آنچه باید در مورد قیمت سرویس خواب بدانید

خرید سرويس خواب از آن مواردی است که اکثر ما تنها برای دفعات محدودی در زندگی آن را تجربه می‌کنیم.  شاید به همین دلیل است که اطلاعات اطرافیان ما هم معمولاً از حد یک خریدار فراتر نمی رود. در وصف انواع سرویس خواب تا کنون بسیار گفته شده و می دانیم در بازار امروز سرویس خواب معمول ترین انتخاب خرید سرویس خواب ام دی اف است. اما چیزی که شاید کمتر به آن توجه شده، قیمت سرویس خواب های متفاوت است. زیرا با نگاهی گذرا به محصولات سرویس خواب متوجه خواهید شد قیمتها محدوده وسیعی دارند.

هرچند دسته بندی قیمت سرویس خواب به این موارد محدود نمی شود اما در اینجا سعی کردیم تا قیمت انواع سرویس خواب را در چهار گروه قیمتی بررسی کنیم و آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. پس اگر قصد خرید سرویس خواب دارید از شما دعوت می کنیم پیش از خرید در این مطلب با ما همراه باشید.

گروه اول و گرانترین قیمت سرویس خواب را باید در این گروه جستجو کرد. سرویس خواب های لوکس وارداتی که اکثر محصولات این دسته را در بازار ایران نمونه های ایتالیایی تشکیل می دهند و بعضا با قیمتهای نجومی به فروش می‌رسند. بسیاری از این سرویس خواب ها چوبی هستند و در ساخت آنها ظرافت زیادی به کار رفته اما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید این محصولات را دارید حتما به همراه یک متخصص معتمد وارد گود شوید و همچنین خود را برای سرویس های دوره ای محصولات چوبی نیز آماده کنید. و اگر به چشم سرمایه به این سرویس خواب نگاه می کنید قیمت این سرویس خواب موقع فروش (به شرطی که خریدار آن را پیدا کنید!) ممکن است شما را ناامید کند.

آنچه باید در مورد قیمت سرویس خواب بدانید

  • قیمت سرویس خواب های ترک :

بسیاری از سرویس خواب های بازار برای آن دسته از مشتریان که نمی خواهند برای سرویس خواب لوکس ایتالیایی هزینه کنند و در عین حال اصرار به خرید جنس خارجی دارند، اسم محصول ترک را یدک می کشند. قیمت سرویس خواب های ترک به نسبت نمونه های ایرانی بالاتر است و از آنجا که اختلاف کیفیت نمونه های ترک با نمونه های باکیفیت ایرانی اختلاف چندانی ندارد و غالبا تمام این محصولات از ام دی اف تولید شده اند ارزش خرید بالایی ندارند. و همین نکته باعث شده تا افرادی نیز با سودجویی محصولات تولید داخل را برای کسب سود بیشتر با قیمتهای گزاف و به نام سرویس خواب ترک به فروش برسانند.

آنچه باید در مورد قیمت سرویس خواب بدانید

  • قیمت سرویس خواب ایرانی :

قیمت در بازار سرویس خواب ایرانی اما حکایت دیگری دارد. در بازار سرویس خواب های ایرانی گستره وسیعی از محصولات با نام ها و قیمت های متفاوت به چشم می خورد. نکته ای که در خصوص قیمت سرویس خواب ایرانی باید به آن توجه کرد آن است که در مواردی برخی محصولات با نام سرویس خواب ام دی اف به فروش می رسند در حالی که از تخته های نئوپان و یا ممبران در آنها استفاده شده که باعث عمر پایین و غیر استاندارد شدن آن می باشد، پس باید به این نکات توجه داشت. همچنین بعضا فروشنده ها شما را با قیمت پایینتر وسوسه به خرید دانسته ی این نوع سرویس خواب ها می‌کنند که توسط هیچ یک از اهالی فن توصیه نمی شود.

در بین تولید کنندگان شناخته شده نیز مواردی هستند که به واسطه شناخته تر بودن نامشان قیمت سرویس خواب را بسیار بالاتر از ارزش سرویس خواب ارائه می کنند. این محصولات هرچند از کیفیت خوبی برخوردارند اما به نظر گرانتر از آنچه باید باشند هستند.

آنچه باید در مورد قیمت سرویس خواب بدانید

در این میان اما تولید کنندگانی نیز هستند که سرویس خواب ام دی اف بسیار با کیفیت را با ارزش خرید بالایی به فروش می رسانند. شاید بتوان بهترین نمونه همراهی کیفیت و قیمت سرویس خواب را در بین محصولات تولیدی به نام بلج جستجو کرد.

بلج که فروشگاه اینترنتی مفصلی نیز برای محصولات خود در نظر گرفته تا بدون واسطه محصولات خود را به فروش برساند، در زمان نگارش این مقاله محصولاتی باکیفیت و با استانداردی در حد استانداردهای بین المللی و با قیمت بسیار مناسب که در کنار کیفیت باعث تعجب ما شد را در فروشگاه اختصاصی خود عرضه نموده. نکته مهم و خوب دیگری که در خصوص محصولات این تولیدی وجود دارد آن است که تقریبا برای تمامی محصولات خود توضیحات کامل به همراه نقد و بررسی ارائه نموده که نمونه آن را در دیگر فروشگاه های آنلاین فروش سرویس خواب سراغ نداریم. اگر فکر می‌کنید تمام اینها کافی نیست باید در کمال تعجب بگوییم بلج به شما این اجازه را می‌دهد تا ابعاد و رنگ محصولات را در طیف وسیعی خودتان انتخاب کنید و آنها را برای شما ظرف چندروز کاری آماده و ارسال خواهد کرد. راستی اگر قصد خرید سرویس خواب دارید از تخفیف ها و جشنواره های این فروشگاه که هر چند وقت یک بار ارائه می‌شوند نیز غافل نشوید!

آنچه باید در مورد قیمت سرویس خواب بدانید

  • سرویس خواب های متفرقه و کارگاهی:

سرویس خواب هایی در بازار ایرانی نیز حضور دارند که به صورت کارگاهی تولید می‌شوند. این سرویس های خواب معمولا چه به لحاظ طراحی به پای نمونه های پیشین که بیشتر آنها توسط طراحان متخصص و با الگوهای استاندارد ساخته شده اند نمی رسند. در خصوص کیفیت ساخت هم محصول نهایی به واسطه عدم وجود خط تولیدهای کارخانه‌ای و صنعتی به روز، با کیفیت پایین تری مواجه هستیم. همچنین این گروه امکان ارائه گارانتی معتبری به شما ندارند. در عین حال اگر طرح خاصی مد نظرتان باشد که در بازار و فروشگاه های فوق و حتی با قابلیت سفارشی سازی مشابه آن را پیدا نکردید تنها راه شما استفاده از این دسته است.

توصیه ما برای افرادی که ناچار به خرید از این گروه می شوند آن است که حتما از مرغوبیت مواد اولیه ( ام دی اف یا چوب) و یراق آلات به کار رفته در محصولات مطمئین شوید. این را هم باید یادآور شد که اگر فکر می کنید قیمت این محصولات از نمونه های گروه های قبلی در حالی که همان کیفیت را دارند پایین تر است سخت در اشتباهید! زیرا تولید کنندگان صنعتی عموما سود خود را از تولید انبوه کسب می کنند و همچنین به شما خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می کنند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
اتاق خواب رویایی با دکوراسیونی فوق لوکس ، اتاق خواب شاد و روشن ، رنگ رمانتیک برای اتاق خواب ، سرویس خواب ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.5/5 - (2 امتیاز)