ مدلهای پر فروش سال ] ارسال سریع

  • کفپوش لایه‌ای

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

اتاق خواب تمام فرش سال‌های زیادی است که دمده شده اما اتاق خواب با کفپوش دو لایه یکی از ترندهای اتاق خواب مستر 2019 شناخته شده است. این ترند جدا از جذابیت بصری باعث ایجاد راحتی و رفاه بیشتر اتاق خواب می‌شود.

سعی کنید یک قالیچه پرزدار انتخاب کنید. این انتخاب حتی در فصول سرد سال اتاق را گرم نگه می‌دارد و قدم گذاشتن بر روی اتاق را برایتان لذت بخش‌تر خواهد کرد.

  • طراحی دراماتیک اتاق خواب مستر

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

وقتی صحبت از ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مستر به میان می‌آید، حتی کوچکترین تزئینات هم به چشم می‌خورد. با نگاهی گذرا به تصویر فوق در خواهید یافت که جزئی‌ترین و کوچکترین تزئینات دکوری توانسته ایفاگر نقش حیاتی باشد.

امسال سال اتاق خواب‌های دراماتیک و رمانتیک است. بنابراین از چیدن لوازم دکوری زیبا نگذرید. همانطور که چیدمان دراماتیک، نوستالژیک و منحصر به فرد از جذابیت بصری زیادی برخوردار می‌باشد، چیدمان وسایل دکوری درهم و برهم کابوسی نابهنجار قلمداد می‌شود. بنابراین، حد تعادل را نیز رعایت کنید.

مدل اتاق خواب عروس با چیدمانی عاشقانه و رمانتیک / عکس

  • صندلی تاشو

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

هیچ چیز زیباتر از قرار دادن یک صندلی راحتی تاشو در اتاق خواب مستر نیست. لذت لم دادن و دراز کشیدن روی صندلی‌های راحتی تاشو می‌تواند آرامش اتاق خوابتان را دوچندان کند. طوری که با هربار لم دادن و رمان خواندن روی آن فکرتان به سمت و سوی آرامش تعطیلات می‌رود.

این صندلی‌های راحتی تاشو حس تجمل گرایی اتاق خواب را بیشتر کرده و قطعا نقش موثری در دیزاین آن دارند. اگرچه انواع کلاسیک و صنایع دستی این صندلی‌ها نمونه‌های زیباتر و چشم نوازتری هستند اما اگر تصورتان بر این است که با دکوراسیون فعلیتان هم خوانی ندارند، نمونه‌های مدرن‌تری انتخاب کنید.

  • بازی با تنالیته

ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر [ خلاقانه ] در سال 2021

برای خلق ایده‌های ناب دکوراسیون اتاق خواب مستر با رنگ‌ها بازی کنید. سراغ یک رنگ بروید و از طیف‌های همان رنگ نیز استفاده کنید تا فضایتان را سنگین‌تر، وزین‌تر و مجلل‌تر جلوه دهید.

این بدان معنا نیست که حتما باید سراغ رنگ‌های خنثی بروید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با خلق و خویتان سازگارتر است و سپس از سایر طیف‌های آن استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های خنثی

4/5 - (3 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با 13 اتاق خواب آرامش بخش و رویایی ، اتاق خواب ، اتاق خواب با دکوراسیون خاص ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (3 امتیاز)